Švedijos elektromobilių (EV) gamintoja „Polestar“ ketvirtadienį sumažino savo 2023 m. gamybos gaires ir pareiškė sumažinsianti darbuotojų skaičių 10%, motyvuodama atidėtu „Polestar 3“ gamybos pradžia ir sudėtinga aplinka pramonei.
Automobilių gamintojas teigė, kad šiais metais tikisi pagaminti nuo 60 000 iki 70 000 automobilių, palyginti su anksčiau prognozuota 80 000.
Tai buvo sunkus ketvirtis EV startuoliams, kurie susiduria su didėjančia naujų Kinijos žaidėjų ir labiau įsitvirtinusių prekių ženklų konkurencija. Tesla pradėtas besitęsiantis kainų karas, be didelių palūkanų normų, dar labiau apsunkino ir taip pinigų stokojančius startuolius.
„Polestar“ kolegos, pvz., „Lucid“ ir „Fisker“, sumažino savo gamybos prognozes, o „Lucid“ kovo mėnesį taip pat sumažino 18 % savo darbuotojų.
„Polestar“ teigė, kad „Polestar 3“ gamybos pradžia bus atidėta iki 2024 m. pirmojo ketvirčio, o ne 2023 m. viduryje. Bendrovė teigė, kad vėlavimas įvyko dėl to, kad „Volvo Cars“, kuri gamina savo automobilius ir atidėlioja savo EX90, turi toliau kurti ir testuoti programinę įrangą.
Pinigai ir pinigų ekvivalentai pirmojo ketvirčio pabaigoje buvo 884,3 mln. USD, palyginti su 973,9 mln. USD per ankstesnį trijų mėnesių laikotarpį. 199,4 mln. USD veiklos nuostolis buvo mažesnis nei 257,9 mln. USD nuostolis prieš metus.
Susirūpinimas dėl pinigų išsenkimo buvo vyraujanti EV startuolių problema, kai daugelis žaidėjų pastebėjo, kad jų pradinis rinkos vertinimas išgaravo, o finansavimo galimybių neramioje ekonomikoje buvo nedaug.
„Polestar“ anksčiau teigė, kad turi pakankamai lėšų, kad galėtų ją įgyvendinti iki 2023 m., kai lapkritį iš dviejų didžiausių akcininkų „Volvo Cars“ ir Li Shufu valdomų „PSD Investment“ gavo 1,6 mlrd.
Tačiau jai vis tiek reikės papildomo finansavimo, kad ji išgyventų ateinančius kelerius metus.
JAV listinguojamos „Polestar“ akcijos atpigo daugiau nei 10 proc.
Straipsnio šaltinis: autoblog.com