Audi A4 Avant (2008–2015) apžvalga

Audi A4 Avant (2008–2015) apžvalga

Naudota Audi A4 Avant – solidus pasirinkimas ieškantiems praktiško, bet stilingo universalo. Šis modelis išsiskiria išvaizda, primenančia sportinį hečbeką, tačiau bagažinės tūris išlieka pakankamas kasdienėms reikmėms. Nors kai kurie konkurentų modeliai keliais litrais talpesni, daiktus įkrauti paprasta dėl žemos bagažinės slenksčio. Visgi verta žinoti – galinės sėdynės visiškai neišsilygina, tad ilgesniems kroviniams transportuoti teks pasukti galvą.

Valdymas ir komfortas

Šio Audi valdymas maloniai subalansuotas – automobilis numatomas posūkiuose, važiuoja stabiliai, padangos gerai sukimba su kelio danga. Tačiau vairas kartais atrodo per lengvas, o informacijos apie kelio paviršių galėtų būti daugiau. Važiuoklė – standesnė nei vidutiniškai, nors BMW 3 serijos universalas dar kietesnis. Esant blogesnei kelio dangai Audi A4 gali kiek prarasti komfortą.

Salono erdvė ir kokybė

Salone patogiai įsitaisys keturi suaugusieji – erdvės užteks tiek kojoms, tiek galvai. Matomumas iš visų pusių pakankamai geras, o vairuotojo sėdynę lengva pritaikyti sau. Nors apdailos kokybė nuo lyderių šioje klasėje kiek atsilieka, visos medžiagos tvirtos ir malonios liesti.

Išlaikymo kaštai

Naudoto Audi A4 universalo eksploatacija – kiek pigesnė, jei pasirinksite dyzelinį variklį. Pavyzdžiui, 2.0 l TDI modeliai sunaudoja nuo 5,1 iki 6,1 l/100 km, o 2.7 litro dyzelis – apie 6,4 l/100 km. Galingiausias 3.0 dyzelis reikia apie 6,6 l/100 km. Benzininiai variantai 1.8 l TFSI sudegins apie 7,1 l/100 km, 2.0 litro – nuo 6,6 iki 7,4 l/100 km, o 3.2 l variklis – net apie 8,9 l/100 km.

Reguliari techninė priežiūra kainuoja panašiai kaip konkurentų automobilių, tačiau autorizuotų Audi servisų darbų kainos neretai didžiausios rinkoje. Norint sumažinti išlaidas, verta pasidomėti nepriklausomais serviso centrais – dauguma jų turi reikiamą kompetenciją, nes ši Audi dalijasi varikliais ir agregatais su kitais VW grupės modeliais. Ilgalaikio patikimumo dar sudėtinga įvertinti, bet ankstesnių kartų modeliai buvo minimi dėl tam tikrų trūkumų.

Kurią Audi A4 Avant rinktis?

Renkantis naudotą šios kartos Audi A4 universalą, dyzeliniai 2.0 TDI varikliai – optimaliausias variantas. Jie siūlomi su 118-168 AG ir garsėja ekonomiškumu bei maža nuvertėjimo rizika. Dar viena alternatyva – galingesnis 2.7 l 187 AG dyzelis su automatine greičių dėže, arba visų varančiųjų ratų 3.0 l 237 AG modelis su S-tronic pusiau automatine transmisija.

Tarp benzininių variklių populiariausi 1.8 l TFSI (118-158 AG) ir 2.0 l (208 AG) – abu galimi su CVT automatine pavarų dėže. Galingiausias – 3.2 l keturiais ratais varomas modelis su 261 AG, tačiau rinkoje sutinkamas retai ir dažniausiai vilioja tik aštrių pojūčių mėgėjus.

Įrangos lygiai ir variantai

Bazinėse Audi A4 Avant versijose rasite stabilumo kontrolę, elektrinius langus, klimato kontrolę ir centrinį užraktą. SE komplektacija papildomai siūlo lengvojo lydinio ratlankius, parkavimo jutiklius, atnaujintą garso aparatūrą ir daugiau komforto salone. S-Line – sportiškiausia: standesnė pakaba, dar didesni ratlankiai bei išskirtinės dizaino detalės.

Ką verta žinoti?

  • Automobilio trūkumai – neišsilyginančios galinės sėdynės ir prastesnis važiavimas nelygiais keliais
  • Sunkesnės nei daugelio konkurentų išlaidos, jei renkatės servisą pas oficialų atstovą
  • Ekonomiškiausias pasirinkimas – 2.0 TDI dyzelis
  • Geros įrangos net pradinėse versijose

Kokie dar variantai?

Šioje klasėje verta atkreipti dėmesį ir į BMW bei Mercedes-Benz universalius modelius – jie siūlo dar daugiau komforto ar išskirtinio vairavimo malonumo, tačiau Audi A4 Avant išsiskiria savo vokišku solidumu ir praktiškumu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *