Antrasis Volvo V70 universalas yra puikus pasirinkimas tiems, kuriems svarbiausias ilgesnių kelionių patogumas. Šis modelis išsiskiria ypač kokybiškomis priekinėmis sėdynėmis ir puikiai išdėstyta, aiškiai suprantama prietaisų skydelio architektūra.
Salo dizainas ir praktiškumas
Nors galinių sėdynių erdvės ilgesnių kojų savininkams gali pasirodyti kiek mažoka, augančiai šeimai čia užteks vietos ir bagažo. Bagažinė iš tiesų milžiniška bei praktiška – šeimos kelionėms ar stambiems pirkiniams talpos netrūks. Tiesa, keliaujant verta pasisaugoti įsikraunant daiktus pro galines dureles – bagažinės dangtis ne visuomet pakyla pakankamai aukštai.
Pagrindinės savybės
Antrosios kartos Volvo V70 universalas pasižymi funkcionalumu, komfortu ir išskirtiniu saugumu. Daugelyje komplektacijų gausu saugos sistemų, o įrangos komplektai stebina dosnumu ir praktiškumu.
- Galingi, dažniausiai turbokompresoriais aprūpinti varikliai
- Išskirtinai patogi ir kokybiška salono apdaila
- Palyginti mažesnė galinių sėdynių erdvė nei kai kuriuose konkurentuose
Didžioji dalis variklių sukuria puikią dinamiką, o penkių cilindrų versijų darbas pasižymi maloniu, išskirtiniu garsu. Automobilis stabiliai valdomas, vairuoti smagu, o komforto lygis net ir didesnių kelioniu metu nenuvils. Nors važiuoklė vietomis kiek standi, didžiąja dalimi šį trūkumą atsveria bendra važiavimo kokybė. Tiesa, posūkiuose universalas gali labiau svyruoti nei kai kurie konkurentai.
Eksploatacijos kaštai
Kiek kainuoja išlaikyti Volvo V70 universalą?
Išlaikymo kainos Lietuvoje priklauso nuo pasirinkto modelio ir variklio, tačiau ekonomiškiausi šios kartos V70 D5 dyzeliniai variantai pasižymi puikiu balansu tarp galios ir sąnaudų. Pavyzdžiui, D5 versija vidutiniškai sunaudoja apie 5,9 l/100 km. Benzininiams modeliams būdingi kiek didesni rodikliai – 2,4 l 140 AG variklis vidutiniškai naudos apie 7,5 l/100 km, o sportiškas T5 – apie 7,9 l/100 km. Bene daugiausiai sunaudos 2,5T R versija, kurios rodiklis siekia 8,9 l/100 km.
Periodiškai sąnaudas gali padidinti ir dažnai besidėvinčios priekinės padangos, ypač galingesniuose ar sportiniuose modeliuose. Draudimo kainos paprastai siekia vidurkius, nors variantai su galingiausiais benzininiais varikliais gali priskirti šią mašiną aukštesnei rizikos kategorijai.
Lietuvoje dar aktualus ir metinis taršos mokestis, priklausantis nuo automobilio kuro tipo, pagaminimo metų ir anglies dvideginio emisijos. Dyzeliniai bei senesni benzininiai modeliai, kurių CO₂ emisija aukštas, paprastai apmokestinami didesniu mokesčiu.
Modelio pasirinkimas
Kurią Volvo V70 versiją rinktis?
Vilčių daug kelia keturių varančiųjų ratų Volvo XC70 – kiek aukštesnis modelis apledėjusiam ar nelygiam keliui, su papildoma kėbulo plastiko apsauga. Iš galingesnių, sportiškai nusiteikusių, patraukliausios T5 (260 AG) ir R (300 AG) versijos, nors universalui stinga subtilaus važiuoklės suderinimo, kad visiškai atsiskleistų tokia galia.
Tiems, kurie ieško labiau subalansuotų kasdienio naudojimo sprendimų, patikimas pasirinkimas – 170 AG 2,4 l benzininis arba legendinis 185 AG 2,5 D5 dyzelinis variklis. Nebloga išeitis – ir 163 AG 2,4 D versija.
Patogiausias kasdienai – SE komplektacija, kuri siūlo daugiau komforto detalių, tokių kaip odinės sėdynės ar CD keitiklis. S paprastesni modeliai turės kondicionierių, paprastą CD grotuvą ir net šešias oro pagalves, tad saugumo nepritrūks.
Alternatyvos
Ką verta žinoti prieš renkantis Volvo V70?
Jeigu svarstote apie šią Volvo V70 kartą, verta pasižvalgyti ir į kitus vidutinės klasės universalius automobilius. Pagrindiniai konkurentai – BMW 5 serijos Touring, Audi A6 Avant ar Mercedes-Benz E klasės universalai. Visgi, Volvo tradiciškai siūlo išskirtinį saugumą, komfortą ir erdvę už prieinamesnę kainą nei vokiški analogai.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.
