Mitsubishi Colt hečbekas – kompaktiškas ir patvarus automobilis, tačiau vertinant bendrai, jis turi ir savų trūkumų. Nors automobilis išsiskiria gana geru surinkimo kokybe bei gausia standartinės įrangos komplektacija palyginti su kitais tos pačios klasės modeliais, praktiškumo aspektu jis nusileidžia konkurentams. Modelis buvo gaminamas tik su trimis durelėmis, tad erdvės gale esantiems keleiviams – nedaug. Galima pasigesti vietos tiek galvai, tiek kojoms, o ir bagažinės talpa mažesnė už daugelio konkurentų.
Važiavimo savybės
Mitsubishi Colt hečbekui nesvetimas tvirtumas, tačiau vairavimo malonumo jis nesuteikia tiek, kiek daugelis kitų miesto automobilių. Vairo mechanizmas neinformatyvus ir sušvelnina valdymo pojūtį, tad posūkiuose gali pritrūkti tikslumo. Pavarų dėžė veikia šiurkščiai, o važiavimo komfortas prastesnis nelygiuose keliuose – pakaba geba sugerti nelygumus tik iš dalies. Net ir didesnės galios varikliai čia nepasižymi dinamiškumu ar itin gera garso izoliacija.
Kasdienis naudojimas ir sąnaudos
Išlaikyti šį modelį – nesudėtinga, nes naudotų automobilių kainos rinkoje jau gerokai nukritusios. Net naujesni Colt pavyzdžiai šiandien siūlomi už nedidelę kainą, kuri dažnai nesiekia pusės buvusios naujo automobilio kainos. Tačiau amžius jaučiamas degalų sąnaudose: 1,3 litro variklis vidutiniškai sunaudoja apie 5,8 l/100 km, o 1,6 litro versija – kiek daugiau, apie 6,2 l/100 km.
Komplektacijos ir rekomendacijos
Lietuvos rinkoje galima rasti Colto hečbekų su dviem skirtingais benzininiais varikliais: 1,3 litro (iki 54 kW) ir 1,6 litro (iki 66 kW). Optimaliausiu pasirinkimu dažniausiai laikomas 1,3 litro variklis – jis ekonomiškesnis eksploatuojant, o dinamikos pakanka kasdieniam vairavimui.
Iš komplektacijų verta atkreipti dėmesį į GLX arba vėliau pasirodžiusią GLS versiją, kuriose rasite tokias funkcijas kaip elektriniai langai, kondicionierius ar lengvojo lydinio ratlankiai. 2001-aisiais gamoje pasikeitė modelių pavadinimai ir įranga – pavyzdžiui, 1,3 Classic bazinėje įrangoje turėjo vairo stiprintuvą ir dvi priekinės oro pagalves, o Equippe komplektacijoje rasite ir kondicionierių. Brangiausios, Elegance versijos 1,6 modeliai pasiūlė gausiausią įrangą – ABS, lengvojo lydinio ratlankius ir kitus privalumus.
Eksploatacijos kaštai ir taršos mokestis
Automobilio eksploatacija – viena pagrindinių jo stiprybių. Detalės plačiai prieinamos, o techninės priežiūros kaštai išlieka nedideli. Svarbu žinoti, kad Lietuvoje šiems automobiliams taikomas taršos mokestis, kuris skaičiuojamas pagal CO₂ išmetamų dujų kiekį, kuro tipą bei pirmos registracijos datą. Priklausomai nuo automobilio būklės, variklio ir išmetamų teršalų lygio, metinis mokestis gali gerokai skirtis.
Kuo verta pasidomėti alternatyvų
Jei ieškote miesto hečbeko su praktiškesne penkių durelių kėbulo versija ar didesne bagažine, verta pasižvalgyti po kitus šios klasės modelius. Rinkoje yra konkurentų, siūlančių daugiau komforto, didesnę galinę sėdynę ir ekonomiškesnius variklius. Tokį sprendimą dažnai renkasi pirkėjai, kuriems svarbesnis ne tik ekonomiškumas ir paprasta eksploatacija, bet ir didesnis funkcionalumas kasdienėje eksploatacijoje.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.