BMW F10 automatinės pavarų dėžės problemos 2009-2017

BMW F10 automatinės pavarų dėžės problemos 2009-2017

5 serijos BMW visuomet buvo puiki transporto priemonė. Tai automobilis kurį jungia daugybę aspektų, kurie pritraukia pirkėjus iš skirtingų sluoksnių. BMW F10 yra populiarus kaip šeimos, sporto, jaunuolių automobilis. 2009- 20 17 metų F10 5 serijos automobilis dažniausiai pasirenkamas su automatine pavarų dėže. Dauguma žmonių nerimauja dėl šių automobilių automatinės pavarų dėžės, tad mes jums suteiksime platesnės informacijos apie pagrindines problemas.

Kokia automatinė transmisija yra BMW F10 5 serijoje?

Kaip ir BMW F30, taip ir BMW F10 5 serija kuri buvo gaminama 2009 – 2017 metais, turi ZF 8HP automatinę pavarų dėžę. ZF nurodo gamintoją: ,,ZF Friedrichshafen”, o 8 kaip 8 greičių, H, kaip hidraulinė.  Jeigu sujungsime visus šiuos žodžius, gausime 8 laipsnių standartinę hidraulinę automatinę pavarų dėžę.

ZF 8HP automatinė pavarų dėžė yra dedama ne tik BMW markės automobiliuose, bet ir:

  • Audi RS6
  • Bentley Bentayaga
  • Visi BMW X serijos automobiliai
  • Jeep Grand Cherokee
  • Aston Martin Vanquish

Ir dar daugelyje kitų. Ši automatinė pavarų dėžė yra pati populiariausia šiandieninėje rinkoje. Ji yra naudojama daugelyje skirtingų transporto priemonių, o tai tik padidina jos reputacija dėl neįtikėtino perjungimo greičio ir patikimumo.

Kokia automatinė transmisija yra BMW F10 M5?

M5 modelis yra visiems gerai žinomas dėl savo galios, tačiau jis nenaudoja ZF 8HP automatinės pavarų dėžės, kaip kiti F10 BMW 5 serijos modeliai. M5 naudoja tiesioginio perjungimo, dvigubos sankabos 7 greičių DCT transmisiją. Skirtinga automatinė pavarų dėžė buvo pasirinkta dėl greitesnio pavarų perjungimo lyginant su hidrauline ZF 8HP transmisija. Ji taip pat yra lengvesnė pagal svorį, o tai yra didelis M5 veiksnys.

Pagrindinės BMW F10 5 serijos automatinės pavarų dėžės problemos

ZF 8HP yra laikoma geresne automatine pavarų dėže nei ZF 6HP. Tačiau ši pavarų dėžė vis dar turi savotiškų problemų. Pre-facelift modeliai gavo ZF 8HP45 transmisiją, o facelift f10 modeliai gavo 8HP50 transmisiją.

ZF 8hp45
ZF 8hp45

Stipresni ne M versijos automobiliai, 535i, 540i, 550i, 535d, gavo 8HP70 transmisiją, kuri skirta didesniam sukimo momentui.

Pateikiame pagrindines BMW F10 ZF 8HP automatinės pavarų dėžės problemas:

  • Pre-Facelift trūkčioja ir sunkus pavarų perjungimas šaltuoju metu ir sport+ vairavimo rėžimu: nemažai savininkų skundžiasi, kad su 8HP45 automatine pavarų dėže jaučia trūkčiojimą ir kietą pavarų perjungimą. BMW gamintojai bandė šią problemą išspręsti su programinės įrangos atnaujinimu, tačiau tai vis tiek nepadėjo, kiek jie tikėjosi.
  • xDrive automatinės pavarų dėžės problemos: Buvo keletas transmisijos problemų, būdingų F10 modeliams su xDrive 4WD sistema.
  • Pre-Facelift ZF 8HP45 transmisijos solenoido gedimas: nors tai ir nėra įprasta, tačiau kai kurių pre-facelift modelių pavarų dėžė nukentėjo dėl solenoido gedimo.
  • Transmisijos tepalų tekėjimas: labiausiai žinomas transmisijos alyvos nuotėkis susidaro transmisijos aušintuvo įleidimo ir išleidimo vamzdžiuose.
  • Reguliarios priežiūros painiavos: BMW vis dar mėgsta teigti, kad ZF 8HP transmisijos skystis tarnauja visą gyvenimą, tai reiškia, kad jo keisti nereikia. Tačiau tai nėra tiesa, o realybė yra tokia, kad ZF, 8 AG transmisijos gamintojas, rekomenduoja keisti transmisijos skystį ir filtrą kas 100 000 kilometrų.

BMW F10 M5 DCT transmisijos problemos

M5 automobiliai naudoja dvigubos sankabos, tiesioginio perjungimo transmisiją, kuri yra panaši į VW DSG transmisiją. Transmisija yra kur kas greitesnė nei standartinė hidraulinė transmisija, tačiau ji turi daugiau problemų.

  • Triukšmingi ir sunkūs pavarų perjungimai: dauguma savininkų skundžiasi trūkčiojančiu pavarų perjungimu. Nors ir tai priklauso kaip jūs vairuojate M5, tačiau dauguma žmonių bandė išspręsti šią problemą ir netgi keitė visą transmisiją, kad problema būtų išspręsta. Programinės įrangos atnaujinimas gali padėti išspręsti šią problemą.
  • Reguliariai reikia keisti DCT transmisijos alyvą:  Kaip ir su hidrauline ZF 8HP automatine pavarų dėže, taip ir su M5 DCT, BMW gamintojas teigia, kad šiai pavarų dėžei nereikia keisti alyvos. Tačiau tai nėra tiesa, M5 automobiliu rekomenduojama keisti kas 50 000 – 80 000 kilometrų.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *