Galima jį vadinti „Atsparumo leidimu“ – toks yra dabartinis „Mercedes G“. Jei kas nors gali būti atsparus, tai yra šis modelis. Jis ne tik geba įveikti sudėtingiausias vietoves, bet ir prisitaiko prie įvairių aplinkų bei socialinių permainų. Viskas prasidėjo netrukus po modelio starto 1979 metais, kai jis sugebėjo išgyventi savo didelį šalininką – Irano šachą, kuris užsisakė didelį kiekį šio modelio. „Mercedes G“ ir toliau gyvuoja, nuolatos iš naujo atrasdamas save. Kartais atsargiai, kartais energingai. Tokia yra ir naujausia šio modelio atnaujinimo versija.
Kaip tai veikia? Pradėkime kelionę iki sostinės. 700 kilometrų greitkeliu į priekį ir atgal, o taip pat kelionės atkarpos tarp Sanssouci ir Kotti. Keturios žmonės ir bagažas? Jokių problemų. Sėdynės tinkamos ilgoms kelionėms, vaizdai puikūs, pasirinktas odos interjeras jaukus. Ir visa apdaila: nuo saugių ir tvirtų durų iki medžiagų, tokių kaip oda, medis ir metalas, kurios užtikrina solidumą ir jokio girgždėjimo.
Daugiau nei 90 000 dalyvių Vokietijos didžiausiuose skaitytojų rinkimuose „auto motor und sport“ išrinko savo mėgstamiausius modelius iš 462 automobilių 13 kategorijų. Automobilių aistra susitinka su jūriniu žavesiu: BEST CARS 2025 pirmą kartą atveria duris į išskirtinę parodą su 30 apdovanotų modelių. Nuo gegužės 9 iki 11 dienos nugalėtojai demonstruojami Altonaer žuvų aukciono salėje, įėjimas nemokamas. Paroda vyksta per 836-ąsias Hamburgo uosto gimtadienio iškilmes. Impozantiškoje istorinėje žuvų aukciono salėje lankytojus pasitiks įvairiapusė renginio programa. Kulinariniai skanėstai iš įvairių maisto vagonėlių, gėrimai ir gyva muzika padarys BEST CARS 2025 parodą įsimintina.
Tai netikėta tokio tipo visureigiui su rėmo konstrukcija ir tvirta užpakaline ašimi, kuris puikiai įveikia tiek vingiotus kaimo kelius, tiek greitkelį. Tvirtas, atgalinio ryšio suteikiantis ir tiksliai valdomas vairas kartu su patogiai ir saugiai reguliuojama plienine pakaba su adaptuojamais amortizatoriais. Sveikinimas šiam deriniui, kuris net posūkiuose esant 200 ir daugiau nesukelia nestabilumo, o suteikia didingą vadovaujamojo pojūtį. Savaime aišku, kodėl „Mercedes G 500“ yra populiarus tarp moterų. Jos žino, kas yra gerai. Tiesa, kai važiuojama greičiau, sunaudojama apie 15 litrų, tačiau dirsteli į degalų sąnaudas – 11 litrų, ir tampa aišku, kad taupusis vairuotojas galės įveikti net 1 000 kilometrų.
Trijų litrų variklis – puikus!
Kodėl? Nes trijų litrų šešių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, elektriniu papildomu kompresoriumi ir 48 voltų hibridine sistema YRA šio automobilio širdis. Dėl 200 Nm elektros impulso jis startuoja kaip elektrinis automobilis, viduryje stumia kaip galingasis, reaguoja ir sukasi kaip sportinis automobilis bei skamba puikiai. Puikus, ne per daug akivaizdus garsu. Stabdymas taip pat neblogas.
Vairas yra beveik idealus: tvirtas, teikiantis grįžtamąjį ryšį ir tikslus.
O kaip su 63 modeliu ir V8 varikliu? Tik įvaizdžiui. Žinovai vairuoja G 500. Tikslias apsukas valdo devynių pavarų automatinė transmisija, palaiko starteris-generatoius, automobiliu komfortiškai važiuojama ilgais nuotoliais, manevruojama mieste ar siekiama gatvės pripažinimo. Visada ramus dėl puikios apžvalgos per tiesias stiklus, pajungtas prie puikaus infotainmento su navigacija, balso komandos ir Burmester garso sistema. Deja, kaina yra didelė. Nepaisant to – puikus!
- „Mercedes G 500“
- Pradinė kaina: 133 578 €
- Išoriniai matmenys: 4606 x 1931 x 1969 mm
- Bagažinės tūris: nuo 667 iki 1941 l
- Variklio tūris / variklis: 2999 cm³ / 6 cilindrų
- Galia: 330 kW / 449 AG ties 5800 aps/min
- Maksimalus greitis: 210 km/h
- Pagreitis 0-100 km/h: 5,4 s
- Testinis sunaudojimas: 11,0 l/100 km

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.