AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Seat Leon Estate (nuo 2020 m.) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 25 rugsėjo
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Seat Leon universalas išsiskiria praktiškumu ir stilingu dizainu – tai automobilis, kuris skirtas tiems, kurie vertina erdvumą, bet nenori atsisakyti vairavimo malonumo. Šis modelis debiutavo 2020 m. ir nuo tada įsitvirtino kaip universali, patikima, tačiau labai smagi vairuoti alternatyva šeimai ar darbui. Palyginti su hečbeko versija, universalas pasižymi didesne bagažine ir erdvesniu salonu, todėl puikiai tinka tiems, kuriems reikia daugiau vietos, bet nori išlikti stilingi kelyje.

Bendras aprašymas

Seat Leon universalas – tai talpus ir išvaizdus automobilis, suteikiantis gausybę pasirinkimų dėl skirtingų variklių ir įrangos lygių. Modelis pasižymi draugišku vairavimu, patrauklia išvaizda ir moderniais technologiniais sprendimais. Tačiau būtina paminėti, kad dalis savininkų pastebi silpną elektroninių sistemų patikimumą. Nepaisant to, Leon universalas žavi komfortu, geru matomumu bei gausių saugumo sistemų pasiūla.

Varikliai ir ekonomija

Seat Leon universalas siūlomas su įvairiais benzininiais varikliais, tarp kurių – 1,0 litro TSI (81 kW/110 AG), kuris, nors ir kompaktiškas, puikiai tinka tiek kasdienėms kelionėms mieste, tiek ilgesniems maršrutams. Norintiems daugiau galios, verta rinktis 1,5 litro TSI (96 kW/130 AG) arba dar galingesnį 110 kW/150 AG variantą. Galiausiai, siūlomas ir 2,0 litro TSI variklis su 137 kW/187 AG, kuris suteikia daugiausia dinamikos.

Ieškantiems efektyvumo, gamoje randamas ir plug-in hibridas „eHybrid“, derinantis 1,4 litro benzininį variklį bei elektros motorą; bendra sistema pasiekia net 201 AG. Šis hibridinis variantas tinka tiems, kas didelį dėmesį skiria degalų ekonomijai ir ekologijai.

Degalų sąnaudos svyruoja priklausomai nuo variklio. 1,0 litro TSI vidutiniškai sunaudoja apie 5,5 litro 100 kilometrų, 1,5 TSI – apie 5,7 l/100 km, o 1,5 TSI 150 AG – apie 5,8 l/100 km. Plug-in hibrido vidutinės sąnaudos pagal gamintojo duomenis siekia apie 1,0 l/100 km, tačiau realios vertės priklausys nuo eksploatacijos pobūdžio.

Įranga ir apdaila

Pirkėjai gali rinktis iš kelių įrangos paketų. Bazinė SE apdaila pasižymi 16 colių lengvojo lydinio ratlankiais, kondicionieriumi, berakte užvedimo sistema, kruizo kontrole ir metalizuotais dažais. SE Dynamic papildomai siūlo išplėstą multimedijos sistemą, didesnius 17 colių ratlankius, priekinio parkavimo jutiklius ir tamsintus galinius langus.

FR versija tinkama tiems, kurie ieško sportiškesnių savybių – standartinėje įrangoje rasite sportinius pakabos nustatymus, automatiškai tamsėjantį galinio vaizdo veidrodį, lietaus sensorius ir dviejų zonų klimato kontrolę. Xcellence yra labiausiai prabangi apdaila, pasižyminti LED žibintais, šildomomis sėdynėmis ir vairu, elektriniu vairuotojo sėdynės reguliavimu su atmintimi ir kitomis komforto funkcijomis.

Važiavimas ir komfortas

Leon universalas stebina aštriu, bet maloniu valdymu – posūkiuose automobilis stabilus ir noriai keičia kryptį. Standartinės pakabos modeliai pasižymi puikiu komforto ir stabilumo balansu, o sportiškesni FR variantai gali būti kiek kietesni, ypač važiuojant per prastesnius kelių dangos ruožus. Hibridiniai modeliai dėl baterijos svorio darosi kiek mažiau pakantūs nelygumams, tačiau išlieka stabilūs – komfortiškam važiavimui didesniu prioritetu tikintys vairuotojai gali norėti įvertinti alternatyvas.

Vieta salone ir bagažinė

Vairuotojo pozicija universale – puikiai apgalvota: sėdynė patogi ilgesnėse kelionėse, pedalai ir vairas išdėstyti ergonomiškai. Visuose apdailos lygiuose yra reguliuojamas juosmens atramos parametras. Pagrindiniame SE lygyje montuojamas 8,3 colių lietimui jautrus ekranas, o aukštesnių versijų modeliai turi 10 colių ekraną, integruotą navigaciją ir natūralaus balso atpažinimą. Priekyje ir gale keleiviams vietos užteks net ilgesnių kelionių metu, o bagažinė – erdvi, išskyrus hibridinį modelį (joje mažiau vietos dėl baterijos).

Eksploatacijos kaštai ir įkainiai

Naudojamų Seat Leon universalų kainos Lietuvoje prasideda nuo maždaug 12 870 eurų už bazinį SE arba SE Dynamic modelį. Norint įsigyti galingesnes arba gausiau komplektuotas versijas, biudžetą reikėtų didinti iki 15 210 eurų. Hibridiniai modeliai kainuoja nuo 15 210 eurų, o naujesni, 2022–2023 metų automobilius rasite jau už daugiau nei 15 210 eurų, o už pačius naujausius modelius gali tekti sumokėti virš 19 890 eurų.

Automobilio eksploatacijos išlaidas lemia ne tik degalų sąnaudos, bet ir valstybinis taršos mokestis, kuris Lietuvoje skaičiuojamas pagal CO₂ emisiją, degalų tipą ir pirmos registracijos metus. Benzininiai modeliai įprastai atsiduria žemesnėje mokesčių skalėje, tuo tarpu hibridinės versijos gali būti apmokestintos dar palankiau.

Sėkmės atveju Seat Leon universalas patenka į žemą draudimo grupę – tai reiškia, kad draudimo išlaidos bus nedidelės. Techninės priežiūros kaštai svyruoja priklausomai nuo amžiaus ir ridos – jaunesniems modeliams galioja gamintojo garantija ir specialūs priežiūros paketai.

Patikimumas

Nors Seat Leon universalas sulaukia nemažai pagyrų dėl komforto ir vairavimo savybių, kai kurie savininkai nurodo dažnas elektronikos problemas – ypač multimedijos sistemos trikdžius ar įjungtus nereikalingus perspėjimus. Kartais pasitaiko ir užraktų veikimo nesklandumų, prie kurių taisymo gali tekti palaukti detalių pristatymo. Nepaisant to, dauguma savininkų giria aptarnavimo kokybę ir garantinius remonto sprendimus.

Kodėl verta rinktis

Pagrindinis šio modelio privalumas – 1,0 litro TSI variklis, kuris užtikrina gerą kainos bei ekonomijos santykį. Jei norite daugiau galios, verta pasidairyti 1,5 litro 130 AG versijos. 150 AG modeliai ar net hibridinė versija – jau labiau norintiems maksimalaus našumo ar pažangios technologijos.

Mūsų siūlomas optimalus pasirinkimas – 1,5 litro 130 AG TSI su SE Dynamic įranga. Ši modifikacija siūlo daugiau komforto ir technologijų nei baziniai modeliai, tačiau nereikalauja ženkliai didesnių investicijų.

Alternatyvos ir konkurentai

Tarp pagrindinių konkurentų verta paminėti Opel Astra universalą – jis siūlo daug praktiškumo, nors kai kuriose versijose vidaus apdaila gali būti paprastesnė, o dyzeliniai varikliai – ne tokie rafinuoti. Ford Focus universalas garsėja puikiomis važiavimo savybėmis, tyliais ir ekonomiškais varikliais, bet Seat Leon pasižymi aukštesne apdailos kokybe. Volkswagen Golf universalas – dar viena rimta alternatyva, turinti tą pačią platformą kaip ir Octavia universalas, nors jo interjeras atrodo gerokai santūresnis.

Ieškantiems universalaus, komfortiško ir stilingo automobilio, Seat Leon universalas yra puikus pasirinkimas, suteikiantis tiek modernių technologijų, tiek džiaugsmo vairuojant kasdienybėje.

Ankstesnis įrašas

„Seat Leon SC“ (2013–2018) apžvalga

Kitas įrašas

„Seat Leon ST“ (2013–2020) apžvalga

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Štai automobiliai, kuriuos skaitytojai rinktųsi visam gyvenimui

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025