Alfa Romeo GTV (1996–2005) apžvalga

Alfa Romeo GTV (1996–2005) apžvalga

Alfa Romeo GTV – vienas iš įdomiausių sportinių kupė, kuris išsiskiria ne tik charizmatišku dizainu, bet ir įspūdingu variklio garsu. Tai automobilis, kuris gali sužavėti ne vieną automobilių entuziastą, tačiau jo surasti rinkoje nėra paprasta: šis modelis pasitaiko gana retai, todėl ieškant verta būti kantriam.

Privalumai ir trūkumai

  • Itališkas stilius ir išskirtinė išvaizda
  • Prieinamos kainos tarp naudotų sportinių kupė
  • Puikūs, emocionalūs varikliai
  • Mažas patikimumas, dažnos gedimų rizikos
  • Remontas gali būti brangus, ypač jei reikia retų detalių
  • Senesnių modelių dažna bėda – rūdys

Važiavimo įspūdžiai

Alfa Romeo GTV traukia greitu vairavimu ir agresyviu, charakteringu variklio darbu. Tačiau komforto mėgėjams šis modelis gali pasirodyti pernelyg kietas – važiuoklė standi, o didesnis nusidėvėjimas gali lemti netikslų valdymą ir ne itin malonią patirtį už vairo. Atsidavę savininkai dažnai džiaugiasi automobilio gyvumu, bet pripažįsta, kad komforto čia – nedaug.

Ką verta žinoti apie saloną?

Salonas – funkcionalus, tačiau dizainas ir apdailos kokybė labai priklauso nuo modelio versijos ir pagaminimo metų. Nemažai pirkėjų pastebi pigoką estetiką, ypač ankstesnio laikotarpio variantuose, kai kurios detalės gali barškėti. Geriausiai atrodo Lusso komplektacijos GTV su odiniais sėdynių apmušalais. Sėdynės, ypač be odos, su laiku praranda prekinę išvaizdą.

Erdvės šiai kupė klasėje nedaug – tiek priekyje, tiek gale. Galinės sėdynės tinka tik vaikams ar smulkiems daiktams, o bagažinės talpa net ir kasdienei eksploatacijai yra labai ribota. Vairuotojui ir keleiviui reikia minimalaus lankstumo, norint patogiai įlipti ir išlipti iš automobilio.

Patikimumas ir eksploatacijos išlaidos

Nors seniausi modeliai traukia savo kaina, juos renkantis dažnai tenka skirti daug papildomų lėšų remontui ir restauravimui. Rūdys – ypač aktuali problema senesniems automobiliams, todėl svarbu kruopščiai apžiūrėti kėbulą ir pasirinkti geriausios būklės egzempliorių, kurį leidžia įsigyti jūsų biudžetas.

Nors atsarginės dalys nėra itin brangios tokio tipo automobiliui, daug pigiau tvarkyti GTV specializuotose dirbtuvėse, nei kreiptis į oficialius atstovus. Draudimas taip pat gali būti nemažas, ypač jei pasirenkama galingesnė 3.0 litrų variklio versija – ekonomiškesnis ir pigesnis išlaikyti 2.0 litrų variantas. Techninę priežiūrą rekomenduojama atlikti kasmet, o variklio paskirstymo diržą būtina keisti kas treji metai arba nuvažiavus 58 000 km.

Gamintojo deklaruojamas 2.0 l benzininio variklio degalų sąnaudas pasiekti sudėtinga – realiomis sąlygomis jos didesnės nei nurodyta. 3.0 l V6 variklis taip pat reikalauja nemažai degalų.

Kurią GTV rinktis?

Populiariausias modelis – 2.0 l, keturių cilindrų, 150 AG variklis, kuris puikiai derina dinamiškumą, išlaidas ir detalių prieinamumą. Galingesnis 3.0 l V6 (218 AG) stebina skambesiu ir įspūdinga dinamika, tačiau važiuoklė sunkiai susidoroja su didesne galia, todėl kasdieniam naudojimui ir ilgam laikui patartina rinktis 2.0 l versiją. Šis variklis dažnas ir kituose Alfa Romeo modeliuose – tai padės sutaupyti renkantis atsargines dalis.

GTV buvo komplektuojami su dviem pagrindinėmis įrangos linijomis – Turismo bei Lusso, abi turi dvi priekines oro pagalves, stabdžių antiblokavimo sistemą, kondicionierių ir lengvojo lydinio ratus. Visi automobiliai turi mechaninę pavarų dėžę, tačiau odinė apdaila būdinga tik Lusso komplektacijai – dėl jos šios versijos ir laukia didžiausia paklausa tarp žinovų.

Nuo 1999 iki 2002 m. nemažai GTV modelių importuota iš užsienio, nes kaina dažnai buvo žemesnė nei vietiniuose salonuose. Jei svarstote tokią mašiną, verta pasidomėti jos įranga – ne pilnai sukomplektuotus automobilius sunkiau bus vėliau perparduoti.

Alternatyvos

Nors Alfa Romeo GTV siūlo retai sutinkamą charakterį ir dizainą, sportinių kupė rinkoje yra ir daugiau įdomių modelių. Priklausomai nuo pageidaujamos eksterjero stilistikos, važiuoklės komforto, variklio dinamikos ar eksploatacinių išlaidų, galima rasti alternatyvų, kurios taip pat džiugins vairuoti mėgstančius vairuotojus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *