AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

„Škoda Scala“ (nuo 2019 m.) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 2 spalio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Skoda SCALA kompaktinis hečbekas puikiai įrodo, kad didelis automobilio dydis – ne viskas. Nors kai kuriems gali reikėti didžiulės erdvės, dažnai užtenka praktiško, bet manevringo automobilio, kuris palengvina kasdienį gyvenimą, o parkavimui „daugiaaukščių” automobilių aikštelėse nereikia ieškoti laisvo ploto sustojus gale. Būtent čia atsiskleidžia SCALA privalumai.

Bendra apžvalga

SCALA išsiskiria patrauklia kaina ir praktiškumu. Šis automobilis pasižymi komfortišku važiavimu, erdviu salonu ir talpia bagažine, pranokstančia daugelį konkurentų. Tiesa, interjeras vietomis gali pasirodyti paprastas, o važiuojant didesniu greičiu girdėti daugiau triukšmo nei kai kuriuose brangesniuose modeliuose – tačiau ši mašina niekada nesiekė būti priskirta prie aukštesnės klasės automobilių.

  • Komfortiškas ir stabilus važiavimas
  • Daug erdvės gale ir talpi bagažinė
  • Nedidelės išlaikymo sąnaudos
  • Kai kurie salono sprendimai – ekonomiški
  • Didėjantis triukšmas važiuojant greitkeliu
  • Integruotas navigacijos sprendimas tik aukštesnėse versijose

Varikliai ir važiavimo savybės

SCALA komplektuojama su dviem benzininiais ir vienu dyzeliniu varikliu. Bazinis 1,0 l turbo (94 AG) maloniai žvalus, tačiau stipresnis 113 AG (ar vėlesnis 109 AG) variklis su šešių pavarų dėže tinka ilgesnėms kelionėms – čia automobilis jaučiasi gerokai komfortiškesnis ir ekonomiškesnis. Tiems, kas ieško dar daugiau galios, siūlomas 1,5 l benzininis variklis (148 AG), o nemažai kilometrų nuvažiuojantiems – 113 AG 1,6 l dyzelis.

Važiuojant SCALA puikiai amortizuoja kelio nelygumus ir išlieka stabili. Posūkiuose dėl minkštesnės pakabos automobilis kiek pasvyra, tačiau išlaiko sukibimą ir užtikrina prognozuojamą valdymą. Vairo pasipriešinimas didėja apsisukant, todėl vairuoti – malonu ir saugu.

Salonas ir praktiškumas

Priekinių sėdynių erdvė ir vairuotojo pozicijos reguliavimo galimybės – aukščiausios klasės. Tačiau daugelį nustebins itin talpios galinės sėdynės: čia patogu ir suaugusiems, ir didesnėms vaikiškoms kėdutėms. Bagažinė taip pat labai talpi. Pavyzdžiui, be vargo sutalpinamas vežimėlis ar net septynios rankinio bagažo dydžio lagaminai – daugiau nei daugelyje konkurentų, nors Skoda OCTAVIA gali pasiūlyti dar šiek tiek daugiau vietos.

Komplektacijos ir įranga

SCALA galima rasti su penkiomis įrangos versijomis ir jau bazinėje komplektacijoje rasite automatinio stabdymo sistemą (AEB) bei pagalbą judant savo juostoje. S versijoje jau montuojami 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai, LED priekiniai žibintai, 6,5 colių lietimui jautrus ekranas, DAB radijas ir „Bluetooth“.

Pasirinkus SE lygį, papildomai gaunami galiniai parkavimo jutikliai, automatiniai žibintai ir lietaus daviklis, kruizo kontrolė bei 8 colių multimedijos sistema su ryšiu išmaniesiems telefonams. Nuo 2020 m. pasirodė SE Technology, kuri be integruotos navigacijos turi ir priekinius parkavimo jutiklius.

SE L pasiūlo 17 colių ratlankius, 9,2 colių lietimui jautrų navigacijos ekraną bei 10,25 colių skaitmeninį prietaisų skydelį. Monte Carlo versija orientuota į sportišką stilių ir turi panoraminį stiklą stogą.

Išlaikymo sąnaudos

Kiek kainuoja naudota Skoda SCALA?

Naudotą SCALA S arba (dažnesnę) SE komplektacijoje su 1,0 l benzininiu varikliu (2019 arba 2020 m.) galima įsigyti maždaug už 11 700 eurų. Galingesnis 1,5 l variklis ar dyzelinis modelis kainuos nuo 12 870 eurų. Už 2021–2023 m. pagamintus automobilius įprasta mokėti 14 040–18 720 eurų, o beveik nauji 2024 m. modeliai prasideda nuo mažiausiai 22 230 eurų.

Eksploatacijos išlaidos

  • Degalų sąnaudos: 1,6 l dyzelinis variklis sunaudoja tik 4,1 l 100 km, o 94 AG 1,0 l – apie 4,4 l 100 km. Tiek 113 AG 1,0 l, tiek 148 AG 1,5 l benzininiai varikliai pasižymi vidutiniškai 4,6 l 100 km. Vėlesnis 110 AG TSI netgi siekia 4,4 l 100 km.
  • Techninė priežiūra: gamintojas siūlo aptarnavimų planą, kuris dviem servisams kainuoja nuo 408 eurų ar 17 eurų per mėnesį per dvejus metus.
  • Pavarų dėžės alyva automatinėje versijoje turi būti keičiama kas ketveri metai arba kas 64 400 km.
  • Taršos mokestis: Lietuvos taršos mokesčio dydis priklauso nuo išmetamo CO₂ kiekio, automobilio kuro rūšies ir pirmosios registracijos metų. Dauguma SKODA SCALA modelių patenka į žemesnes taršos zonas, tačiau prieš pirkdami naudotą automobilį būtinai pasitikrinkite aktualų dydį.

Kokią Skoda SCALA rinktis?

Varikliai

Ketinate važinėti mieste? Pakaks bazinio 1,0 l 94 AG variklio. Ilgesnėms kelionėms verta pasirinkti galingesnį 113 AG (ar naujesnį 109 AG) variklį: ši versija turi papildomą pavarą, tad važiuojant greitkeliu bus dar taupesnė ir komfortiškesnė. 1,6 l dyzelis tinka dideliems atstumams, tačiau yra retesnis ir brangesnis už benzininius modelius, o galingesnį 1,5 l benzininį verta rinktis tik radus už nedaug aukštesnę kainą.

Dauguma modelių siūlomi ir su septynių laipsnių automatine dėže, tačiau daugumai pirkėjų patogesnė bus mechaninė transmisija.

Komplektacijų pasirinkimas

Iš visų penkių įrangos versijų SE yra optimaliausias pasirinkimas: joje rasite visą pagrindinę įrangą, o navigacijai galėsite naudoti savo išmanųjį telefoną prisijungę prie multimedijos sistemos.

Alternatyvos Skoda SCALA

Jei ieškote alternatyvos, verta atkreipti dėmesį į kitus populiarius kompaktinius hečbekus. Ford Focus išsiskiria vairavimo malonumu ir siūlo platų variklių pasirinkimą, nors interjeras kiek paprastesnis, o multimedija – mažiau intuityvi. Tuo tarpu Vauxhall Astra po atnaujinimo gali būti pigesnis nei SCALA, turi prabangesnį saloną, tačiau komfortas ir valdymas gerokai atsilieka, o praktiškumas mažesnis.

Ankstesnis įrašas

„Škoda Roomster“ (2005–2010 m.) apžvalga

Kitas įrašas

„Škoda Superb Universalas (2015–2024) apžvalga“

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 Coupe (1997–2002) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025