„Alfa Romeo Giulietta“ yra automobilis, kuris remiasi tradicijomis greitai pereiti į hečbekų ateitį. Naujausioje ikoniškiausio modelio versijoje Alfa Romeo neatsisakė savo išskirtinio stiliaus: bazinės versijos kaina prasideda kiek daugiau nei 16 000 eurų, Giuliettos nuojauta taip pat prieinama už prieinamą kainą. Taigi, ką jums suteikia ši kainų etiketė?
Visų pirma, automobilis atrodo puikiai. Jis yra kompaktiškas ir lenktas, tačiau yra tikrai geras bagažinė ir visos sėdynės yra patogios. Visų pirma, vairuotojui suteikiama daug vietos kojoms. Vienas iš mūsų bandytojų yra daugiau nei 6 pėdų ūgio ir dažnai pastebi, kad jo keliai yra prispausti prie prietaisų skydelio. Ne Giulietta – ten yra maišai vietos. Šis automobilis taip pat yra fantastiškai sportiškas su gyvu varikliu ir jautriu vairavimu, dėl kurių vairavimas yra malonus. Variklių gamoje yra keletas pažangiausių šiuo metu rinkoje esančių variantų, tarp kurių yra apdovanojimus pelnęs 1,4 Turbo MultiAir 170 AG, 2010 m. paskelbtas „Tarptautiniu geriausiu naujuoju metų varikliu“.
Viena įdomiausių šio variklio savybių yra „Start&Stop“ technologija, kuri automatiškai sustabdo ir užveda automobilį, kai tik sustoja eismas, taip pagerindama bendrą degalų naudojimo efektyvumą. Mums ši funkcija buvo šiek tiek nerimą kelianti, bet jei ji jums netinka, tereikia paspausti mygtuką ant brūkšnelio ir ši funkcija išjungta. Kitas svarbus elementas – pavarų perjungimo indikatorius (GSI), kuris nuolat vairuotojui rodo geriausią sukimo momento efektyvumą užtikrinančią pavarą. Dėl tokio „Start&Stop“ ir GSI derinio „Giulietta“ yra neįtikėtinai ekonomiškas automobilis. Aš važinėjau po Šiaurės Italiją savaitės atostogų ir nereikėjo jo užpildyti nė karto!
Su šiuo automobiliu galite tai pasiekti abiem būdais – nuostabų efektyvumą su puikiomis našumo galimybėmis, tokiomis kaip 1,6 JTDM-2 105 AG ir 2,0 JTDM su 140 AG arba 170 AG.
Patogiame, bet stilingame vienspalviame interjere rasite aukšto lygio detales, pradedant nuo prietaisų skydelio ir jo firminio dvigubo prietaisų skydelio. Visoje priekinėje srityje išsiplėtusiame prietaisų skydelyje taip pat yra aukščiausios klasės technologijų, tokių kaip „Blue&Me“, kuri leidžia leisti muziką tiesiai iš savo mobiliojo telefono, ir integruota navigacijos sistema, kuri buvo sukurta specialiai Tomui Tomui.
Dar labiau padidina Giulietta patrauklumą, šio automobilio saugos sistema pelnė penkių žvaigždučių Euro NCAP įvertinimą, o tai yra labai stiprus rezultatas, todėl jis yra vienas saugiausių mini automobilių rinkoje.
Galiausiai, jei „Giulietta“ skamba kaip automobilis, kuriuo norėtumėte važinėti po miestą, bet dar nesate tikri, kuri parinktis geriausiai atitinka jūsų poreikius, keturios skirtingos jo apdailos padės apsispręsti. Nuo „Turismo“, „Lusso“, „Veloce“, „Sportiva“ ir „Cloverlift“ – Giulietta tinka kiekvienam vairavimo stiliui, nesvarbu, ar esate ramus miesto vairuotojas, ar priklausomas nuo greičio.
Universalumas, technologijos ir klasė: tai yra pagrindiniai Giulietta, automobilio, kurį malonu išbandyti ir atrasti kiekvieną dieną, atributai. Mums labai patiko šis automobilis, jis puikiai veikia ir yra nepaprastai efektyvus, tačiau juo tikrai smagu vairuoti, pilnas funkcijų, kurias iš tikrųjų naudosite, o pradinė kaina tikrai gera. Gerai padaryta Alfa!