Visiškai nauja ketvirtos kartos „Audi A3“, siūloma tiek Sportback (hečbeko), tiek Sedano kėbulo versijomis, atsidūrė sudėtingoje situacijoje.
Ji dalijasi ta pačia „Volkswagen Group“ MQB Evo platforma, kurią naudoja ir naujausi „Volkswagen Golf“ bei „Škoda Octavia“ modeliai, todėl šio automobilio neišvengiamai bus lyginamas su šiais automobiliais. Net jei jis ir yra laipteliu aukščiau už juos (gal ne kokybės, bet kainos požiūriu).
Tuo pačiu metu „A3“ konkuruoja su kitais vokiškais prabangos prekių ženklais, todėl tiesioginiai konkurentai yra „BMW 1 Series“ ir „Mercedes-Benz A-Class“.
Konkurencija tikrai didelė. Ar šis modelis sugebės išsiskirti?
Gracingas ir ištemptas
„A3 Sedan“ išvaizda neabejotinai traukia akį. Jis truputį pailgėjo, palyginti su pirmtaku, o tai paryškina jo elegantiškas linijas ir aštrias proporcijas.
Bandomasis automobilis turi ir papildomų sportiškų elementų, kurie suteikia jam panašumo į galingesnį „S3“. Tai apima chromuotus oro įsiurbimo angas ir 18 colių „Audi Sport“ ratlankius (standartiniai yra 17 colių).
Salono pokyčiai yra reikšmingi. Kaip ir kituose „Volkswagen Group“ produktuose, skaitmenizacija akivaizdžiai vyrauja. Jūs gaunate 12,3 colių prietaisų skydelį ir 10,1 colio pramogų sistemą. Garso reguliavimas atliekamas jutikliniu ratuku, panašiai kaip klasikiniuose „iPod“ įrenginiuose. Prisimeni tokius?
Audi A3 sedano vidus

Tačiau, skirtingai nei „Golf“ ir „Octavia“, daugiau fizinių mygtukų buvo išsaugota, ir tai gerai. Ventiliatoriaus greitį bei oro temperatūrą galima lengviau reguliuoti. Be to, manau, kad „Audi“ pramogų sistemos sąsaja, nors ir nepasikeitusi, vis dar yra intuityvesnė nei „giminaičių“.
Ar „A3“ turi pačią prašmatniausią ir prabangiausią interjerą? Ne, ne visai. Čia randame kietų plastikų ir odos derinį, kuris, nors ir sumaniai sudėliotas, nėra toks prabangus kaip brangesniuose „Audi“ modeliuose.
Kalbant apie erdvę, „A3 Sedan“ yra tinkamas mažai šeimai. Galinėse sėdynėse kojų vietos užtenka, tačiau vidurinė sėdynė geriausia vaikams. 425 litrų bagažinė taip pat yra tinkama mažai šeimai.
Sklandus ir sportiškas A3 sedanas
Naująjį „A3“ varo tas pats 1,5 litro turbininis mild hybrid variklis, kurį taip pat randame naujuosiuose „Golf“ ir „Octavia“ modeliuose. Su 148 arklio galiomis ir 250 Nm sukimo momentu, jis siūlo pakankamai prieinamos ir naudingos galios.
Vis dėlto „A3“ jaučiasi kiek lengvesnis (jis lengvesnis nei „Golf“ ir „Octavia“) ir, kai variklis išjungtas, važiuoja sklandžiau.
48 voltų mild hybrid sistema taip pat gali suteikti papildomas 12 AG (9 kW) ir 50 Nm sukimo momento, kas pastebimai padeda automobiliui važiuojant mažomis apsukomis. Be to, tai daro automobilį ekonomiškesnį – man pavyko pasiekti 14 km/l per tris važiavimo dienas.

Audi A3 važiavimo komfortas
Dėl to „A3“ jaučiasi itin gyvas vairuojant, tam padeda gerai subalansuotas vairas ir nuosaikus valdymas. „A3“ taip pat turi daugiasvirtę galinę pakabą, kas suteikia labai komfortišką važiavimą.
Garso izoliacija „A3“ yra labai gera (tikrai geresnė nei „Golf“ ir „Octavia“). Apskritai „A3“ važiuoja taip, kaip tikiesi iš „Audi“ – patogiai, rafinuotai ir nepaprastai sklandžiai.