Naudotas „Audi A3 Cabriolet“ iš pirmo žvilgsnio traukia savo elegantišku dizainu ir solidžia kokybe, o tradicinis audinio stogas leidžia išlaikyti mažesnį automobilio svorį. Svarbu paminėti, kad stogo apmušalas yra storesnis nei daugumos konkurentų, todėl viduje net ir važiuojant atviru keliu išlieka pakankamai tylu. Pačios stogo operacijos taip pat nustebina greičiu – jis nusileidžia vos per devynias sekundes, o užsiveria per vienuolika.
Salono kokybė ir komfortas
Modelio interjeras sukurtas su didele atida: čia rasite aukštos kokybės medžiagas ir kruopščiai surinktą prietaisų skydelį. Dauguma vairuotojų tikrai ras sau patogią padėtį prie vairo. Viduje oficialiai telpa keturi suaugusieji, tačiau galinės sėdynės labiau tinkamos trumpesnėms kelionėms ar vaikams – didesni keleiviai užnugaryje vietos turės nedaug.
Bagažinė – pakankamai talpi kasdieniams poreikiams, o galinės sėdynės standartiškai nusilenkia, leidžiant praplėsti krovinių erdvę.
Važiavimo savybės ir valdymas
Nors „A3 Cabriolet“ atrodo sportiškai, važiavimo pojūtis gali kiek nuvilti. Vairavimas lengvas, bet trūksta informatyvumo – vairas gana inertiškas. Kelyje automobilis laikosi stabiliai, tačiau pakaba yra standi ir ne visada sugeria kelio nelygumus, todėl komforto norėtųsi daugiau.
Įrangos lygiai ir praktiškumas
Net bazinis modelis pasižymi gera komplektacija – visi automobiliai turi kondicionierių, elektrinius langus ir lengvojo lydinio ratlankius. Pradinio lygio variantas siūlo pusiau automatinį stogą, o norintiems daugiau patogumo „Sport“ komplektacija jau suteikia pilnai elektrinį stogo mechanizmą bei automatinį klimato valdymą. Sportiškiausias S line lygis papildomai pasižymi išskirtiniu dizainu ir aukštesnės klasės salono detalėmis.
Variklių pasirinkimas ir ekonomiškumas
Ankstyvieji modeliai pirkėjui siūlė tris benzininius ir du dyzelinius variklius. Benzininių sąraše buvo 1,6 litro 101 AG, 1,8 litro 158 AG TFSI ir 2,0 litro 197 AG TFSI, o tarp dyzelių – 1,9 litro 103 AG TDI bei 2,0 litro 123 AG TDI. 2009 m. asortimentą papildė ekonomiškas 1,2 litro 103 AG TFSI ir naujas 1,6 litro 104 AG TDI, pakeitęs senesnį 1,9 litro dyzelį.
Iš visų variantų dažniausiai rekomenduojamas 1,8 litro TFSI – puikus balansas tarp kainos ir dinamikos. Be to, 2009 m. atnaujinimo metu visiems varikliams buvo pradėta montuoti automatinė stop-start sistema, ženkliai pagerinusi degalų sąnaudas bei sumažinusi CO2 emisiją.
Degalų sąnaudos ir emisijos
- 1.6 TDI: vidutiniškai sunaudoja 4,3 l/100 km, CO2 – tik 114 g/km;
- 1.9 TDI: 5,1 l/100 km;
- 2.0 TDI: 5,3 l/100 km, po 2009 m. atnaujinimo – 4,6 l/100 km, CO2 – 119 g/km.
- Benzininiai: 1.2 TFSI – 5,7 l/100 km, CO2 – 132 g/km; 1.6 TFSI – 7,0 l/100 km; 1.8 TFSI – 7,3 l/100 km (6,6 l/100 km po 2009 m.); 2.0 TFSI – 7,6 l/100 km (7,2 l/100 km po atnaujinimo).
Kainos ir nuvertėjimas
Nors tai nėra pigus pasirinkimas – naudoti modeliai dažnai parduodami už gana didelę sumą eurais, tačiau išliekamoji vertė ir surinkimo kokybė kompensuoja didesnes pradinės investicijos išlaidas.
Alternatyvos svarstymui
„Audi A3 Cabriolet“ dažnai lyginamas su kitais prabangaus segmento kabrioletais, pvz., „Volkswagen Golf Cabriolet“, „BMW 1“ serijos kabrioletu ar „MINI Convertible“. Šie modeliai taip pat siūlo stilingą išvaizdą, tačiau skiriasi pagal kainą, važiavimo charakteristikas ir įrangos lygius.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.