Audi A3 kabrioleto (2014–2020) apžvalga

Audi A3 kabrioleto (2014–2020) apžvalga

Nors mūsų klimatas nėra lepūnas, mažos ir vidutinės klasės kabrioletai lietuvių širdyse turi ypatingą vietą. Jei svajojate apie elegantišką, tačiau praktiško dydžio automobilį, kuris vienu mygtuko paspaudimu leis pajusti vėjo gūsį plaukuose, verta pažvalgyti naudotą Audi A3 Cabriolet. Šis modelis yra buvęs savo klasės metų automobilio titulo laureatas ir išsiskiria puikiu balansu tarp kokybės, vairavimo malonumo bei ekonomiškumo.

Bendra apžvalga

Audi A3 Cabriolet buvo sukurtas remiantis populiariuoju A3 Sportback modeliu – šeimyniniu automobiliu, pasižyminčiu komfortu ir saugumu. Nors nuo 2020 m. šio kabrioleto nebegauname kaip naujo modelio, naudotų pasirinkimas rinkoje išlieka solidus. Tai yra viena iš patraukliausių naudotų atvirų automobilių alternatyvų, ypač vertinant komfortą ir vairavimo savybes.

Privalumai ir trūkumai

  • Aukštos kokybės apdaila ir medžiagos viduje
  • Subalansuota pakaba – komfortas ir geras valdymas
  • Daug įrangos net ir bazinėse versijose
  • Mažoka vietos antrajai keleivių eilei
  • Automatinė pavarų dėžė kai kuriuose modeliuose dirba ne itin sklandžiai

Varikliai ir techninė pusė

Audi A3 Cabriolet siūlė įvairius benzininius bei dyzelinius variklius. Puikus pasirinkimas kasdienai – 1,4 l TFSI su 103 kW (148 AG), kuris pasižymi puikiu našumu ir mažomis sąnaudomis. Yra silpnesnė šio variklio modifikacija su 101 kW (138 AG), kuri tiks ieškantiems ekonomiškesnio sprendimo. Ieškantiems daugiau galios – 1,8 l TFSI (131 kW, 178 AG), o tikriems sporto mėgėjams – 2,0 l S3 versija su net 218 kW (296 AG), kuri gali nustebinti savo dinamika.

Dyzelinių variantų mėgėjams siūloma net kelių versijų 1,6 TDI (80/84 kW, atitinkamai 109/114 AG) bei 2,0 TDI (109 kW, 148 AG ir 133 kW, 181 AG), kurie užtikrina itin mažas degalų sąnaudas.

Po 2016 metų atnaujinimo variklių gama dar labiau atsinaujino – 1,4 TFSI pakeitė naujesnis 1,5 TFSI su tomis pačiomis 148 AG (35 TFSI), o 1,8 l variklį – 2,0 TFSI su 187 AG. Įspūdinga ir atnaujinta S3 versija – 225 kW (306 AG) ir keturių varančiųjų ratų sistema.

Važiavimo savybės

Kabrioleto važiuoklė pajėgi užtikrinti itin tikslų valdymą – automobilis greitai reaguoja į vairuotojo komandas, o audinio stogas (vietoje metalo, kaip pas kai kuriuos konkurentus) nevaržo komforto. Stogas gali būti nuleistas ar pakeltas važiuojant iki 50 km/h greičiu, o visas procesas užtrunka tik 18 sekundžių.

Interjeras ir funkcionalumas

Audi A3 Cabriolet salone pasitinka aukštos klasės dizainas ir apdailos kokybė. Priekinių sėdynių erdvė panaši kaip standartiniame A3, tačiau galinėse sėdynėse vietos suaugusiems šiek tiek mažiau – vis dėlto, trumpoms kelionėms tenkintis tikrai galima.

Viduryje įrengta patogi valdymo sistema MMI – pagrindinės funkcijos valdomos dideliu ratuku ir keliais mygtukais tarp sėdynių, o 7 colių ekranas pakyla iš prietaisų skydelio užvedus automobilį, tad informacija visuomet matoma priekyje. Visi modeliai turi DAB radiją ir „Bluetooth“ rankų įrangą, o vėlesniuose modeliuose – komplektuojama Apple CarPlay ir Android Auto.

Komplektacijos ir įranga

Audi A3 Cabriolet buvo gaminamas su trimis įrangos lygiais: SE (pagrindinis), Sport ir S line. Bazinis SE modelis siūlo visų svarbiausių kasdienių funkcijų paketą – elektriniai langai, oro kondicionierius, lengvojo lydinio ratlankiai ir 5,8 colių multimedijos ekranas. Sport variante rasite sportines sėdynes, odinį vairą, ramesnį triukšmą dėl papildomo stogo izoliavimo. S line pasižymi didesniais ratais ir sportiškesne, tačiau standesne pakaba, kuri ne visada būtina mūsų keliais, tad perkant verta atkreipti dėmesį, ar buvo pasirinkta komfortiškesnė pakabos versija.

Visos versijos turi gausią saugos įrangą: stabilumo kontrolę, Isofix vaikiškų kėdučių tvirtinimus ir padangų slėgio kontrolę.

Kainos ir išlaikymo kaštai

Naudotos Audi A3 Cabriolet kainos prasideda nuo maždaug 11 700 eurų, už kuriuos rasite tvarkingą automobilį su vidutine rida. Padidinus biudžetą iki 12 870–15 210 eurų rasite naujesnius, 2016 metų modelius su įvairiais varikliais. Už 15 210–21 060 eurų galite rinktis 2017–2018 metų modelius su mažesne rida. Aukščiausios kainos – apie 23 400 eurų – taikomos puikiai išlaikytiems 2019 ir 2020 metų automobiliams.

Eksploatacinės išlaidos

  • 1,4 l TFSI (101 kW, 138 AG) – 5,0 l/100 km, CO2 išmetimas 114 g/km.
  • 1,4 l TFSI (103 kW, 148 AG) – 4,9 l/100 km (automatiškai atjungia dalį cilindrų), CO2 išmetimas 114 g/km.
  • 1,8 l TFSI (131 kW, 178 AG) – 5,8 l/100 km, CO2 – 133 g/km.
  • 2,0 l TFSI S3 (225 kW, 296 AG) – 7,1 l/100 km, CO2 – 165 g/km.
  • Po 2016: 1,5 TFSI (110 kW, 148 AG) – 5,6 l/100 km, CO2 – 128 g/km. 2,0 TFSI (137 kW, 187 AG) – 6,1 l/100 km, CO2 – 139 g/km.
  • 1,6 TDI (80 kW, 109 AG) – 3,2 l/100 km, CO2 – 99 g/km.
  • 1,6 TDI (84 kW, 114 AG) – 4,2 l/100 km, CO2 – 114 g/km.
  • 2,0 TDI (109 kW, 148 AG) – 4,2 l/100 km, CO2 – 110 g/km.
  • 2,0 TDI (133 kW, 181 AG) – 4,6 l/100 km, CO2 – 122 g/km.

Draudimas, aptarnavimas ir kitos išlaidos

Aptarnavimas atliekamas kas dveji metai arba kas 30 500 km. Pagrindinio aptarnavimo kainos prasideda nuo 199 eurų, kapitalinio – nuo 392 eurų. Nuo naujo automobilio suteikta 3 metų arba 96 560 km garantija, kurią galima buvo praplėsti iki 4 ar 5 metų.

Kelių mokestis

Automobiliams, registruotiems iki 2017 m. balandžio 1 d., mokestis priklauso nuo CO2 emisijos. Naujesniems automobiliams taikomas fiksuotas 210 eurų metinis mokestis, o už brangesnius modelius, naujus kainavusius daugiau nei 46 800 eurų, papildomai tenka sumokėti 456 eurų dydžio mokestį.

Patikimumas ir priežiūra

Bendras atsiliepimų fonas apie Audi A3 Cabriolet – pozityvus. Daugelis savininkų džiaugiasi bepriekaište eksploatacija daugelį metų. Visgi fiksuota atvejų, kai pasitaikydavo elektronikos ar variklio gedimų. Serviso kokybė vertinama nevienodai: kai kurie klientai giria profesionalią aptarnavimo kultūrą ir greitą darbų atlikimą, kiti pasigenda lankstumo ar skundžiasi remonto kainomis.

Kuris naudotas Audi A3 Cabriolet vertas dėmesio?

Mūsų nuomone, geriausias pasirinkimas – 1,5 l (35 TFSI) Sport komplektacijos modelis. Jis turi patobulintą triukšmo izoliaciją stoge ir puikiai subalansuotą komfortą. Norint maksimaliai mėgautis komfortu, verta vengti S line versijos su standžiausia pakaba.

Vėlyvesniuose modeliuose atsirado tokios funkcijos kaip Apple CarPlay ir Android Auto. Jei mobiliojo telefono integracija jums svarbi, ieškokite 2016 m. ir naujesnio automobilio.

Alternatyvos ir konkurentai

Tiesioginių Audi A3 Cabriolet konkurentų nėra daug, ypač jei ieškote keturviečio atviro automobilio su aukštesne komplektacija. Artimiausi konkurentai – BMW 2 serijos kabrioletas ir Volkswagen Golf Cabriolet. BMW pasižymi sportišku valdymu, įvairiais varikliais ir turtinga įranga, tačiau galinėse sėdynėse ankšta, o dyzeliniai varikliai veikia garsiau nei norėtųsi. Volkswagen Golf kabrioletas gamintas iki 2016-ųjų, yra patikimas ir puikiai valdomas, tačiau važiuojant didesniu greičiu jaučiamas didesnis vibravimas nei Audi. Dar vienas variantas – Volkswagen Eos su kietu metaliniu nuimamu stogu, tačiau čia verta prisiminti – sudėtingas stogo mechanizmas gali kilti nemalonių išlaidų gedimo atveju.

Audi A3 Cabriolet išlieka viena iš labiausiai subalansuotų naudotų kabrioletų rinkoje. Ieškantiems praktiško, patikimo ir stilingo atviro automobilio, tai – labai verta dėmesio alternatyva.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *