Subaru nesusikrimto dėl dabartinių madų, likdama ištikima savo klasikiniams vertybėms, kurių klientai taip vertina. Tai yra geros bekelės galimybės, bendras naudingumas ir paprastumas. Inovacinės tendencijos? Tegul tai atliekama kitų gamintojų.
Taigi, Forester ir šeštoje kartoje išlaiko tą pačią filosofiją. Pradinė kaina yra nuo 40,490 eurų, o išvaizda atrodo akivaizdžiai moderniai. Tačiau revoliucinių dizaino pakeitimų nebuvo. Pailgintos ratų arkos suteikia automobiliui tvirtesnę išvaizdą, centrinė grotelė pasidarė dominanti, o gale LED lempas jungia juosta.
Subaru forester 2025 kaip klasikinis universalas
2025 metų modelis Forester netapo aukštu SUV – jis liko aukštesnės važiuoklės universalu. Tai savaime turi savų privalumų. Įlipti itin paprasta, nes kėbulas nėra nei per aukštas, nei per žemas. Nėra slenksčių, trukdančių gale, o durų kurtas, ganėtinai didelis. Vienas iš retų naujų modelių, suteikiančių tokią gerą aplinkos matomumą, kaip Forester. Gamintojas ypatingai dėmesį skyrė plonoms stogo kolonomis ir dideliais langų plotais. Vienintelė kritika yra sianančios galinės D-kolonų matomumą.
Vietos pasiūla ir bagažinė
Vidutinės klasės kėbulo ilgis, palyginti su pirmtaku, padidėjo trimis centimetrais ir dabar siekia 4,67 metro, tačiau tai neturi įtakos vietos pasiūlai. Lemiamas yra ratų bazės ilgis, kuris nepasikeitė. Tiek priekyje, tiek gale Forester pasižymi erdve, komfortiškomis sėdynėmis ir tvirtais bei švelniais paviršiais, nors kai kur naudojamas kietas plastikas.
Bagažinės talpa yra 508 litrai, kurią, be abejo, galima išplėsti iki 1731 litro pakėlus galines sėdynes. Tai daugiau nei pakanka šeimos bagažui ar medžioklės įrangai.
Vidus: patogus valdymas
Priekinė konsolė suteikia staigmeną, kai beveik visi kiti gamintojai naudoja skaitmeninius ekranus už vairo, o Forester vis dar galima rasti analoginius prietaisus. Nors tai gali atrodyti senamadiškai, objektyviai analizuojant, nieko blogo čia neįžvelgiama. Be to, Subaru paliko tradicinius mygtukus svarbiausiems funkcijoms, o tai džiugina tuos, kurie pavargo nuo perdėto ekranų naudojimo ir sudėtingų meniu.
Natūralu, kad dėl skirtingų pasirinkimų gausos Subaru taip pat naudoja liečiamą ekraną prietaisų skydelyje, tačiau aklimatizuotis nėra sunku. Ikonos yra didelės ir ryškios, o meniu struktūra logiškai išdėstyta.
Subaru forester su hybrid-boxer motor
Subaru liko ištikima „Boxer” tipo variklio koncepcijai, kurią iš kitų žymi tik Porsche. Šio variklio privalumas – aukštas važiavimo vientisumas ir kompaktiškas dizainas, tačiau jo sąnaudos didesnės. Švelnaus hibrido sistema padeda sumažinti sunaudojamo kuro kiekį: keturių cilindrų „Boxer” su tik 136 AG turi elektrinį variklį su 12,3 kW/16,7 AG ir 66 Nm sukimosi momentu. Sistema prisideda prie traukos ir ekonomiškumo. Tačiau realus kuro suvartojimas siekia 8,4 litro.
Forester – ramus tipas
Ar vienintelio variklio 136 AG yra pakankamai? Iš esmės, taip, tačiau varikliai turi būti važinėjami aukštesnėmis apsukomis, kad pasiektų norimą greitį. Papildoma elektrinio variklio galia padeda pasiekti tinkamą trauką, tačiau sprinto laikas iki 100 km/h 12,2 sekundės reiškia, kad Forester retai užims pirmą starto vietą. Vis dėlto, jis skirtas atsipalaidavimui, o ne greičiui.
Ramiai keliaujant Forester jaučiasi patogiausiai, ypač maloniame gamtovaizdyje. Jo charakteristika – komfortas, geresnė važiuoklė ir mažesnis triukšmo lygis. „Lineartronic” automatinė pavara su CVT turi švelnią reakciją greitinant.
Lengva bekelė dėka visų ratų nėra problema
Nors visų ratų variklio ir važiuoklės sandara netinkama ekstremaliam bekelės važinėjimui, Forester lengvai įveikia purvinas ir smėlėtas kelias. Nuolatinė keturių ratų pavara užtikrina gerą trauką, o X-Mode funkcija padeda prisitaikyti prie skirtingų paviršių.
Kainos nuo 40,490 eurų
Subaru Forester siūlomas pradinėse „Trend” komplektacijose už 40,490 eurų, o „Platinum” versija kainuoja nuo 49,190 eurų. Jau bazinė versija aprūpinta naudinga įranga, kaip dvi zonos klimato kontrolė, galinio vaizdo kamera, 18 colių ratai, Apple CarPlay ir Android Auto palaiko išmaniuosius įrenginius.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.