Kiekvienas automobilis gali patirti variklio perkaitimą. Tačiau pasekmės gali būti visai kitokios: nuo nesėkmingos kelionės ir dėl to sugadintos keleivių nuotaikos bei kapitalinio transporto priemonės remonto.
Visų pirma, labai svarbu karts nuo karto pasižiūrėti į temperatūros matuoklį.
Neretai vairuotojai apie tai pamiršta ir prisimena, kai jau per vėlu ir perkaito variklis. Pavojaus zona ant jutiklio pažymėta raudonai ir reiškia, kad variklio temperatūra viršijo leistiną 90 % ribą. Akivaizdi priežastis, kodėl reikia stabdyti transporto priemonę, yra garai, sklindantys iš variklio dangčio, taip pat nemalonus antifrizo kvapas, kuris palaipsniui užverda. Sustabdyti automobilį šiuo atveju yra skubi priemonė.
Faktas yra tas, kad antifrizas užverda dideliu greičiu ir vos kelios minutės tokioje variklio būsenoje gali sukelti cilindro galvutės deformaciją, taip pat užblokuoti sistemos stūmoklį.
Kartkartėmis turėtumėte užkirsti kelią variklio perkaitimui, kad ateityje išvengtumėte nemalonių situacijų. Kalbant apie išlaidas, tai kainuoja mažai pinigų, o saugumo požiūriu tai gali išgelbėti variklį nuo gedimo. Variklio perkaitimo priežastis gali būti kai kurie varikliai, kurie kartkartėmis linkę sugesti. Tai gali būti: saugikliai, temperatūros jutikliai, relės ir kt.
Sugedusią dalį galite atpažinti pašalindami, palaipsniui tikrindami, ar įtartina dalis nesugedo. Taip pat gali sugesti ventiliatorius (nors tokia situacija gali atsitikti itin retai), taip pat termostatas, todėl antifrizas gali praeiti pro radiatorių.
Žodžiu, priklausomai nuo transporto priemonės nusidėvėjimo, turėtų būti atliekamos diagnostikos operacijos ir laiku nustatyti gedimai, nes Laikui bėgant tai gali sukelti kapitalinį automobilio remontą, kuris užtrunka gana ilgą laiko tarpą ir taip pat kainuoja nemažus pinigus.