Ar „Audi“ teisingai suprato? Šiuo metu „Audi“ plaukia sėkmės banga, tačiau kaip jie išlaiko savo pozicijas? Sprendžiant iš to, ką jie daro, atrodo, kad atnaujinti esamą asortimentą ir pridėti daugiau „karštų“ modelių versijų yra kasdienybė. Ar ši strategija pasiteisins?
250 RS3 Sportbacks Patvirtinta
Kai RS3 buvo parduodamas 2011 m., jis buvo apribotas iki 500 vienetų, jie visi buvo parduoti gana greitai, o nuosavybės teisė buvo gana išskirtinė. Tai reiškė, kad jie labai gerai išlaikė savo vertę ir pateks į klasiką Audi atgaliniame kataloge. Buvo skubama suderinti RS3 privačius numerio ženklus. Per pastarąsias 2 savaites „Audi“ paskelbė, kad gamins dar 250 RS3 modelių, o tai yra smūgis dabartiniams savininkams, nes modelio išskirtinumas nukentės. 40 000 svarų sterlingų kainuojantis automobilis nėra pigus, o retenybė buvo dalis pagrindo mokėti šiuos pinigus, kurie dabar atrodo šiek tiek beprasmiški. Tikriausiai jie vis tiek lengvai parduos pridėtus 250, nors sprendžiant pagal dabartinius pardavimo duomenis.
Naujasis Audi S7 nepateikia jokių staigmenų
Naujasis S7 niekada netaps „superautomobiliu“, bet žinojome, kad jis pasiūlys galios, prabangos ir puikų važiavimą. Būtent tai ir daro. Nereikia išradinėti rato iš naujo, o S7 per 4,2 sekundės įsibėgėja iki 60 – tai yra greita, tačiau tokiame tyliame ir patogiame automobilyje to nepajusite, nes vairuotojo įsitraukimas yra gana prastas. Kaina nuo 61 tūkst. svarų sterlingų, jis patiks tik pasirinktai verslo elito rinkai ir, be abejo, labai greitai nuvertės, bet jei tai jūsų krepšys – kodėl gi jo nepripildžius?
Naujasis R8 veido pakėlimas yra minimalus
Buvo išleistos naujos R8 nuotraukos, kuriose rodoma šiek tiek pakeista priekinė dalis su nauju LED juostos apšvietimu, kuris jau yra naujajame A5. Nedaug kas pasikeitė, o „Audi“ gerbėjai tikėjosi daug daugiau iš tokio pavyzdinio sportinio automobilio, kaip R8. Nors V8 ir V10 modeliuose po variklio dangčiu buvo šiek tiek patobulinta, bet vis tiek nieko nepaprasto. Tai šiek tiek slegianti, bet „Audi“ supranta, kad jei jis nesugedęs, tai netaisykite!
Atidarytas pirmasis skaitmeninis salonas
Londono Piccadilly demonstruoja naujausią „Audi“ strategiją demonstruoti virtualius automobilius interaktyviuose ekranuose, kad visuomenė galėtų pasižiūrėti. Diegimas turėjo kainuoti daug, bet tai tikriausiai yra pigiau ilgalaikėje perspektyvoje nei įsigyti visus naujus modelius, turiu galvoje, kas gali neatsilikti nuo kiekvienos „Audi“ laidos? Greičiausiai tai tėra tiesiog rinkodaros triukas, nes jis iškelia „Audi“ technologijų ir socialinio bendravimo priešakyje – du dalykus, kuriuos jie nori išspręsti. Jiems rūpi jų įvaizdis ir jie nori, kad apie juos kalbėtų. Tai turėtų pažymėti tuos langelius, o automobilius demonstruoti naujuose miestuose ir mažesniuose salonuose.
Gandai apie dar daugiau modelių
Norėdami papildyti ir taip didžiulį „Audi“ asortimentą, pasklido gandai apie naujus Q modelius, žmonių vežimėlį ir net paspirtuką! Kartu su elektrinių koncepcinių automobilių „e-Tron“ asortimentu galima pasiekti didžiausią gamintojų asortimentą. Komentarai, susiję su kai kuriomis iš šių naujų idėjų, tikisi, kad „Audi“ ne tik kuria transporto priemonę, nes yra paklausa, bet ir sukuria ją taip, kad ji būtų kitokia ir pirmauti klasėje. Ši sparti plėtra yra precedento neturinti ir dar vienas jų dabartinės sėkmės įrodymas.
Ką visa tai reiškia?
Iš esmės tai rodo, kad „Audi“ siautėjo ant sėkmės bangos. Jie turi daugybę naujų leidimų, o jų rinkodaros komanda tiksliai žino, kaip išdėstyti visus savo modelius, kas juos pirks ir kaip su jais elgiamasi. „Audi“ perėjimas prie naujesnių ir šiuolaikiškesnių rinkodaros metodų, tokių kaip skaitmeninis salonas, ir toliau stums prekės ženklą į priekį link grynųjų pinigų turinčių jaunų žmonių, kurių nevilioja BMW ar „Mercedes“ ženkleliai. Tai reiškia, kad „Audi“ naudojasi savo pranašumais ir stengiasi maksimaliai padidinti pelną, kol yra savo žaidimo viršūnėje. Jų ilgalaikė sėkmė nežinoma, tačiau šiuo metu jie tikrai sukuria statuso, turto ir likimo įspūdį.