AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių naujienos

Subaru Outback – tai jau nebe universalas

Mantas Petrauskas Paskelbė Mantas Petrauskas
2025 25 gegužės
Kategorija Automobilių naujienos
0 0
0
Subaru Outback – tai jau nebe universalas

Subaru Outback, kaip jį pažinojome daugiau nei 30 metų, pasikeitė. Galbūt ne visiškai, bet pažvelgę į 2026 metų Outback šoninį profilį vis dar įžvelgsite universalo užuominą dideliame, masyviame kėbule. Visgi universalo bruožai pastebimi daugelyje krosoverių, o tai ir lemia, kad jie vadinami krosoveriais SUV.

Būtent taip dabar apibūdinamas naujasis, septintosios kartos Outback. Šnipų nuotraukos iš anksto atskleidė pasikeitimus dizaine. Pašalinus maskuotę, matome gausybę išraiškingų linijų ir plastikinės apdailos, kuri, pasak Subaru, skirta suteikti buvusiam universalui naują, drąsesnį įvaizdį. Priekyje išryškėjo simetrija: plati stačiakampė radiatoriaus grotelė apsupta dvejomis viena virš kitos išdėstytomis priekinėmis žibintų juostomis. Apatinėje dalyje, kurią dengia tamsi plastmasė, įrengtos stačiakampių formų žibintų angos.

  • Nuotrauka: Subaru
  • Nuotrauka: Subaru
  • Nuotrauka: Subaru

Naujas dizainas viduje ir išorėje

Žvelgiant į automobilio galą, ankstesnio modelio nuolaidžios stogo linijos beveik nebeliko. Naujasis Outback atrodo labiau vertikalus, turi didesnius langus, o galinis dangtis su statesniu stiklu užbaigia automobilį. D statramsčio stiklas nebėra palenktas. Net ratų arkos pasižymi segmentuota, kampuota išvaizda, kuri primena Forester modelį. Kai kurie teigia, kad Forester dabar netgi labiau primena universalą nei Outback. Ar šie pokyčiai žingsnis į priekį, dar reikia įvertinti.

Automobilio vidus atrodo jau akivaizdžiai geriau. Aukštas portretinis ekranas buvo pakeistas į plačiaformatį, 12,1 colio įstrižainės ekraną, kuris sumontuotas aukščiau prietaisų skydelyje. Vairuotojas gauna naują 12,3 colio skaitmeninį prietaisų ekraną. Nors ekranai nėra sujungti, jie abu įrėminti viename rėmelyje, todėl vidus atrodo tvarkingai ir simetriškai. Šie ekranai montuojami visuose Outback apdailos lygiuose, o aukštesnių komplektacijų automobiliai papildomai pasižymi dvispalviu, iš dalies perdirbtų medžiagų prietaisų skydeliu. Mėgstantys fizinius mygtukus taip pat liks patenkinti – Subaru grąžino apčiuopiamų klimato valdymo mygtukų juostą. Centrinėje konsolėje – didelė pavarų svirtis.

Pokyčiai atlikti ne tik dėl išvaizdos. Subaru teigia, kad naujasis kėbulas leidžia galinėje dalyje turėti 981 litrų bagažinę – tai dviem litrais daugiau nei ankstesniame modelyje. Taip pasiekta dėl stogo aukščio padidinimo 5 centimetrais, todėl padidėjo vietos ir galvoms salone, nors tikslių duomenų gamintojas kol kas nepateikė. Pranešama, kad stoge ir lubose naudota papildoma garsą sugerianti medžiaga, kuri sumažina salono triukšmą. Sėdynės dabar tvirtinamos tiesiai prie kėbulo – tai pagerina komfortą ilgose kelionėse.

  • Nuotrauka: Subaru

Nauja išvaizda, ta pati Subaru jėgos pavara

Po naujosiomis kėbulo detalėmis ir tvirtai supritvirtintomis sėdynėmis slypi pažįstama Subaru inžinerija. 2,5 litro opozicinis keturių cilindrų variklis vis dar suka visus ratus, tačiau dabar jis atnaujintas ir išvysto 180 arklio galių. Tai dviem arkliais mažiau nei anksčiau, tačiau sukimo momentas išaugo iki 241 Nm – dviem daugiau nei pirmtako. Subaru kol kas nemini, kad šie pakeitimai keistų automobilio valdymo savybes. Variklio galia perduodama per CVT transmisiją su galimybe simuliuoti pavarų perjungimą.

Modifikuota WRX modelio vairo sistema specialiai pritaikyta Outback ir pagerina valdymą nedideliu greičiu. Atkurtas simetriškas visų varančiųjų ratų pavaros mechanizmas, kuris leidžia greičiau blokuoti centrinį diferencialą. Ieškantiems daugiau galios siūloma XT versija su tuo pačiu, 2,4 litro, turbobenzininiu keturių cilindrų varikliu, išvystančiu 260 arklio galių. Sukimo momentas išaugęs iki 376 Nm – tai septyniais daugiau nei pernai. Šis modelis taip pat komplektuojamas su CVT ir rankiniu perjungimo režimu, o visų varančiųjų ratų sistema patobulinta ir pasižymi greitesniu centrinio diferencialo užrakinimu bei kitais pokyčiais.

Naujasis Outback išlaiko 22 centimetrų prošvaisą, tačiau pirmą kartą galima užsisakyti gamykloje montuojamus 48 centimetrų skersmens ratlankius. Technologijų srityje – naujausia Eyesight vairuotojo asistentų sistema, įskaitant laisvų rankų vairavimą iki 137 km/h greičiu patvirtintuose greitkeliuose. Apple ir Android sąsajos išlieka standartiškai visuose modeliuose, o tai aktualu norintiems naudoti savo telefonus pramogai ar navigacijai.

2026 metų Outback kainos bus paskelbtos arčiau prekybos pradžios. Modelis rinką pasieks 2025-ųjų pabaigoje Premium, Limited, Touring, Limited XT, Touring XT ir Wilderness komplektacijose.

Ankstesnis įrašas

2026 metų „Subaru Outback Wilderness“: stulbinanti išvaizda ir įspūdingas pajėgumas

Kitas įrašas

Hyundai Palisade su nauja visureigio komplektacija: įspūdingas ir mieste, ir užmiestyje

Mantas Petrauskas

Mantas Petrauskas

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Niekas taip nemoka kurti „kelių laivų“ kaip „Cadillac“: penki geriausi modeliai

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Koks paštovežis turėtų pakeisti dabartinį, jei pašto tarnyba būtų privatizuota?

2025 23 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Nissan 240SX Prerunner“ – kvailiausia ir geriausia idėja, kokią tik esu matęs

2025 23 lapkričio
Automobilių apžvalga

Kuris automobilis labiausiai lieka užmarštyje?

2025 22 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025