„Subaru“ jau seniai žavisi tuo, kad kuria grubius, tvirtus ir kartais balistiškai greitus kelių automobilius. „Subaru Boxer“ variklių burzgiantis triukšmas tikriausiai yra labiausiai atpažįstamas variklio natas pasaulyje už superautomobilių V12 klyksmo. Tačiau pastaruoju metu „Subaru“ pasimetė, „Impreza“ virto hečbeku, „Legacy“ visam laikui tapo bjauriu universalu ūkininkams ir gana nesėkmingai į prabangių visureigių rinką įsiveržė su „Tribeca B9“. Tai suprasdamas, nors „Subaru“ rinkosi nišą, kurioje jis galėtų pasigirti – kompaktiškoje krosoverio dalyje. Taigi kyla klausimas, ar naujasis „Subaru XV“ krosoveris pastūmės „Subaru“ atgal teisinga šiurkščia kryptimi?
Iš esmės viskas atrodo daug žadanti su šia nauja įmone, nes „Subaru“ jau turėjo gerą formą didesnėje krosoverių rinkoje su „Forester“ – automobiliu, kuris gamybos metu laikėsi savo dizaino principų. Tačiau praeityje „Subaru“ iš tikrųjų turėjo konkuruoti tik su savimi, pirmą kartą su XV „Subaru“ susiduria su labai griežta ir germaniška opozicija, daugiausia BMW X1, Audi Q3 ir šiek tiek mažiau „Volkswagen Tiguan“. Tiksliai nesudėtingas „Subaru“ pasirinkimas. Nesvarbu, nes vienas iš būdų, kaip XV gali pavogti pardavimus, yra kaina. Pradedant nuo maždaug 23 tūkst. už 1,6 benzininį variklį, XV vokiečius lenkia beveik 2 tūkst. Standartinė įranga yra dar vienas dalykas, kuriuo „Subaru“ turėtų pasižymėti, pavyzdžiui, konkurente spalvotas prietaisų skydelio ekranas gali kainuoti nuo 500 iki 1500 svarų, o aukščiausios kokybės XV modeliai standartiškai gaus 4,3 colio, galintį pasakyti vairuotojui visokeriopą naudingą. informacija. Taip pat teisinga manyti, kad XV bus supakuotas su elektroninėmis vairuotojo pagalbinėmis priemonėmis, jei reikės važiuoti bekelėje. „Subaru“ taip pat padarė daug pastangų, kad XV salonas būtų pritaikytas ir apdaila būtų kokybiška, supaprastinta – to, ko pastaruoju metu „Subaru“ trūko.
Taigi interjeras atrodo gana gerai, bet, deja, to negalima pasakyti apie išorę, nes tai yra šiek tiek bjaurus ančiukas. Jis perimtas iš dabartinės kartos „Legacy“, o ne labai gera pradžia. Be to, siekiant pabrėžti savo kryžmiškumą, jis buvo papuoštas juodais bamperiais, slenksčiais ir aplink ratų arkas. Panašus į Renault Scenic RX4 pirmą kartą buvo pastebėtas daugiau nei prieš dešimtmetį, mano nuomone, ne itin pažangiausias automobilio dizaino srityje. Išvaizda ne visiems svarbi, o bent jau didelis važiavimo aukštis suteikia automobiliui tikrą autoritetą ir užuomina apie tikrąjį tinkamumą bekelėje. Kita gelbėjimo priemonė, tie gana puikūs ratai, jei perkate, būtinai nurodykite ratus paveikslėlyje… ta.
Kalbant apie variklio pasirinkimą, XV tikrai nėra iš ko rinktis. Bus du benzininiai ir vienas dyzelinis. Abu benzininiai varikliai yra 1,6 arba 2 litrų darbinio tūrio, kurių BHP yra nuo žemo iki vidutinio šimto. Tikėtina, kad dyzelinis variklis bus populiariausias pirkėjų pasirinkimas. XV variklis yra paimtas iš naujausio „Forester“ ir yra 148 AG 2 litrų bokserio dyzelinis variklis su daugybe patobulinimų, kad jis būtų ypač ekologiškas. Visuose varikliuose bus su „Subaru“ stabdymo/užvedimo funkcija, tvirtinama, kad benzininių variklių sistemos įsijungia greičiau nei konkurentų, tik laikas parodys, ar šis teiginys yra teisingas.
Naujasis „Subaru“ XV turėtų būti išleistas 2012 m. pradžioje. Ir nors atrodo, kad jį mylėti gali tik mama, tai gali būti tik automobilis, kuris atgaivins „Subaru“ įvaizdį kuriant sąžiningus, nebrangius, praktiškus automobilius šeimoms ir ūkininkams. Ir galiausiai, tikėkimės, kad kažkas iš „Subaru“ nuspręs į jį įkišti „Impreza“ 2,5 litro turbininį variklį, o su 300 AG jis važiuotų taip greitai, kad nepastebėtumėte, koks jis bjaurus.