Naujasis VW Transporteris iš esmės yra Ford Transit. Bendras abiejų prekės ženklų projektas sukuria septintosios kartos komercinį automobilį, kuris dabar siūlo didesnį krovinį, daugiau vietos, didesnę tempimo galią ir skaitmeninį prietaisų skydelį. Visą informaciją, kainas ir važiavimo įspūdžius rasite čia.
-
Naujas transporteris pagrįstas Ford Transit
-
Pirmą kartą prieinamas ir kaip elektrinė versija
-
Kainos nuo 43 768 eurų
Naujasis VW Transporteris jau septintojoje savo versijoje ir remiasi atskirta komercinių automobilių platforma, skirtingai nei Multivan. Jei kas nors mano, kad naujasis „Bulli” yra VW savarankiškas kūrinys, tai netiesa.
VW komerciniai automobiliai bendradarbiauja su Ford, todėl naujasis Transporteris yra didelė dalimi identiškas Ford Transit Custom ir Tourneo Custom. Tai leidžia VW siūlyti mažą autobusą ir visiškai elektrinį. Optika ir prietaisų skydelis skiriasi, tačiau autobusas gaminamas Turkijoje, o ne Hanoverske.
transporterio aiškios linijos
Vaizdingai naujasis VW Transporteris išsiskiria pirmiausia priekiu nuo savo platformos donoro Ford Transit. Abiejuose įmontuoti LED žibintai (su Matrix-LED pasirinktinai) yra sujungti optinėje juostoje, radiatorius susideda iš dviejų siauros angos. Šone išryškėja unikalaus formos lango išpjova, pereinanti į Ford žinomas langų linijas. Galinė dalis gauna savus galinius žibintus.
konstrukcijos: t7 išlieka lanksti
Volkswagen ir toliau siūlo septintąją Transporterio kartą su įvairiomis balkono formomis. Be furgono be langų, taip pat yra versija su antra sėdynių eilute ir atskiru kroviniu skyriumi. Portfelyje yra ir kombi su langais bei platforminis modelis su dviguba kabina. Viršutinė versija lieka Caravelle, skirta daugiausia komercinei keleivių pervežimui.
Uždari transporteriniai modeliai gali būti užsakyti ir su serijiniu aukštuoju stogu. Be standartinio rėmo ilgio, prireikus, yra ilgesnė versija, kad būtų daugiau vietos; platforma prieinama tik ilgosios versijos.
krova ir saugojimo vieta t7
Lyginant su T6.1, furgono su standartiniu stogu saugyklos tūris padidėja dešimčia procentų ir siekia iki 5,8 kubinių metrų, o su ilgu rėmu ir aukštu stogu – iki 9 kubinių metrų. Maksimalus VW Transporterio krovinys yra 1,33 tonos, tai yra 0,13 tonos daugiau nei anksčiau. Taip pat priekabos tempimo galia didėja 0,3 tonos iki 2,8 tonos (su stabdžiais, 12% nuolydžiu).
cockpit: skaitmeninė pasaulė naujajame transporteryje
Viduje Volkswagen taip pat panašus į Ford Transit. Jis perima vaizdo ekranų piešinę, kurią sudaro 10,25 colio kombinuotas prietaisas ir 13 colių informacinis ekranas. Nors programinė įranga gaunama iš Ford, ekranuose esančios grafikos atrodo lyg Volkswagen. Apple CarPlay ir Android Auto yra pagrindinėje komplektacijoje. Apskritai, darbo vieta Transporteryje atrodo tvarkinga ir funkcionali. Esant norui, yra priekinės suoliuko sėdynės, kad trečiajam asmeniui būtų vietos pirmoje eilėje. Hannoveryje, atrodo, šiek tiek suvaržyti dėl saugojimo galimybių.
vairavimo pojūtis vw t7
Su nauju Transporteriu VW pirmą kartą siūlo ir visiškai elektrinį komercinį automobilį. Norėdamas išbandyti naująjį variklį, ADAC bandė T7 kaip e-Caravelle pirmąjame važiavime. Vairavimo jausmas labai skiriasi nuo ID. Buzz. Caravelle veikia žymiai grubiau. Įspūdžio, kad sėdite krovininiame automobilyje, net 210 kW variklis gale nepanaikina. Pradžioje autobusas veikia lėtai ir abejonė kyla dėl gamyklos pateiktų 7,4 sek. (trumpo rėmo) greičių 100 km/val. įsibėgėjimo duomenų.
Pagrindiniai ramus sprintas dera prie keleivinio transporto – kuris konstrukciškai neturi jokių ambicijų kuriant šoninę dinamiką. Vis dėlto, apie 2,5 tonos sveriantis mažas autobusas gali būti gana greitai pervažiuojamas kaimo keliuose. Aiškiai fiksuojamas polinkis į pervažiavimą yra gerai išlaisvintas ESP. Dėl savo mažo apsisukimo spindulio (11,9 iki 13 metrų, priklausomai nuo rėmo ilgio) autobusą lengva manevruoti mieste. Tai beveik nesiskiria ir furgone su dyzeliniu varikliu. Maždaug 200 kilogramų mažesnis tuščias svoris Transporterį daro vos greičiau nei e-Bus, netgi atrodo, kad valdymas yra šiek tiek jautresnis. Tačiau abiem versijoms daugiau nei pakankamai tikslaus įvertinimo negalima priskirti.
2.0 TDI su 170 AG pasiekia maksimalią 405 Nm sukimo momentą jau prie 2000 sūkių ir yra dėka serijinės automatinės pavarų dėžės sėkmingai laikomas reikiamoje sukimo zonoje. Derinys važiuoja harmoningai ir subalansuotai. Ar šis įspūdis išlieka su pilnai užkrautu kroviniu ar kemperio išplėtimu lieka neaišku.
varikliai: dyzelis, elektra ir plug-in hybrid
Be klasikinio dyzelinio variklio, taip pat galima rinktis ir su plug-in hybrid (prieinamas tik nuo 2026 m.) ir trys visiškai elektrinės versijos. 2 litrų keturių cilindrų dyzelinis variklis siūlo tris galios lygius tarp 110, 150 ir 170 AG. Pastarasis visada apkrautas aštuonių pavarų automatine pavarų dėže, o dvi silpnesnės dyzelio versijos pasirinktinai komplektuojamos su šešių pavarų mechanine pavarų dėže. Automatika yra kaip papildoma opcija.
Plug-in hybrid Transporteriui suteikia 232 AG sisteminę galią. Dalinai elektrinis transporteris naudoja bepakopinę CVT pavarų dėžę.
kainos nuo beveik 44 000 eurų
Naujasis VW Transporteris jau gali būti užsakomas. Pagrindinis furgonas pradedamas 110 AG TDI ir mechanine dėže už 43 768 eurus. Plug-in hybrid prieinamas nuo 2026 m. už mažiausiai 55 290 eurus. Elektrinių transporterio kainos prasideda nuo 55 243 eurų.
dabartiniai važiavimo bandymai ir automobilių testai. nemokamai nuo ADAC
techniniai duomenys vw transporterio t7
Čia rasite daugybę kitų naujų pristatymų ir važiavimo bandymų.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.