Opelis atnaujino Grandland – ir tai matosi iš karto. Vidutinio dydžio SUV modelis matomai patobulėjo. Naujas modelis senesnį modelį daro atrodyti pasenusią.
Priekyje plyti tipinis Opel-Vizor dizainas juodoje spalvoje, viduryje šviečiantis Opel logotipas, gale jis atrodo modernus ir elegantiškas. Galiniame dangtyje ne tik lempos šviečia raudonai, bet ir prekės ženklo vardas. Opel tai vadina „Edge Light” technologija.
Be jokios abejonės: naujasis Grandland spinduliuoja pasitikėjimu. Žvelgiant iš šono, jis primena aukštesnį Astra Sports Tourer, tik labiau impozantišką. Grandland padidėjo ne tik vizualiai. SUV ilgis padidėjo 17,5 centimetro iki 4,65 metro, o plotis – 6,4 centimetro iki 1,90 metro.
Naujas: opel grandland electric
Didžiausia naujovė dabartiniame Opel Grandland slypi po jo korpusu: dėka Stellantis STLA-Medium platformos šis aukščiausios klasės Riuselsheimo automobilis dabar taip pat gali būti įsigytas ir kaip elektrinis. „Naujasis Grandland yra svarbus žingsnis Opel. Dabar kiekvienas Opel modelis tapo elektrinis. Tai didelis žingsnis mūsų elektros puolime”, pabrėžė Opel-CEO Florian Huettl.
Nors naujasis Grandland yra kuriamas ant Stellantis platformos, kaip ir Peugeot 3008, jis pagamintas Vokietijoje. SUV buvo sukurtas ir suprojektuotas Riuselsheime, o surenkamas Opel gamykloje Eisenach.
Top: iki 700 kilometrų nuvažiuojamas atstumas
Sulaukęs Stellantis platformos, skirto specialiai automobiliams su baterijomis, Opel inžinieriai įdiegė naują, plokščios konstrukcijos 98 kWh talpos bateriją. Naujas, 157 kW (213 AG) elektromotoras ir energiją taupantys komponentai, tokie kaip Vokietijos rinkoje standartiškai įdiegta šilumos siurblys, leidžia Grandland Electric nuvažiuoti iki 700 kilometrų vieną kartą įkrautas.
Tinkamoje greitojo įkrovimo stotelėje Grandland gali įkrauti 80 procentų akumuliatoriaus talpos per maždaug 26 minutes.
Grandland taip pat kaip plug-in- ir mild-hybrid
Tiems, kurie nenori visai elektrinio automobilio, Grandland katalogas siūlo dar kelias alternatyvas. Yra plug-in-hybrid versija, kuri leidžia iki 85 kilometrų važiuoti vien tik elektros režimu (pagal WLTP). Trečioji versija yra mild-hybrid su 136 AG ir 48 voltų technologija. Dizelinių variklių pasirinkimo nėra.
Saugiai vairuoti padeda platus asistencijos sistemų asortimentas. Standartinėje komplektacijoje naujasis Grandland turi automatinę greičio reguliavimo sistemą su „stop-and-go” funkcija, platesnį kelio ženklų atpažinimą, protingą greičio koregavimą ir susijungimą po avarijos.
Už papildomą mokestį Opel siūlo Intelli-Drive 2.0 sistemą, kuri sujungia daugelį elektroninių pagalbininkų funkcijų su pusiau automatiniu juostos keitimu ir protingu greičio reguliavimu. Parkavimo asistentas priekyje ir gale bei automatinis vaizdo kameros valymas ir 360 laipsnių kamerų vaizdas padeda išvengti susidūrimų.
Plug-in hybrid demonstruoja galingą variklį
Pirmosios bandymų kelionės metu Grandland Plug-in-Hybrid su 195 AG sistemos galia atskleidė savo galimybes: jau elektrinio variklio galia yra pakankama greitam eismui – įskaitant greitkelius. Su beveik visiškai iškrautu akumuliatoriumi hibridinės sistemos privalumai ypač išryškėja važiuojant kalvotu keliu, kur galingas variklis leidžia saugiai aplenkti lėtai važiuojančius transporto priemones.
Važiuojant žemyn nuo kalno galima įkrauti akumuliatorių naudojant rekuperacijos funkciją, kuri leidžia papildomai nuvažiuoti apie aštuonis kilometrus vien tik elektra. Taupant energiją, vos būtina naudoti stabdžius, nes elektrinis variklis generuoja pakankamai jėgos stabdant.
Jei planuojama važiuoti miesto zonose vėliau, galima pasirinkti baterijos būsenos išsaugojimą, kuri leidžia tai atlikti vienu mygtuko paspaudimu. Hybrid valdymas išlaiko baterijos pakrovimą tam lygyje.
Opel grandland: duomenys ir kainos
Nuo 2024 metų spalio naujasis Grandland bus prieinamas parduotuvėse. Mild-hybrid versijos kainos prasideda nuo 36,400 eurų, plug-in hybrid nuo 40,150 eurų, o pilnai elektrinis Grandland nuo 46,750 eurų.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.