2023 m. Honda HR-V ir 2023 m. Toyota Corolla Cross yra du populiariausi subkompaktiniai visureigiai. Praėjusiais metais „Toyota“ buvo vienas iš 10 geriausiai parduodamų automobilių visame pasaulyje. Tačiau, kaip ir „Big Mac“, populiarumas automatiškai neprilygsta geriausio turimo produkto. Nei vienas iš mūsų rekomenduojamų pasirinkimų savo segmente nėra vienas. Mūsų geriausius pasirinkimus galite rasti čia. Tačiau „Honda“ ir „Toyota“ teikiamas patikimumas ir vertės išsaugojimas yra neabejotinas, o iš tikrųjų yra sričių, kurios pirmauja klasėje (tik nedaug). Pažvelkime atidžiau į kiekvieną iš skirtingų kategorijų, kad padėtume atsakyti, kuri gali būti jums geresnis pasirinkimas.
Kurio interjeras gražesnis?
HR-V interjeras yra geriausias jo atributas ir, be ko gero, „Mazda CX-30“ – geriausias klasėje pasiūlymas. Atrodo nuostabiai, rankenėlės ir mygtukai spustelėkite su Audi tikslumu, o medžiagos yra aukščiausios klasės. Kai dauguma visureigių savo kaina yra kieto plastiko, HR-V turi švelnią imituotą odinę apdailą.
Tai taikoma net vidutinio lygio Sport apdailai, pavaizduotai aukščiau, kuri netgi gauna šauniai atrodančią audinio apmušalą. Funkcionalumas taip pat yra stiprus, nes yra daug naudingos saugyklos. Corolla Cross nėra niekuo ypatingas. Ant prietaisų skydelio taip pat gali būti odos imitacijos, tačiau tai yra palyginti paprasta aplinka su kietesniu plastiku. Aukščiausios apdailos lygiai yra šiek tiek ryškesni dėl dviejų tonų spalvų pasirinkimų, dėl kurių viskas šiek tiek niūri. Galiausiai tai daugiau apie tai, kad HR-V yra išskirtinis.
Kurioje yra geresnė informacijos ir pramogų technologija?
„Corolla Cross“ gavo naujausią „Toyota“ informacijos ir pramogų sistemą, skirtą 2023 m. (viršuje dešinėje), ir, nors ji greitesnė ir gražesnė nei anksčiau, yra tam tikrų naudojimo problemų. Pavyzdžiui, jame nebėra fizinių meniu sparčiųjų mygtukų, kurie palengvintų naršymą – ypač naudojant „Apple CarPlay“. „Honda“ sistema vis dar turi jas ir yra geresnė. Dabar, skirtingai nei „Corolla Cross“, HR-V turi dvi informacijos ir pramogų parinktis. Pagrindinis įrenginys, esantis LX ir Sport, yra 7 colių ir yra paprastesnis, tačiau vis tiek teikia Apple CarPlay ir Android Auto. EX-L turi 9 colių ekraną (pavaizduota viršuje kairėje) su spalvota grafika, tinkinamu pagrindiniu ekranu ir nuolat prijungtomis meniu piktogramomis. Tai yra tas atrodo labiau panašus į Toyota, tačiau abu yra lengviau naudojami.
Kuri turi didesnę galinę sėdynę?
HR-V (viršuje kairėje) turi vieną didžiausių galinių sėdynių savo segmente, o Corolla Cross yra tik vidutinis. Specifikacijos patvirtina tai, kad HR-V erdvė kojoms yra 37,7 colio, o Corolla Cross – 32,0 colio. „Toyota“ turi papildomą colį galvos erdvės, tačiau mūsų galvos nėra „Honda“ stoge. HR-V yra perspektyvesnis pasirinkimas kaip šeimos automobilis.
Kuris turi daugiau talpos ir funkcionalumo bagažinėje?
HR-V krovinio tūris popieriuje yra didesnis – 24,4 kubinių pėdų (pavaizduota žemiau, kairėje). Tačiau mūsų realaus pasaulio bandymų metu HR-V buvo priblokštas dėl kampuoto bagažinės angos, kuri atima jo funkcionalumą. Dar spėjome sutalpinti šešis lagaminus, bet tai nebuvo lengva. Mes neišbandėme „Corolla Cross“ (nuotrauka apačioje dešinėje). Popieriuje jis turi 24 kubinių pėdų krovinių vietos už galinės sėdynės su priekinių ratų pavara ir 21,5 kubinių pėdų su visų ratų pavara arba hibridine jėgos pavara. Hibridas taip pat praranda atsarginę padangą. Jei jums svarbu gabenti daiktus, ieškokite bet kurio iš šių konkurentų: Ford Bronco Sport, VW Taos ir Kia Seltos.
Kuris saugesnis?
Šio rašymo metu NHTSA nė vienas nebuvo visiškai išbandytas avarijos metu. Greitkelių saugos draudimo institutas suteikė geriausią įmanomą įvertinimą „Top Safety Pick+“. Tik jų priekiniai žibintai gavo ką nors kitą nei aukščiausias įvertinimas, bet vis tiek buvo įvertinti kaip antras geriausias „Priimtinas“. Kalbant apie saugos įrangą, jie yra vienodai įrengti, išskyrus tai, kad HR-V turi retas galines šonines oro pagalves. Abiejuose standartinėje komplektacijoje yra įspėjimas apie susidūrimą priekyje, automatinis avarinis stabdymas, įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos, pagalbinė eismo juostos laikymosi pagalba ir adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema su galimybe sustoti ir eiti bei vairavimo pagalbinė juosta. Įspėjimas apie akląją zoną yra standartinis visuose, išskyrus bazinius, apdailos lygius. Nepaisant tų pačių savybių, mes iš esmės manome, kad Honda sistema yra geriau atlikta.
Kuris geriau taupo kurą?
Sveiki atvykę į laimėjimų rubriką Corolla Cross! Jis gauna 31 mpg mieste, 33 mpg greitkelyje ir 32 mpg kartu su priekinių ratų pavara, o tada 29/32/30 su visų varančiųjų ratų pavara. Jis taip pat siūlo tai, ko šiame segmente nedaro joks kitas prekės ženklas, išskyrus „Kia“: hibridinę jėgos pavarą. Toyota Corolla Cross Hybrid, kurio nuotraukos pateikiamos žemiau S ir XSE apdailos lygių, grąžina išskirtinį 45/38/42 su standartine visų varančiųjų ratų sistema. HR-V degalų ekonomija yra 26/32/28 su priekiniu ratu ir 25/30/27 su AWD. Tai ne tik mažesnis nei „Corolla Cross“, bet ir daugiau nei daugelio konkurentų.
Kuris galingesnis?
Šis klausimas panašus į klausimą „kuris iš šių vėžlių greitesnis? „Corolla Cross“ ir „HR-V“ yra dvi lėčiausios šiandien parduodamos naujos transporto priemonės, o dar blogiau – su nuolat kintamomis transmisijomis, dėl kurių sklinda stiprus, nemalonus ūžesys. „Toyota“ turi daugiau galios – 169 arklio galių, palyginti su 158, o 0–60 bandymų parodė, kad ji veikia maždaug puse sekundės greičiau. Abu yra 9 sekundžių diapazone, o tai vėlgi yra tikrai lėta. Kita vertus, „Corolla Cross Hybrid“ pagerina padėtį, nes jis pagamina 196 arklius ir supjausto dvi sekundes iš 0–60 laiko. Dėl šio galios ir efektyvumo derinio „Corolla Cross Hybrid“ yra patraukliausia šios poros jėgos pavara ir tikriausiai yra didžiausia priežastis pirkti „Toyota“.
Kuriuo geriau vairuoti?
Dėl papildomos „Corolla Cross Hybrid“ galios jis tikriausiai čia pakelia koją, bet lyginant tik su dujomis varomas versijas, verčiau važiuotume HR-V. Jis yra įspūdingai patobulintas segmentui, turintis svarbesnį, sudėtingesnį posūkio posūkį ir sumažina iškilimus. Vairavimas yra lėtas ir tikrai nepasimėgausite sėdėdami už vairo taip, kaip važiuodami Civic ar net CR-V. Tik dujomis varomas „Corolla Cross“ puikiai tinka vairuoti, o „sportui pritaikyta“ hibrido pakaba tikrai nepadaro nieko malonesnio. Tai taip pat netrukdo patirti.
Kuris patogesnis?
Kaip minėta pirmiau, HR-V pasižymi didesniu ir sudėtingesniu važiavimo būdu. Mes taip pat šiek tiek teikiame pirmenybę jo sėdynėms ir vairavimo vietai, tačiau, žinoma, tai yra asmeninio pasirinkimo reikalas, kuris geriausiai atrandamas bandomųjų važiavimų metu.
Ar yra versijų, kurios išsiskiria labiau nei kitos?
Lengvas, Corolla Cross hibridas. Degalų taupymas ir našumas yra pagrindinės priežastys, kodėl verta rinktis ne tik HR-V, bet ir kitus šio segmento visureigius. Hibridą taip pat galima išskirti tik sportinės apdailos lygiais (S, SE ir XSE), kurie apima sportui pritaikytą pakabą (santykinis terminas), LED išorinį apšvietimą ir ryškesnę išvaizdą, įskaitant skirtingą priekinės dalies stilių. XSE pavaizduotas žemiau.