Kai atrodė, jog 2025-ieji nebegali nustebinti, pasirodė greičiausiai įsibėgėjantis gamybinis „Subaru“. Galvojate, kad sugrįžo WRX STI? Deja, nėra jokių STI ar net WRX ženkliukų. Tai yra „Subaru Trailseeker“, elektrinis visureigis, skirtas važinėjimui bekele. Tai automobilis, nesuteikiantis pranašumo ant asfalto.
„Subaru“ savo naująjį visureigį pristatė 2025 m. Niujorko automobilių parodoje. Jis atrodo tarsi didesnė „Solterra“ versija su papildomais „Outback“ tvirtumo elementais. Visą informaciją galite rasti mūsų „Trailseeker“ debiuto straipsnyje. Tačiau svarbus aspektas, kuris liko beveik nepastebėtas, yra jo našumas. „Subaru“ teigia, kad „Trailseeker“ gali įsibėgėti nuo nulio iki 100 km/h per 4,4 sekundės. Tai greičiau už paskutinį pagamintą WRX STI, taip pat pralenkia riboto leidimo STI S209. Šis visureigis yra greitas.
Apie vidaus degimo variklius kalbant, lenktynės tarp „Trailseeker“ ir S209 būtų itin artimos. Priminsime, S209 pasirodė 2019 m. su 341 arklio galiomis ir 447 niutonmetrais sukimo momento iš savo 2,5 l keturių cilindrų variklio. Palyginimui, „Trailseeker“ turi maždaug 375 kombinacijų AG iš dviejų elektrinių variklių, po vieną kiekvienoje ašyje.
Mes manome, kad „Trailseeker“ žymiai sunkesnis už senąjį S209. Dabar „Subaru“ konkrečių detalių neskelbia, bet kaip didelis visureigis su 74,7 kilovatvalandžių baterija, jis nėra lengvo svorio. Tačiau jo galia ant kelio turėtų būti perduodama kur kas lengviau.
Kalbant plačiau, S209 pasiekia 100 km/h per šiek tiek daugiau nei keturias sekundes, tačiau tam reikia itin greitai perjungti šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Tuo tarpu „Trailseeker“ yra paprastesnis – nuspausk pedalą ir važiuok. Tai nėra taip smagu kaip pavarų perjungimas, bet tai yra greitas ir nuoseklus būdas prikalti žmones prie sėdynių.
Įdomu tai, kad „Subaru“ ne itin daug kalbėjo apie „Trailseeker“ našumą. Su daug statistikos ir galutine AG skaičiaus dar nenustatyta, tikėtina, bendrovė gali sumažinti galingumą prieš pradedant gamybą.
Šiuo metu numatoma gamybos pradžia yra 2026 m. pradžioje.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.