BMW E87 1 serijos problemos: BMW sugebėjo įsilieti į hečbekų rinką, pristatydamas 1 seriją. Pirmosios kartos penkerių durų hečbekas buvo pristatytas 2004 m. mažų šeimyninių hečbekų segmente, kuriame Volkswagen Golf dominavo nuo pat laikų pradžios. Nuo tada BMW sugebėjo išnaudoti rinkos kapitalą ir pritraukti daug automobilių gerbėjų, sukurdamas hečbeką, kuris gali užtikrinti BMW vairavimo dinamiką ir suteikti vartotojams aukščiausios kokybės pojūtį.
Tačiau šis modelis nusileido „Volkswagen Golf“ ir „Audi A3“. Galinėse sėdynėse sėdintiems keleiviams šis hečbekas gali atrodyti nepatogus dėl ribotos vietos kojoms ir galvoms. Dar blogiau, bagažinės erdvė taip pat yra gana maža. Po daugelio metų pardavimų pradėjo ryškėti problemos.
BMW E87 serija 1: apžvalga
Nuo tada, kai jie pradėjo gaminti šį hečbeką, ši serija vartotojams suteikė tokį patį malonumą ir jaudulį, kaip ir kiti BMW serijos automobiliai. Būdamas vienas didžiausių Vokietijos automobilių gamintojų, BMW neketino atsitraukti nuo kovos su Audi ir Civic hečbekais, kurie savo serijomis jau pažymėjo istoriją.
Nors hečbeko segmentai paprastai yra varomi priekiniais arba keturiais ratais, 1 serija galią siunčia galiniams ratams. Tai suteikia automobiliui geresnę pusiausvyrą posūkiuose, o galingi modeliai gali būti vairuojami tiksliau nei jų konkurentai. Dėl vairavimo malonumo ir klasės mišinio važiavimas yra gana tvirtas.
Reguliuojamas vairas ir priekinės sėdynės vieta daugeliui vairuotojų leido mėgautis patogia vairavimo padėtimi. Tai, kad ši serija gaminama beveik dešimtmetį, nereiškia, kad nėra problemų.
Variklio užgesimo problemos
1 serijos modelis buvo atšauktas daugybę kartų, nes variklis dažnai užgeso. Problema kilo dėl sugedusių elektros laidų, kurie paveikė variklį ir kitus prietaisų skydelyje esančius elektrinius komponentus. Kai kurie vartotojai pranešė, kad prietaisų skydelyje mirksi lemputės. Tuo tarpu kiti pastebėjo, kad užgesus varikliui, išsijungia žibintai.
Problema kilo dėl sugedusių elektros laidų, tiekiančių maitinimą paskirstymo dėžei. Atšaukimų metu, BMW padarė reikiamus pakeitimus.
„Bosch“ ritės komplekto problemos benzininiuose varikliuose
Dėl sugedusių „Bosch“ ritinių paketų, kai kurie savininkai susiduria su BMW E87 1 serijos problemomis, susijusiomis su apytikria tuščiąja eiga, variklio li,p režimu, stipria vibracija ir bendra galios stoka. Problemos šaltinis buvo sugedę „Bosch“ ritės paketai, kuriuos BMW nemokamai pakeitė. Jei perkate mažos ridos E87 1 seriją, įsitikinkite, kad ritės paketai buvo pakeisti.
N47 Variklio paskirstymo grandinės gedimai
Apie baisųjį N47 dyzelinį variklį kalbėjome savo apžvalgose apie BMW X3 F25, E90 3 seriją, E60 5 seriją ir F10 5 seriją. Deja, ši problema paveikė ir E87 1 seriją. Paskirstymo grandinės keitimas nėra nei paprastas, nei pigus. Pirkdami automobilį su N47 varikliu, įsitikinkite, kad buvo pakeista paskirstymo grandinė arba, užvedus šaltą variklį, nėra 2 sekundžių barškėjimo.
Dėl susikaupusio anglies dioksido, tas pats N47 variklis taip pat susidūrė su anglies nuosėdų susidarymu ant įsiurbimo kolektoriaus sūkurių sklendžių. Dėl to sūkurio sklendės užstrigo arba nulūžo ir įsisiurbė į variklį. Ne tai, ką norėtumėte patirti. Jei perkate dyzelinį E87 1 serijos variklį, jį įsigiję būtinai patikrinkite įsiurbimo kolektoriaus būklę.
Vandens nutekėjimas ir permirkusios galinės sėdynės
Dėl užsikimšusių galinių oro išleidimo angų/filtrų vanduo pradeda tekėti iš saugos diržų varžtų ir gretimų angų. Dėl to galinės sėdynės visiškai permirksta vandeniu. Po automobiliu yra du varžtai, kuriais galima išleisti vandenį, todėl turėsite patikrinti galinius filtrus, kad pašalintumėte pagrindinę potvynio priežastį.
E87 galinės ašies problema
BMW E87 1 serijos hečbekai, pagaminti nuo 2004 m. gegužės iki rugsėjo, susidūrė su problemomis, susijusiomis su galinėmis ašimis. Valdymo svirtis nebuvo tinkamai pritvirtinta, todėl laikui bėgant valdymo svirties jungtys atsilaisvino. Dėl to nebuvo galima garantuoti tikslaus ratų suvedimo. BMW turėjo atšaukti, kad išspręstų šią problemą.
Netinkamai veikiantis vairo stiprintuvas
Savininkai pranešė apie daugybę nuo 2007 m. birželio iki 2011 m. gruodžio pagamintų automobilių problemų, susijusių su jų vairo stiprintuvu. Sugedus integruoto valdymo modulio ECU, vairai praranda galią.
Kartais EPS prietaisų skydelio lemputė pradeda šviesti pati. Šis modelis taip pat sukėlė krypties valdymo problemų, kurias reikėjo išlaikyti naudojant vairuotojo įvestį. BMW atšaukė daugumą automobilių, kurie susidūrė su šia problema.
Sankabos problemos
Daugelis E87 savininkų praneša apie problemas, susijusias su trūkčiojančia sankaba, jungiant pirmąja pavarą (tik su mechanine pavarų dėže). Taip nutinka automobiliams, kurių sankabos yra geros būklės, todėl tai nebūtinai yra priešlaikinio sankabos susidėvėjimo atvejis, nors nauja sankaba kurį laiką išsprendžia problemą. Tačiau, siekiant kovoti su šia problema, BMW išleido programinės įrangos pataisą, kuri daugeliui žmonių problemos neišsprendė.
Sugedo ABS siurblio modulio problema
Nemažai BMW E87 1 serijos savininkų praneša apie ABS siurblio modulio problemas. Sugedus ABS siurblio moduliui, užsidega ACS/DCS traukos kontrolės įspėjamoji lemputė ir jos negalima nepaisyti, kol nebus išspręsta pagrindinė problema. Diagnostikos įrankiai taip pat atskleidžia klaidos kodą „5E20 – HIDRAULINIS SLĖGIO JATIKLIS VIDAUS“.