8 dažnos Audi 4.2L V8 FSI variklio problemos

8 dažnos Audi 4.2L V8 FSI variklio problemos

Ar ieškote naudoto „Audi“ su 4,2 l varikliu? Na, jei taip, jūs esate tinkamoje vietoje. Šiame straipsnyje mes išsamiai paaiškinsime viską, kas susiję su šiuo varikliu.

Prieš nuspręsdami pirkti automobilį su konkrečiu varikliu, turite atlikti savo tyrimus visada. Yra daug „Audi“ modelių su skirtingais varikliais, o kai kurie iš šių variklių turi gana prastą patikimumą. Ir jūs tikrai nenorite rizikuoti pirkdami kažką brangaus, pavyzdžiui, „Audi“. Štai kodėl mes esame čia, kad jums padėtume.

Pirmiausia išmoksime pagrindines Audi 4.2L variklio specifikacijas, o tada apžvelgsime įprastas Audi 4.2L V8 FSI variklio problemas bei šio variklio pritaikymus. Galiausiai atsakysime į kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus. Taigi, nieko nelaukę, pasinerkime.

Pagrindinės Audi 4.2L V8 FSI variklio specifikacijos

Dabar pirmiausia aptarkime 4,2 l FSI variklio specifikacijas. 4,2 l FSI variklis yra 90 laipsnių V8 variklis, pagamintas „Audi“ ir naudojamas „Volkswagen“ grupės prekės ženkluose, tokiuose kaip „Volkswagen“ ir „Audi“. Šis 4,2 l FSI variklis yra gerokai pataisyta senesnio 4,2 l variklio, kurį gamino „Audi“, versija. Šiame variklyje yra visi nauji vidiniai komponentai. Yra skirtingi strypai ir stūmokliai, naujas alkūninis velenas, patobulintos cilindrų galvutės, patobulinta tepimo sistema, taip pat patobulinta variklio valdymo sistema. Šis variklis yra dviejų variantų: patogus, naudojamas prabangiuose automobiliuose, taip pat sportinė versija, naudojama sportiniuose modeliuose, tokiuose kaip Audi R8. FSI santrumpa reiškia Fuel Stratified Injection. Šią sistemą Audi sukūrė savo Le Mans R8 lenktyniniam automobiliui. Šio variklio išėjimai labai skiriasi priklausomai nuo programos, kurioje galite rasti šį variklį, ir versiją, nesvarbu, ar tai 32 ar 40 vožtuvų modelis. FSI šeimos 40 vožtuvų varikliai gamina mažiau galios, palyginti su 32 vožtuvų varikliais. Dažniausiai naudojami 32 vožtuvų varikliai yra Audi A6, A8 ir Q7 komforto versijai. Ir R8, RS 4 ir RS 5 didelio našumo modeliui.

Detuned Comfort versija

Ši 32 vožtuvų variklio versija sukuria 257 kW (345 bph) esant 6800 aps./min. ir 440 Nm (325 lb-ft) esant 3500 aps./min.

Sportinė versija

Variklio sportinė 32 vožtuvų versija yra 331 kW (444 AG) ir 430 Nm (317 lb-ft) esant 4000 aps./min.

Dažnos Audi 4,2 l V8 FSI variklio problemos

Dabar išvardinkime dažniausiai pasitaikančias šio variklio problemas.

  • Įsiurbimo kolektoriaus gedimai
  • Uždegimo žvakių ir ritės gedimai
  • Paskirstymo grandinės vadovo gedimai
  • Kintamo vožtuvo paskirstymo solenoido gedimai
  • Purkštukų gedimai
  • Aukšto slėgio kuro siurblio gedimai
  • Anglies kaupimasis
  • Alyvos nutekėjimai

Trumpai išvardijome dažniausiai pasitaikančias šio variklio problemas, dabar panagrinėkime jas toliau ir sužinokime, kokios rimtos šios problemos.

Įsiurbimo kolektoriaus gedimai

Pirmoji problema mūsų sąraše yra įsiurbimo kolektoriaus gedimas. Šiuose varikliuose naudojamas labai sudėtingas įsiurbimo kolektorius, kuris, kaip žinoma, sugenda daugelyje šių „Audi“ modelių. Šie gedimai įvyksta kažkur 200 000 ir 250 000 kilometrų diapazone. Taip atsitinka, kad įsiurbimo kolektoriaus vidus bus labai nešvarus ir neleis tinkamai atidaryti ir užsidaryti sklendėms. Šis įsiurbimo kolektorius taip pat turi dvi elektrines pavaras, kurios įjungia šiuos viduje esančius sklendes ir šios pavaros taip pat gali sugesti. Įsiurbimo kolektorius yra šiek tiek per daug sudėtingas, todėl jį labai brangu taisyti arba pakeisti, jei reikia pakeisti. Kai kuriais atvejais šio šių automobilių įsiurbimo kolektoriaus pakeitimas gali kainuoti daugiau nei tikrasis variklis.

Uždegimo žvakių ir ritės gedimai

Kita problema mūsų sąraše yra uždegimo žvakės ir ritės gedimai. Uždegimo žvakės ir ritės yra žinomos dėl daugelio „Audi“ ar „Volkswagen“ variklių gedimų, o 4,2 l nėra šios taisyklės išimtis. Jei turite šį variklį, tikitės dažniau keisti uždegimo žvakes ir rites, palyginti su kitais varikliais. Taip yra todėl, kad uždegimo ritės tarnauja neilgai. Taigi, jei pasirinksite šį variklį, turite būti pasirengę tokio tipo problemoms. Kalbant apie simptomus, bus variklio patikrinimo lemputė, variklio uždegimo pertrūkiai, šiurkšti tuščioji eiga ir apskritai prastas variklio darbas.

Paskirstymo grandinės kreiptuvų gedimai

Paskirstymo grandinės kreiptuvai taip pat yra gana žinomi dėl šių variklių gedimų. Paskirstymo grandinės kreiptuvas, kaip rodo jo pavadinimas, yra komponentas, kuris palaiko paskirstymo grandinės įtampą ir nukreipia grandinę. Šie 4,2 l variklio kreiptuvai yra pagaminti iš plastiko. Ir kas gali atsitikti, yra tai, kad jie gali pradėti nusidėvėti važiuojant didesniais kilometrais ir leisti paskirstymo grandinėje atsilaisvinti. Jie taip pat gali suskaidyti į dvi dalis. Tai leidžia paskirstymo grandinei pradėti skleisti barškančius garsus. Su šiais garsais gali būti labai erzina, be to, jie taip pat gali visiškai sugadinti variklį. Ypač jei paskirstymo grandinė praleidžia laiką. Štai kodėl, kai barška iš variklio, rekomenduojama pakeisti paskirstymo grandinės kreipiklius ir įtempiklius.

Kintamo vožtuvo paskirstymo solenoido gedimai

Šiame variklyje naudojama technologija, žinoma kaip kintamasis vožtuvo laikas. Tai suteikia varikliui galimybę paspartinti arba sulėtinti skirstomųjų velenų padėtį, kad būtų maksimaliai tiekiama galia ir sutaupoma degalų. Ši kintamo vožtuvo laiko nustatymo sistema yra reguliuojama solenoidais. Iš viso yra keturi tokie solenoidai, po vieną kiekvienam skirstomajam velenui. Kai jie įsijungia, įsijungia VVT sistema. Ir kai jie neįsijungs, gausite patikrinimo variklio lemputę. Kai kuriais atvejais yra ir kitų simptomų, pvz., energijos praradimas ir silpnas režimas. Juos pakeisti yra paprastas darbas.

Purkštukų gedimai

Purkštukų gedimai taip pat dažni kai kuriuose didesnės ridos varikliuose. Šis variklis naudoja tiesioginį įpurškimą. Taigi, šie purkštukai yra aukšto slėgio kuro purkštukai. Jie dažnai sugenda ir užsikemša. Šios problemos sprendimas yra išvalyti juos specialiu purkštuko valymo skysčiu. Arba, jei norite žaisti saugiai, tiesiog pakeiskite juos naujais vienetais. Jie nėra labai brangūs, kaip ir dyzeliniai purkštukai. Juos pakeitę garantuosite, kad ateityje daugiau neturėsite problemų.

Aukšto slėgio kuro siurblio gedimai

Šiame variklyje naudojamas tiesioginis įpurškimas, ši sistema reikalauja, kad variklyje būtų įdiegtas aukšto slėgio kuro siurblys. Kad ši sistema veiktų, degalai turi būti įpurškiami esant tam tikram slėgiui. Taigi, šie aukšto slėgio kuro siurbliai atlieka visą sunkų darbą. Šie komponentai yra variklio viršuje ir įpurškia degalus. Kas gali atsitikti, yra tai, kad jie gali sugesti arba pradėti tekėti degalai ir sukelti veikimo problemų. Jei siurblys nėra geras, automobilis negalės užvesti arba variklis gali mikčioti. Laimei, pakeisti šiuos komponentus nėra labai sunku, nes jie sėdi ant variklio viršaus.

Anglies kaupimasis

Kita dažna šio 4,2 l variklio problema yra anglies kaupimasis. Kaip minėjome, šis variklis naudoja tiesioginį įpurškimą. Tai reiškia, kad degalai nėra įpurškiami per įleidimo angas, kaip kitose senesnėse konstrukcijose. Tai reiškia, kad variklio įsiurbimo vožtuvai nebus tinkamai išvalyti. Ant vožtuvo stiebų bus anglies nuosėdų, o jei anglies susikaups per daug, tai neleis jiems tinkamai veikti. Štai kodėl buvo išrastas kažkas, vadinamas graikinių riešutų pūtimu. Naudodami šį procesą galite išvalyti anglies nuosėdas ir įsitikinti, kad variklis veikia gerai. Šis procesas turėtų būti atliekamas kas 60 000 mylių (apie 96 561 km), kad nekiltų problemų su varikliu.

Alyvos nutekėjimai

Šis variklis taip pat yra žinomas dėl alyvos nutekėjimo. Alyva gali nutekėti iš įvairių variklio vietų. Būtent paskirstymo dangčiai, vožtuvo dangtelio tarpinės, alyvos aušintuvas, alyvos filtro korpusas ir aplink alyvos aušintuvą. Šio variklio blogybė yra ta, kad jis yra labai kompaktiškas. Ir norint išspręsti kai kurias iš šių problemų, gali tekti visiškai pašalinti variklį. Tai gali būti labai brangu, todėl prieš pirkdami automobilį su šiuo varikliu įsitikinkite, kad jame nėra nuotėkių.

Kokie modeliai turi Audi 4.2L FSI variklį?

Šis variklis buvo įtrauktas į įvairius VW grupės gaminius. Šiame sąraše yra 32 V ir 40 V varikliai. Įprastas mažos galios 4,2 l variklis

  • VW Touareg 2006-2010m
  • VW Phaeton 2003-2010m
  • Audi A6 2006-2010m
  • Audi A8 2006 – 2010 m
  • Audi Q7 2006-2010m

Didelio našumo 4,2 l variklis

  • Audi S4 2002-2005m
  • Audi RS 4 2005-2008m
  • Audi RS 5 2010 – 2017 m
  • Audi R8 2010-2015m

DUK

Kokios yra bendros Audi 4.2L V8 FSI variklio problemos?

Šis variklis turi daug problemų. Šios problemos apima anglies kaupimąsi, purkštuko gedimą ir aukšto slėgio kuro siurblio gedimus. Taip pat yra problemų dėl VVT solenoidų, problemų su uždegimo žvakėmis ir uždegimo ritėmis. Taip pat dažnai nuteka alyva. O pati rimčiausia problema tikriausiai yra paskirstymo grandinės kreiptuvo ir įtempiklio gedimas, kuris gali atsirasti.

Ar Audi 4.2L FSI variklis yra patikimas?

Šis variklis yra mechaniškai geras. Tačiau mechaniniai komponentai ne visada yra tie, kurie užtikrina variklio patikimumą. Yra daug priedų, kurie gali sugesti šiame variklyje, o jų pakeitimas gali kainuoti daug pinigų. Šių problemų rūšiavimas gali kainuoti tūkstančius dolerių, nes šio variklio priežiūros procedūros yra labai sudėtingos. Štai kodėl šiam varikliui suteikiame žemesnį nei vidutinį patikimumo balą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *