Volvo V70 Universalas (1996–2000) apžvalga

Volvo V70 Universalas (1996–2000) apžvalga

Volvo V70 universalas yra vienas žymiausių Švedijos automobilių gamintojo modelių, pasižymintis patikimumu ir erdve. Pirmą kartą V70 pasirodė 1996 metais – tai buvo atnaujinta Volvo 850 versija, atpažįstama pagal švelnesnes formas tiek išorėje, tiek viduje. Išliko daug sėkmingo 850 modelio bruožų, tad V70 greitai pelnė praktiško šeimos automobilio vardą.

Bendra apžvalga

Pirmoji Volvo V70 karta pripažinta dėl komfortiško, nors kiek kietokai amortizuojančio važiavimo. Svarbiausia jos stiprybė – stabilumas ilguose užmiesčio maršrutuose. Kelionės greitkeliu tampa itin ramios, tačiau važiuojant mieste pakaba gali pasirodyti standi, ypač jeigu šeimai rūpi maksimalus komfortas.

Salonui būdingos savybės

V70 vidus – tvirtas, kokybiškai padarytas ir lengvai atlaikantis aktyvios šeimos išbandymus. Priekį papuošia patogios sėdynės, o galinėje dalyje rasite integruotą vaikišką kėdutę. Į standartinę komplektaciją tuomet įėjo saugos oro pagalvė vairuotojui, šoninės oro pagalvės ir stabdžių antiblokavimo sistema. Keleivio oro pagalvė buvo pasirenkama papildomai.

Technika ir elgesys kelyje

V70 universalas gali pasigirti įdomiu vairavimo pojūčiu net vingiuotais keliais, nors iš pradžių gali stebinti kiek kietesnis važiavimas per nelygumus. Įvairios variklių opcijos leidžia pasirinkti tiek ekonomišką, tiek dinamišką automobilio charakterį.

Variklių pasirinkimas

  • 2,5 l dyzelinas – 103 kW (140 AG), ypač patikimas, pasižymintis dideliu sukimo momentu. Idealu pilnai pakrautam automobiliui ar tempiant priekabą.
  • 2,0 l benzininiai varikliai, išvystantys 93 kW (126 AG) arba 105 kW (143 AG).
  • 2,4 l benzinas – 103 kW (140 AG) ir 125 kW (170 AG) versijos, galinčios suteikti daugiau dinamikos.
  • Galingesnės 2,3 l turbo benzino versijos: 143 kW (195 AG) su visų ratų pavara, 165 kW (225 AG) T5, bei dar galingesnė 184 kW (250 AG) T5 R modifikacija.

Sąnaudos ir išlaikymas

Variklių ekonomija įvairuoja: galingiausi T5 ir R modeliai pasižymi nemenkomis išlaidomis kurui bei padangoms. Intensyviai naudojant šiuos modelius, degalų suvartojimas gali siekti apie 14 l/100 km ir dažniau keičiamas priekines padangas (gerokai greičiau nei 11 000 km). Tuo tarpu 2,5 l dyzelinis V70 leis mėgautis gerokai kuklesnėmis sąnaudomis – apie 7 l/100 km. Dyzelinė versija taip pat džiugins mažesnėmis draudimo išlaidomis.

Dauguma V70 modelių reikalauja techninės priežiūros kas 16 000 km. Kadangi šios kartos universalai jau seniai nebegaminami ir nebedengiami gamintojo garantija, remontui dažniausiai pasirenkami specializuoti Volvo meistrai, kas leidžia sutaupyti lyginant su autorizuotais atstovais.

Kokį V70 verta rinktis?

Jeigu ieškote praktiško ir tvirto šeimos universalo, rekomenduotina rinktis 2,5 l dyzelio versiją. Jos ekonomiškumas ir patvarumas patenkins tiek kasdienius poreikius, tiek kelionėms su pilnu bagažu. Papildomai pravartu atkreipti dėmesį į komplektaciją su „Estate Pack“, į kurią įeina stogo bagažinės laikikliai, bagažo tinklas ir savaime išsilyginanti galinė pakaba. SE komplektacija papildoma lengvojo lydinio ratlankiais, oro kondicionieriumi ir stoglangiu, o CD lygis džiugins klimato kontrole ir odiniu salonu.

Kiek kainuoja išlaikymas ir kokie mokesčiai?

Lietuvoje automobilių taršos mokestis priklauso nuo automobilio anglies dvideginio (CO₂) emisijos, kuro tipo ir pirmos registracijos metų. Benzininiai, ypač galingi varikliai, dėl didesnių emisijų, yra apmokestinami brangiau nei ekonomiškesni dyzeliniai pasirinkimai. Planuojant įsigyti V70, verta įvertinti tiek degalų sąnaudas, tiek ir metines eksploatacines išlaidas, įskaitant privalomus mokesčius.

Alternatyvos V70 universalui

Tarp alternatyvų šiam modeliui galima paminėti kitus talpius, ilgaamžius universalius automobilius. Tokie modeliai kaip BMW 5 serijos universalas ar Mercedes-Benz E klasės universalas siūlo didesnę bagažinės talpą, tačiau neretai būna brangesni išlaikyti. Kita vertus, Audi A6 ar Opel Omega universalai taip pat vertinami už patogų važiavimą ir praktiškumą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *