Retas kabrioletas su 582 AG V8 varikliu: pasiekia 300 km/val.

Retas kabrioletas su 582 AG V8 varikliu: pasiekia 300 km/val.

2025 metų gegužės 25 dieną Milane bus parduodamas „Mercedes CLK DTM AMG Cabriolet“ – tai itin reta ir labai greita žvaigždė tarp automobilių su „Mercedes“ ženklu. Iš standartinio CLK modelio (vidaus kodas 209) buvo sukurtas galingas automobilis su plačiais ratų arkų išplatėjimais ir V8 kompresoriniu varikliu.

Didelis galinio dangčio spoileris užtikrina prispaudimo jėgą galinei ašiai, kurią maksimaliai išnaudoja net 582 arklio galios, 800 Nm sukimo momentas ir iki 300 km/h siekiantis greitis. Tokie variklio parametrai ir vairavimo charakteristikos bei keturios anglies pluošto sėdynės užtikrina, kad net šiandien „CLK DTM AMG“ išlieka vienas greičiausių kabrioletų rinkoje. Salone dominuoja Alcantara, anglies pluoštas ir nepadengtas metalas, kurie primena lenktynių automobilius.

Skaičiuojama vertė: 375 000–425 000 eurų

RM Sotheby’s vertina šį obsidiano juodos spalvos automobilį tarp 375 000 ir 425 000 eurų. Automobilis pagamintas 2006 metais Vokietijos rinkai, nuo tada nuvažiavo 71 670 kilometrų ir reguliariai buvo prižiūrimas autorizuotose servisuose arba AMG specialistų.

Automobilio atsiradimo istorija ne mažiau ypatinga nei pats dviem vietom turintis sportinis automobilis. 2003 metais „Mercedes“ laimėjo devynias iš dešimties Vokietijos žiedinių automobilių čempionato (DTM) lenktynių. Šiai įspūdingai pergalei paminėti buvo sukurta speciali serija, paremta „CLK 55 AMG“ pagrindu. Taip gimė automobilis, puikiai tinkantis tiek lenktynių trasai, tiek viešiems keliams – sportiškas ir agresyvaus dizaino „Mercedes CLK DTM AMG“.

Mercedes žvaigždės lenktynininkams

Automobilio kūrimą ir gamybą prižiūrėjo AMG sportinių automobilių padalinys HWA, o prekyba rūpinosi pati AMG. Visi planuoti 100 egzempliorių buvo parduoti vos per kelias savaites; tarp pirkėjų buvo tokie žinomi lenktynininkai kaip Juan Pablo Montoya, Mika Hakkinen, Kimi Räikkönen ir Jenson Button.

  • Pirmiausia buvo išleista 100 kupė vienetų serija.
  • Didelė paklausa paskatino sukurti papildomą 80 kabrioletų seriją.
  • AMG, išnaudodama sėkmę, pagamino versiją su minkštu stogu ir galine sėdyne, iš viso 80 vienetų, sukurdama vieną greičiausių keturviečių kabrioletų pasaulyje, nors DTM koncepcija ir atviras stogas iš pirmo žvilgsnio atrodo nederantys.

Pradinė kaina – 277 820 eurų

Kabrioleto versija kainavo net 277 820 eurų, apie 40 000 eurų brangiau nei kupė modelis. Dauguma šių automobilių buvo juodi arba sidabriniai, o vos penki išsiskyrė ryškiais „Feueropal“ raudonos spalvos dažais.

Vienas iš retų raudonų „CLK DTM AMG“ 2021 metais buvo parduodamas RM Sotheby’s aukcione Paryžiuje. Šis 2007 metų modelis turėjo karališką praeitį: po pristatymo 2006 metais jis buvo išsiųstas Mercedes-Benz atstovui Dubajuje.

  • Pirmasis privatus savininkas buvo karališkosios šeimos narys iš Šardžos emyrato.
  • Vėliau automobilį įsigijo Abu Dabio šeichas, o vėliau jis atsidūrė Bahreino karališkosios šeimos kolekcijoje.
  • Galiausiai automobilis grįžo į Jungtinius Arabų Emyratus ir po 15 metų Paryžiaus aukcione buvo parduodamas su vos 15 178 kilometrais ridos bei visą laiką prižiūrėtas autorizuotų Mercedes atstovų. Jis nebuvo parduotas, nors kaina siekė 200 000–230 000 eurų.

Lenktynių įkvėptas dizainas

Net ir pasirinkus subtilesnę spalvą, „CLK DTM AMG“ iš karto išsiskiria minioje. Ypač plačios ratų arkos, didelės priekinės oro įsiurbimo angos ir anglies pluošto galinis spoileris (nuo 200 km/h generuojantis 12 kilogramų prispaudimo jėgą) suteikia automobiliui išskirtinį įvaizdį. Priekiniai lengvojo lydinio ratai yra 19 colių dydžio, o galiniai – 20 colių, visa tai pabrėžia automobilio sportiškumą ir prabangą. Galinis difuzorius bei du ovalūs išmetimo vamzdžiai taip pat prisideda prie išskirtinės išvaizdos.

  • Priekyje – 19 colių ratlankiai.
  • Gale – 20 colių ratlankiai ir plačios arkos, išryškinančios galingą automobilio stotą.

Salone automobilis taip pat demonstruoja agresyvų charakterį: sportinės sėdynės, dengtos Alcantara ir oda, užtikrina tvirtą kūno laikyseną posūkiuose. Baltos spalvos spidometro skalės ir gausybė anglies pluošto intarpų stiprina sportinio vairavimo pojūtį. Tai – ne tik išorinis efektas: viskas skirta rezultatyviam vairavimui.

CLK DTM AMG montuojamas modifikuotas V8 variklis

Po variklio dangčiu montuojamas galingas 5,5 litro V8 kompresorinis variklis (M 113 E 55 ML), naudojamas daugelyje AMG modelių. HWA pakoregavo variklio bloką, stūmoklius ir vožtuvų sistemą. Taip pat modifikuota aušinimo, įsiurbimo, pripūtimo ir išmetimo sistema.

  • Variklis išvysto 582 AG ir 800 Nm sukimo momentą.
  • Pradinis pagreitis iki 100 km/h užtrunka 4 sekundes.
  • Kupė versija pasiekia 320 km/h greitį, o kabrioletas ribojamas 300 km/h.
  • Penkių laipsnių automatinė pavarų dėžė; pavaros gali būti perjungiamos ir rankiniu būdu, naudojant pavarų svirteles ant vairo.

Trasai tinkamos dinaminės savybės

HWA įdiegė reguliuojamą srieginę pakabą, optimizavo galinės ašies pakabos svirtis ir stiprino pavaros velenus, jog automobilio valdymo savybės atitiktų DTM lenktynių modelių standartus. Blokuojantis diferencialas užtikrina sukibimą sudėtingomis sąlygomis. Stabdžių sistemoje priekyje naudojami šešių stūmoklių, o gale keturių stūmoklių fiksuoti suportai. 2005 metų sportinių automobilių teste kupė modifikacija Nordschleife trasą įveikė per 7 minutes ir 54 sekundes.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *