Audi A3 e-tron (2014–2018) apžvalga

Audi A3 e-tron (2014–2018) apžvalga

Ieškant naudoto šeimyninio automobilio, kuris siūlytų išskirtinį komforto, kokybės ir praktiškumo derinį, „Audi A3 Sportback“ (2013–2020 m.) išsiskiria iš minios. Tiems, kurie dažnai važinėja trumpus atstumus ir gali įkrauti automobilį namie ar darbe, verta dėmesio hibridinis A3 e-tron modelis, gamintas 2014–2018 metais.

Hibridinio modelio privalumai

Audi A3 e-tron puikiai tinka tiems, kurie nori važinėti ekonomiškai ir tausoti aplinką, neatsisakant premium klasės automobilio pojūčio ir geros dinamikos. Šiame modelyje elektrinis variklis gali dirbti tiek vienas, tiek kartu su 1,4 litro benzininiu varikliu. Deriniai užtikrina išties smagią dinamika – iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 7,6 sekundės ir be vargo išlaiko greitį greitkelyje.

Standartinėje komplektacijoje rasite automatinę šešių laipsnių pavarų dėžę, leidžiančią mėgautis tiek ramiais pasivažinėjimais mieste, tiek ilgomis kelionėmis užmiestyje.

Važiavimo režimai ir reali ekonomija

Galima rinktis iš trijų skirtingų jėgos sistemos nustatymų:

  • EV režimas – važiuojama tik elektra, reali įkrovos riba siekia 24–32 km.
  • Hybrid režimas – jungiama ir elektra, ir benzinas optimaliai pusiausvyrai.
  • Battery Hold – prioritetas skiriamas benzininio variklio darbui, saugant bateriją kitam atvejui.

Ilgesnes keliones geriau planuoti su dyzeliniu varikliu, kadangi nurodytas e-tron vidutinis 1,6 l/100 km degalų sąnaudos (pagal NEDC) realybėje pasiekiamos tik trumpais atstumais su pilnai įkrauta baterija. Išsikrovus akumuliatoriui, benzininis variklis degalus naudoja jau apie 5,9 l/100 km. Jei kasdien daug važinėjate trumpus atstumus ir galite dažnai įkrauti automobilį, išlaidų kurui sumažėjimą tikrai pajusite.

Kokybiški sprendimai salone

A3 e-tron interjeras išlaiko firminį Audi stilių – minimalistinė ir tvarkinga prietaisų panelė, kokybiškos apdailos medžiagos ir kruopščiai suderinti valdikliai. Lankstus vairo ir sėdynių reguliavimas leidžia lengvai susirasti patogiausią padėtį. Centrinėje konsolėje – aiškiai išdėstyti pagrindiniai mygtukai ir 7,0 colių ekranas, valdantis daugelį automobilio funkcijų per patogų valdymo ratuką.

Į standartinę įrangą įeina navigacijos sistema, DAB radijas, „Apple CarPlay“, „Android Auto“, LED žibintai, galiniai parkavimosi davikliai, 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai bei sportinės sėdynės. Norintiems daugiau – galima pasirinkti tokias papildomas galimybes kaip „Virtual Cockpit“, šildomas priekines sėdynes ar adaptyvi kruizo kontrolė.

Erdvė ir praktiškumas

Vairuotojui ir priekyje sėdinčiam – daug vietos galvai ir kojoms, gausu smulkių daiktų laikymo vietų. Užpakalinėje dalyje patogiai įsitaisys du suaugusieji arba trys, tačiau jau kiek ankščiau. Vis dėlto jei ieškote itin erdvaus modelio, verta pagalvoti apie didesnius automobilius.

Svarbu žinoti, kad dėl baterijos įrengimo bagažinė sumažėjo iki 280 litrų (vietoje 380 litrų įprastame A3 Sportback), tad lagaminų telpa mažiau.

Važiavimo savybės ir komfortas

E-tron elgiasi užtikrintai greituose posūkiuose, tačiau papildomas baterijų svoris jaučiamas lyginant su tradiciniais A3. Vairo sistema veikia tiksliai, o kėbulas išlieka stabilus, todėl automobilį lengva valdyti. Dideliuose greičiuose važiuoklė užtikrina malonų komfortą, tačiau prastesnės būklės miesto keliai gali pristatyti šiurkštumo – e-tron gana tvirtai perduoda nelygumus.

Važiuojant tik elektra salone išlieka tyla, o benzininis variklis prisijungia sklandžiai. Kad ir kokiu režimu važiuotumėte, triukšmo izoliuota kabina leidžia mėgautis komfortiška kelione.

Kainos ir eksploataciniai kaštai

Ankstyvųjų metų, t. y. 2014–2015 gamybos, Audi A3 e-tron naudoti automobiliai parduodami už maždaug 15 210 eurų. Už 2015–2016 m. modelius su įprasta rida sumokėsite apie 16 380–18 720 eurų, o naujausi, 2017–2018 m. modeliai kainuoja nuo 19 890 iki 23 400 eurų.

Automobiliai, registruoti iki 2017 m. balandžio, VED kelių mokesčio nemoka, o vėliau registruotiems taikomas 145 eurų metinis mokestis.

Draudimo ir techninės priežiūros kaštai yra panašūs kaip dyzelinių ar benzininių Audi A3. Gamintojas rekomenduoja kas du metus arba nuvažiavus 30 577 km atlikti priežiūrą. Oficialūs atstovai taiko serviso planus senesniems kaip trijų metų automobiliams: tarpinis aptarnavimas – 192 eurai, o pagrindinis – 373 eurai. Daugelį modelių dar naujus dengiama penkerių metų arba 80 467 km garantija (standartiškai – trejų metų ir 96 560 km garantija).

Kokį modelį rinktis?

Audi A3 e-tron yra vientisas modelis su vienu įrangos lygiu. Standartiškai įrengta visa reikiama technologija ir komforto sprendimai, tačiau norint galima papildomai pasirinkti dar daugiau prabangos ar inovatyvių sistemų.

Alternatyvos: ką verta apsvarstyti?

Ieškantiems artimų variantų, verta atkreipti dėmesį į „Hyundai Ioniq“ – šis automobilis siūlomas kaip hibridas, įkraunamas hibridas arba elektromobilis. Ioniq Plug-in Hybrid puikiai balansuoja tarp kasdienio patogumo ir mažų sąnaudų, o jo valdymas išlieka pažįstamas net tiems, kas dar tik atranda elektrinį transportą.

Drąsesniems tiks itin išskirtinės išvaizdos „BMW i3“ su anglies pluošto kėbulu. Tokios konstrukcijos dėka automobilis ypač lengvas, todėl pasižymi veržlia dinamika. Buvęs i3 Range Extender modelis turėjo nedidelį benzininį generatorių, leidžiantį sumažinti nuvažiuojamos distancijos baimę.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *