Renault Symbioz: Prancūziškas sprendimas ADAC teste

Renault Symbioz: Prancūziškas sprendimas ADAC teste

Niekas nenori būti tik nišos užpildytojas, tačiau automobilių pramonėje vis dėlto tai būtina. Dažnai klientams trūksta tarpinių dydžių tarp dviejų automobilių, kad jie atitiktų jų individualius poreikius. „Renault” taip pat tai supranta ir su „Symbioz” modeliu užpildo tarpo kompaktiškame segmente.

Naujasis „Crossover” yra 4,41 metro ilgio, todėl apie 10 cm trumpesnis nei „Renault Austral” (4,51 metro) ir apie 17 cm ilgesnis už mažą SUV modelį „Captur” (4,24 metro), kuris yra labai populiarus. Taigi „Symbioz” puikiai tinka tarp savo padedančiųjų modelių.

Naujas dizainas ir savitas galas

Kalbant apie „Symbioz” išvaizdą, „Renault” pritaikė naują dizaino koncepciją. Naujojo modelio priekys pasižymi uždaru grotelių dizainu su ryškia kompanijos ženklo lozange, kurią supa siauri ir trapeciniai žibintai. Aukšta peties linija su didelėmis bangomis metaluose suteikia modeliui tvirtą vizualinį patrauklumą. Galas yra unikalus ir pasižymi siaurais, kampuotais galiniais žibintais, aštriu kūno dizainu ir dideliu modelio pavadinimu.

Vidus su tam tikru painiojimosi pavojumi

Naujo „Renault” modelio vidus yra kone identiškas „Captur”. Jame jau yra 10,4 colio jutiklinis ekranas su „Google” programine įranga. Naudojamos tradicinės svirtelės oro kondicionieriaus valdymui, taip pat yra ir vairaračio valdikliai – tai mažiau blaško nei jutikliniai elementai. Skaitmeninis kombinuotas ekranas palaiko vairuotoją informuotą ir jo dydis gali siekti iki 10,4 colio, priklausomai nuo komplektacijos.

Lanksti galinė sėdynė

Siūlomas panoraminis stoglangis, naudojantis skysto kristalo technologiją, kuri nėra atidaroma. „Symbioz” modelis turi bagažinę, kuri gali talpinti iki 1582 litrų, o galinė sėdynė gali slankioti iki 16 cm į priekį, suteikiant daugiau vietos. Normaliai bagažinės talpa yra 492 litrai, tačiau gali padidėti iki 624 litrų.

Symbioz e-tech-hybrid važiavimo ypatumai

Iš pradžių „Symbioz” siūlomas kaip E-Tech-Hybrid 145. Ši pilno hibrido sistema jungia du elektros variklius su 1,6 litro keturių cilindrų varikliu be sankabos. Vienas elektromotoras varo priekinius ratus, o kitas veikia kaip starterio generatorius, priversdamas benzininą variklį pasiekti tinkamą apsukų skaičių. Bendra sistema sukuria 143 AG ir maksimalų 250 Nm sukimo momentą.

Vairavimo komfortas yra pagrindinė „Renault” modelio vertybė. Mašina pasižymi standesnio tipo pakaba, tačiau ji gerai sugeria nelygumus greitkeliuose, nors miesto sąlygomis kelio netobulumus perduoda į saloną. Tai nėra tipiškai minkštas prancūziškas važiavimas.

Lenkimo lengvumas

Vairavimas yra labai lengvas, tačiau gali nesuteikti pakankamai grįžtančiojo ryšio. Sporto režime tokio pojūčio nepatirsime, nes jis teikia dirbtinį vairavimo jausmą. Tai nėra sportinė mašina. 143 AG hibridinis variklis yra rafinuotas ir tylus, tačiau gali trūkti traukos kai kuriose situacijose. Įsibėgėjimas yra šiek tiek netolygus, o reakcija tarp spurtų ir aplenkiant pareikalauja truputėlį laiko.

Nesant stresui, „Symbioz” yra malonus ir efektyvus. Elektros varikliai gerai įsijungia ir išjungia variklį, o nuvažiuoti keliai miesto sąlygomis galima iki 80 procentų elektriškai. Tai atsispindi ADAC Ekoteste, kur „Symbioz” uždirba keturias iš penkių žvaigždučių dėka 5,4 litro per 100 kilometrų sunaudoto degalų kiekio.

Symbioz įvertinimas ADAC teste

ADAC teste autobuso inžinieriai giria modelį už efektyvumą ir geras važiavimo savybes. Lenkimo metu nuo 60 iki 100 km/h „Symbioz” užtrunka 5,8 sekundžių, kombinuotas degalų suvartojimas yra 5,4 litro, kartu su CO₂ emisija, kuri yra 149 g/km (Well-to-Wheel), uždirba keturias žvaigždutes iš penkių.

Automobilis išsiskiria saugumo srityje dėl turtingos bazinės įrangos ir papildomų sistemų. Tačiau kritikuojama už mažą saugojimo vietų kiekį gale ir ergonominės problemos aukštesniems nei 1,85 metro keleiviams gale.

Išvada: Symbioz tai patikimas kompaktiškas automobilis su geru vietos pasiūlymu ir mažais išmatavimais, šviežiu dizainu ir funkcionaliu interjeru. Autoteste tai vertinama įvertinimu 2,4.

Techniniai duomenys ir kaina

Techniniai duomenys (gamyklinės specifikacijos)
Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid 145 Esprit Alpine Multi-Mode-Automatik (nuo 07/24)

  • Variklio tipas: Pilnas hibridas
  • Cilindrų talpa (degalų variklio): 1,598 cc
  • Maksimali galia: 105 kW
  • Maksimali galia: 143 AG
  • Sukimo momentas: 250 Nm
  • Maksimali galia prie aps./min. (degalų variklio): 5,600 aps./min
  • Pavaros tipas: Priekinė
  • 0–100 km/h greitėjimas: 10,6 s
  • Maksimalus greitis: 170 km/h
  • CO2 emisijos (WLTP): 109 g/km
  • Degalų naudojimas (WLTP): 4,8 l/100 km
  • Baterijos talpa (Bruto): 1,3 kWh
  • Baterijos talpa (Neto): 0,6 kWh
  • Bagažinės talpa normali: 492 l
  • Bagažinės talpa su sulenkta sėdyne: 1,455 l
  • Tuščiasis svoris (ES): 1,498 kg
  • Krovimo talpa: 427 kg
  • Priekabos masė (nepriekaba): 745 kg
  • Priekabos masė (priekaba 12%): 750 kg
  • Automobilio garantija: 2 metai
  • Ilgis x plotis x aukštis: 4,413 mm x 1,797 mm x 1,575 mm
  • Pradinė kaina: 33,950 Eurų

ADAC matavimai (ekstraktas)
Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid 145 Esprit Alpine

  • Lenkimo užtrukimas 60 – 100 km/h: 5,8 s
  • Stabdymo kelias nuo 100 km/h: 36,5 m
  • Apsisukimo ratas: 11,4 m
  • Degalai/CO₂ ADAC Ecotest: 5,4 l/100 km, 149 g CO₂/km
  • ADAC Ecotest įvertinimas (daugiausiai 5 žvaigždutės): ****
  • Nuotolis: 885 km
  • Vidinis triukšmas prie 130 km/h: 67,9 dB(A)
  • Tuščiasis svoris / krovumas: 1,458/467 kg
  • Bagažo talpa normalus/sulenkta aukštai: 385/765/1,170 l

ADAC testo rezultatai
Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid 145 Esprit Alpine Multi-Mode-Automatik (nuo 07/24)

  • Korpusas/bagažinė: 2,8
  • Interjeras: 2,7
  • Komfortas: 3,1
  • Variklis/transmisija: 2,5
  • Važiavimo savybės: 2,6
  • Sauga: 2,2
  • Aplinka/EcoTest: 1,9
  • Bendras įvertinimas: 2,4

ADAC automobilių kataloge pateikiami visi Renault Symbioz versijų techniniai duomenys.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *