Gali kilti klausimas, ar verta mokėti daugiau už sintetinę alyvą? Ar sintetiniai tepalai yra geresni už įprastus tepalus? Jei jums įdomu kodėl sintetiniai tepalai yra tokie populiarūs ir kodėl vis daugiau žmonių juos renkasi, tuomet atėjote į tinkamą vietą. Sintetinė alyva yra gaminama iš dirbtinių cheminių junginių, įskaitant ir pačią bazinę alyvą, nešiklio alyvą ir miltelių priedus. Taip pat užtikrinta, kad alyvos priedai tolygiai pasiskirstytų, o variklis galėtų naudoti alyvą ilgesniam laikui, negu su įprasta alyva.
Privalumai naudojant aukščiausios kokybės sintetinius variklio tepalus – alyvą
Sintetiniai variklio tepalai yra itin švarūs ir turi nuoseklią molekulinę struktūrą, kad jūsų transporto priemonių varikliai būtų sutepti kokybiškai. Paprastos alyvos gali turėti įvairių priemaišų, tarkime sieros ir vaško. Neapdorota sintetinė alyva yra rafinuota ir apdorojama, kad būtų pasiekiamas ypatingas švarumas ir atsparumas alyvos skilimui bei geresnė variklio apsauga laikui bėgant. Aukštos kokybės sintetiniai tepalai apima aukščiausios kokybės bazines alyvas ir naujausius priedus, kurie ilgą laiką gali apsaugoti jūsų variklį, kuomet lyginame su įprastomis alyvomis.
Atlaikoma aukštesnė temperatūra
Sintetinė alyva gali atlaikyti kur kas aukštesnę temperatūrą, neskyla ir nesioksiduoja. Įprastos alyvos viršutinė riba yra 120 – 148 °C, o sintetinė alyva gali atlaikyti net 232 °C ar aukštesnę temperatūrą. Tiesa sakant, kai kurios alyvos atlaiko net 371 °C. Todėl sintetinė alyva yra puikiai tinkama visoms transporto priemonėms, kuomet klimatas yra karštas ir sunkiems turbokompresoriaus varikliams. Taip sintetinę alyvą galima laisvai pilti prie -20 – -28 °C, kadangi įprasta alyva sutirštėja. Naudodami sintetinius tepalus, jūs galite sumažinti savo transporto priemonės variklio susidevėjimą.
Alyvų naudojimas prie didelės temperatūros
Sintetinė variklio alyva užverčiau mažiau nei įprasta variklio alyva. Kokybiška alyva praranda tik apie 4 % savo svorio, kai variklis dirba šešias valandas prie 204 °C temperatūros. Tačiau įprastinė alyva, tokiomis sąlygomis, praras mažiausiai 30 % savo svorio. Pagal tai galime matyti, kad varikliais naudoja mažiau sintetinės alyvos nei įprastos alyvos, todėl ilgainiui galite sutaupyti ir pinigų.
Kainų skirtumas
Sintetiniai tepalai kainuoja daugiau nei įprasti tepalai, nes jų gamyba yra brangesnė. Kai kurie žmonės abejoja ar verta jiems pereiti prie brangesnių sintetinių tepalų. Tačiau pirkdami brangesnius tepalus, garantuoja geresnę variklio apsaugą ir mažesnes investicijas ateičiai.