AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Toyota Highlander (2021–2023) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 10 spalio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Ieškote erdvaus septynviečio visureigio? Tuomet verta atkreipti dėmesį į Toyota Highlander – didelį, daug funkcijų siūlantį šeimos automobilį, neseniai pasirodžiusį Lietuvos rinkoje. Jis ne tik talpus, bet ir pasižymi aukštu patikimumu, hibridine pavara bei gausia standartine įranga. Kviečiame išsamiau susipažinti su naudoto Toyota Highlander 4×4 ypatybėmis, praktiškumu, komfortu bei eksploatacinėmis išlaidomis.

Bendra apžvalga

Toyota Highlander yra didesnis už populiarųjį Toyota RAV4 ir tilps net septyni suaugusieji – beveik penkių metrų ilgio kėbule vietos netrūksta tiek keleiviams, tiek bagažui. Automobilio išvaizda masyvi, bet puikiai subalansuota kasdienio važiavimo komfortui. Priešingai nei grynai bekelės automobiliai, šis modelis labiau orientuotas į universalumą mieste ir užmiesčio kelionėse.

Pagrindiniai privalumai ir trūkumai

  • Didelė salonas ir daug erdvės visiems keleiviams
  • Labai turtinga standartinė įranga
  • Legendinė Toyota patikimumo reputacija
  • Kaina aukštesnė nei daugelio konkurentų
  • Pakaba kiek minkšta – posūkiuose automobilis svyruoja daugiau nei kai kurie varžovai
  • Apdailos medžiagos vidutinės kokybės – kai kur juntami kietesni plastikai

Variklis ir važiavimo pojūčiai

Lietuvoje visos Toyota Highlander versijos komplektuojamos su 2,5 litro benzininiu varikliu, sujungtu su hibridine jėgaine. Galite rinktis tik iš dviejų komplektacijų (Excel ir Excel Premium), tad pagrindinis apsisprendimas – kuri spalva ar įrangos detalės jums svarbiausios.

Automobilis akceleruojasi žvaliai, o nuo 0 iki 100 km/h mūsų bandymuose įsibėgėja per 7,7 sekundės. Eismui stovint spūstyje ar judant lėtai elektrinė pavara leidžia išvengti nuolatinio benzininio variklio veikimo – tai užtikrina tylų ir komfortišką riedėjimą. Staigiai paspaudus akceleratorių, garsas variklio skyriuje tampa garsesnis, bet įsibėgėjimas efektyvus. Važiuojant pastoviu greičiu ar lėtai akseleruojant, garsas sumažėja.

Pakaba gerai sugeria mažus kelio nelygumus, tačiau važiuojant didesniu greičiu ar kertant duobes, automobilis gali šiek tiek šokinėti ar garsiau trinktelėti. Posūkiuose didelis svoris jaučiamas stipriau nei kai kuriuose kituose modeliuose – šiuo atžvilgiu Peugeot 5008 ar BMW X3 valdomumas bus aštresnis. Visgi, Highlander universaliai pritaikytas kasdieniam naudojimui ir turi net iki 2000 kg vilkimo galią (pakankamai daug, bet yra ir galingesnių alternatyvų tarp didelių visureigių).

Salono komfortas ir funkcionalumas

Visuose Highlander automobiliuose rasite elektra reguliuojamą vairuotojo sėdynę su atminties funkcija ir juosmens parama, todėl nesunkiai išsirinksite patogiausią sėdėseną. Tačiau šoninė atrama galėtų būti ryškesnė, tad posūkiuose sėdynė linkusi mažiau prilaikyti.

Priekinėse eilėse daug vietos kojoms ir alkūnėms. Antroje eilėje, ypač labiau atstūmus sėdynę, koridorius erdvus, tačiau galvos aukščio gali pritrūkti dėl panoraminio stiklinio stogo – aukštesni keleiviai (virš 183 cm) pajus žemiau nusileidusias lubas. Trečioje eilėje telpa ir suaugusieji, tačiau ilgesnioje kelionėje jiems prireiks papildomos kantrybės – komforto čia nedaug.

Antros eilės sėdynės slankioja, linksta ir gali būti sulankstytos 60/40 proporcija. Nors visus septynis sėdynes naudojant bagažinė nedidelė, po grindimis yra papildomos vietos smulkiems daiktams. Sulanksčius trečią eilę, bagažinė tampa tokio dydžio, kaip Hyundai Santa Fe ar Kia Sorento. O nuleidus ir antrą eilę, panašūs matmenys kaip mažame krovininiame furgone.

Valdymas ir technologijos

Valdymo mygtukai dideli ir aiškiai išdėstyti, oro kondicionavimo valdikliai lengvai perprantami. Aukšta vairuotojo padėtis suteikia puikų vaizdą į priekį – būsite lygiateisis su aukštesnių džipų vairuotojais.

8 colių jutiklinis ekranas turi visas pagrindines funkcijas: DAB radiją, Android Auto ir Apple CarPlay, integruotą navigaciją, belaidį telefono krovimą ir 11 garsiakalbių JBL garso sistemą. Reakcija į komandą pakankama, yra patogūs trumpųjų nuorodų mygtukai, tačiau vartotojo sąsaja ir grafika galėtų būti patogesnės bei modernesnės. Vidaus apdaila nėra išskirtinė – kai kuriose vietose juntamas tvirtesnis plastikas, o centrinė konsolė šiek tiek svyruoja. Odinės sėdynės prideda solidumo jausmo.

Eksploatacinės išlaidos

Kaina rinkoje

Naudoto Toyota Highlander kaina Lietuvoje dažniausiai prasideda nuo apie 46 800 eurų už 2021 metų modelį su maždaug 32 000 km rida. Naujesni, 2022–2023 metų automobiliai kainuoja apie 52 650 eurų, o pilnai sukomplektuoti modeliai – iki 58 500 eurų. Dažniausiai šie automobiliai išlieka puikios būklės, ypač jei perkami iš oficialių Toyota atstovų.

Degalų sąnaudos

Toyota Highlander pasirodė itin ekonomiškas tokio dydžio automobiliui – realiose sąlygose vidutinės degalų sąnaudos siekia 7,76 l/100 km.

Draudimas, techninė priežiūra ir taršos mokestis

Toyota Highlander dažniausiai įvertinamas gana aukštoje draudimo grupėje, todėl draudimo kaina gali siekti apie 1 188 eurų per metus. Gamintojas siūlo aptarnavimo planus su dviem techninės priežiūros vizitais ir dviem privalomomis apžiūromis už maždaug 926 eurus. Lietuvoje už automobilį taikomas metinis taršos mokestis priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro rūšies bei pirmos registracijos metų, todėl hibridinės versijos dažnai yra palankesnės už dyzelinius ar benzininius analogus.

Kokį Highlander rinktis?

Pasirinkimas paprastas – visi Highlander komplektuojami tik su 2,5 litro benzininiu-hibridu varikliu. Daugiausiai naudotų modelių pasiūloje yra su jau labai gausia Excel įranga, todėl siekti dar brangesnės Excel Premium versijos verta tik jei itin rūpi maksimalus komfortas ir papildomos prabangos funkcijos.

Ką dar verta apsvarstyti?

Tarp didelių septynviečių alternatyvų naudotų automobilių rinkoje verta paieškoti ir Peugeot 5008 – už maždaug 21 060 eurų gausite 2023 metų modeliui prizą pelniusį automobilį. Nors jis gaminamas nuo 2017 metų, išvaizda ir funkcijos vis dar šiuolaikiškos. Hyundai Santa Fe ar Kia Sorento 2020 metų ar naujesni modeliai kainuos nuo 37 440 eurų, o pasirinkti galėsite iš dyzelinių, benzininių bei hibridinių versijų.

Todėl jei svarbiausia – didelis salonas, ekonomija ir patikimumas, Toyota Highlander – stiprus pasirinkimas, tačiau vertinkite ir kitus rinkos siūlomus variantus pagal savus prioritetus.

Ankstesnis įrašas

„Toyota GT86“ (2012–2021 m.) apžvalga

Kitas įrašas

Toyota Hilux (nuo 2016 m.) apžvalga

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Turėjo būti „Lexus LX 700h“ apžvalga, bet išėjo interviu

2025 7 gruodžio
Automobilių apžvalga

Šie automobiliai dar bjauresni už naująjį „Tesla Model Y“

2025 6 gruodžio
Automobilių apžvalga

Turbo varikliu su vienu rotoriu aprūpinta „Miata“ – didžiausias NA smagumas

2025 6 gruodžio
Automobilių apžvalga

Štai naudoti automobiliai, kuriuos įsigytumėte už 9 000 eurų

2025 5 gruodžio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025