Subaru Outback, kaip jį pažinojome daugiau nei 30 metų, pasikeitė. Galbūt ne visiškai, bet pažvelgę į 2026 metų Outback šoninį profilį vis dar įžvelgsite universalo užuominą dideliame, masyviame kėbule. Visgi universalo bruožai pastebimi daugelyje krosoverių, o tai ir lemia, kad jie vadinami krosoveriais SUV.
Būtent taip dabar apibūdinamas naujasis, septintosios kartos Outback. Šnipų nuotraukos iš anksto atskleidė pasikeitimus dizaine. Pašalinus maskuotę, matome gausybę išraiškingų linijų ir plastikinės apdailos, kuri, pasak Subaru, skirta suteikti buvusiam universalui naują, drąsesnį įvaizdį. Priekyje išryškėjo simetrija: plati stačiakampė radiatoriaus grotelė apsupta dvejomis viena virš kitos išdėstytomis priekinėmis žibintų juostomis. Apatinėje dalyje, kurią dengia tamsi plastmasė, įrengtos stačiakampių formų žibintų angos.
- Nuotrauka: Subaru
- Nuotrauka: Subaru
- Nuotrauka: Subaru
Naujas dizainas viduje ir išorėje
Žvelgiant į automobilio galą, ankstesnio modelio nuolaidžios stogo linijos beveik nebeliko. Naujasis Outback atrodo labiau vertikalus, turi didesnius langus, o galinis dangtis su statesniu stiklu užbaigia automobilį. D statramsčio stiklas nebėra palenktas. Net ratų arkos pasižymi segmentuota, kampuota išvaizda, kuri primena Forester modelį. Kai kurie teigia, kad Forester dabar netgi labiau primena universalą nei Outback. Ar šie pokyčiai žingsnis į priekį, dar reikia įvertinti.
Automobilio vidus atrodo jau akivaizdžiai geriau. Aukštas portretinis ekranas buvo pakeistas į plačiaformatį, 12,1 colio įstrižainės ekraną, kuris sumontuotas aukščiau prietaisų skydelyje. Vairuotojas gauna naują 12,3 colio skaitmeninį prietaisų ekraną. Nors ekranai nėra sujungti, jie abu įrėminti viename rėmelyje, todėl vidus atrodo tvarkingai ir simetriškai. Šie ekranai montuojami visuose Outback apdailos lygiuose, o aukštesnių komplektacijų automobiliai papildomai pasižymi dvispalviu, iš dalies perdirbtų medžiagų prietaisų skydeliu. Mėgstantys fizinius mygtukus taip pat liks patenkinti – Subaru grąžino apčiuopiamų klimato valdymo mygtukų juostą. Centrinėje konsolėje – didelė pavarų svirtis.
Pokyčiai atlikti ne tik dėl išvaizdos. Subaru teigia, kad naujasis kėbulas leidžia galinėje dalyje turėti 981 litrų bagažinę – tai dviem litrais daugiau nei ankstesniame modelyje. Taip pasiekta dėl stogo aukščio padidinimo 5 centimetrais, todėl padidėjo vietos ir galvoms salone, nors tikslių duomenų gamintojas kol kas nepateikė. Pranešama, kad stoge ir lubose naudota papildoma garsą sugerianti medžiaga, kuri sumažina salono triukšmą. Sėdynės dabar tvirtinamos tiesiai prie kėbulo – tai pagerina komfortą ilgose kelionėse.
- Nuotrauka: Subaru
Nauja išvaizda, ta pati Subaru jėgos pavara
Po naujosiomis kėbulo detalėmis ir tvirtai supritvirtintomis sėdynėmis slypi pažįstama Subaru inžinerija. 2,5 litro opozicinis keturių cilindrų variklis vis dar suka visus ratus, tačiau dabar jis atnaujintas ir išvysto 180 arklio galių. Tai dviem arkliais mažiau nei anksčiau, tačiau sukimo momentas išaugo iki 241 Nm – dviem daugiau nei pirmtako. Subaru kol kas nemini, kad šie pakeitimai keistų automobilio valdymo savybes. Variklio galia perduodama per CVT transmisiją su galimybe simuliuoti pavarų perjungimą.
Modifikuota WRX modelio vairo sistema specialiai pritaikyta Outback ir pagerina valdymą nedideliu greičiu. Atkurtas simetriškas visų varančiųjų ratų pavaros mechanizmas, kuris leidžia greičiau blokuoti centrinį diferencialą. Ieškantiems daugiau galios siūloma XT versija su tuo pačiu, 2,4 litro, turbobenzininiu keturių cilindrų varikliu, išvystančiu 260 arklio galių. Sukimo momentas išaugęs iki 376 Nm – tai septyniais daugiau nei pernai. Šis modelis taip pat komplektuojamas su CVT ir rankiniu perjungimo režimu, o visų varančiųjų ratų sistema patobulinta ir pasižymi greitesniu centrinio diferencialo užrakinimu bei kitais pokyčiais.
Naujasis Outback išlaiko 22 centimetrų prošvaisą, tačiau pirmą kartą galima užsisakyti gamykloje montuojamus 48 centimetrų skersmens ratlankius. Technologijų srityje – naujausia Eyesight vairuotojo asistentų sistema, įskaitant laisvų rankų vairavimą iki 137 km/h greičiu patvirtintuose greitkeliuose. Apple ir Android sąsajos išlieka standartiškai visuose modeliuose, o tai aktualu norintiems naudoti savo telefonus pramogai ar navigacijai.
2026 metų Outback kainos bus paskelbtos arčiau prekybos pradžios. Modelis rinką pasieks 2025-ųjų pabaigoje Premium, Limited, Touring, Limited XT, Touring XT ir Wilderness komplektacijose.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.