Audi A4 Avant (2015–2024) apžvalga

Audi A4 Avant (2015–2024) apžvalga

Naudoto Audi A4 Avant universalas – tai automobilis, sulaukęs itin didelio populiarumo tarp tų, kurie ieško stilingo, komfortiško ir praktiško pasirinkimo. Dabartinė karta išauga iš tų laikų, kai tokio tipo automobiliai buvo laikomi tik „gyvenimo būdo“ detalėmis – dabar jie siūlo nemažai vietos, lankstumą ir išlieka išskirtinai patrauklūs išvaizda.

Apžvalga

A4 Avant yra sukurtas pagal Audi A4 sedano pagrindą, tačiau išsiskiria talpiu bei patogiai išnaudojamu bagažo skyriumi. Dėl savo aukštos surinkimo kokybės, maksimalios komforto ir puikios garso izoliacijos, šis modelis dažnai įvardijamas vienu geriausių naudotų universalių automobilių rinkoje.

Ką šis automobilis gali pasiūlyti? Pirmiausia – itin kruopščiai sukurtą, modernią ir aukščiausios klasės vidinę erdvę. Čia pakanka vietos visiems keleiviams, tiek sėdintiems priekyje, tiek gale. Skydelis modernus ir ergonomiškas, o informacijos ir pramogų sistema – viena geriausių segmente.

Varikliai ir modifikacijos

Audi A4 Avant siūlomas su kelių tipų benzininiais ir dyzeliniais varikliais: galima rinktis keturių arba šešių cilindrų variklius, tiek priekiniais, tiek visų varančiųjų ratų (quattro) versijomis. Pavaras galima pasirinkti iš šešių laipsnių mechaninės ir septynių laipsnių automatinės dvigubos sankabos (S tronic) dėžės.

Nuo naujesnių modelių benzininių A4 Avant varikliai žymimi kaip 35 TFSI (148 AG), 40 TFSI (187 AG), 45 TFSI (242 AG). Dyzelinėje gamos pusėje – 30 TDI (134 AG), 35 TDI (161 AG), 40 TDI (187 AG). Žemės pakabos ir kėbulo apdailos elementai priklauso nuo pasirinktos komplektacijos – nuo bazinio iki sportiško „S line“ ar prabangaus „Black Edition“.

Įranga ir apdailos lygiai

Renkantis A4 Avant, dažniausiai susidursite su keliomis įrangos linijomis:

  • SE: Xenon žibintai, 17 colių lengvo lydinio ratlankiai, akustiniai stiklai, kruizo kontrolė, įvairios automatinės stabdymo pagalbos sistemos. Viduje – trijų zonų klimato kontrolė, rankiniu būdu reguliuojamos priekinės sėdynės, MMI multimedijos sistema su Bluetooth ir USB, DAB radijas, 7 colių spalvotas ekranas.
  • Sport: Patogesnės sportinės priekinės sėdynės, LED vidaus apšvietimas, navigacija, 10 garsiakalbių garso sistema.
  • S line: Paketas su sportine pakaba, 18 colių ratais, LED priekiniais ir galiniais žibintais, odos ir Alcantara apdaila, išskirtiniai kėbulo elementai.
  • Black Edition: 19 colių ratai, tamsinti galiniai langai, daug juodų blizgių detalių tiek viduje, tiek išorėje.

Važiavimas ir valdymas

Didžioji A4 Avant stiprybė – komfortas važiuojant greitkeliais ir puiki garso izoliacija. Tiesa, jei ieškote itin sportiškų pojūčių, BMW 3 serijos universalas pasiūlys daugiau emocijų dėl tikslesnių vairo reakcijų ir geresnio posūkių stabilumo. S line ir Ultra versijose su didesniais ratais ir standesne važiuokle komfortas mažėja, tačiau su standartine pakaba modelis yra labai draugiškas kasdieniam važiavimui. Adaptaciniai amortizatoriai šeimininkams užtikrina dar didesnį komfortą, jei pavyksta jų rasti naudotų automobilių rinkoje.

Praktiškumas ir vidaus erdvė

Keleiviams A4 Avant suteikia daug vietos ir tvarkingą vairuotojo padėtį. Bagažinė – viena didžiausių klasėje: 505 litrų talpos su pakeltomis sėdynėmis, o nuleidus galines sėdynes (40/20/40), tūris šokteli iki 1510 litrų. Šis privalumas leidžia aplenkti pagrindinius konkurentus – BMW 3 Touring (2012-2019) ir Mercedes-Benz C-Class Estate (2014-2021), kalbant apie vietą kasdieniams daiktams.

A4 Avant taip pat pasižymi išskirtiniu apdailos kruopštumu ir siūlo daug saugumo bei apsaugos įrangos, todėl tampa patraukliu šeimų pasirinkimu antrinėje rinkoje.

Kiek kainuoja naudotas Audi A4 Avant?

Pateikiame preliminarias kainas pagal automobilių pagaminimo metus:

  • 2016 m. modelis (didelė rida, pilna istorija): nuo 8775 eurų
  • 2017–2020 m. (maža rida, pilna istorija): apie 11 700–18 720 eurų
  • 2021 m.: 19 890–21 060 eurų
  • 2022–2023 m.: 22 230–28 080 eurų
  • 2024 m. – 31 590–44 460 eurų (aukščiausios komplektacijos modeliai gali kainuoti brangiau)

Eksploatacinės sąnaudos

Degalų sąnaudos

Dyzelinių variklių populiarumas lemia, kad taupiausios versijos – 2.0 TDI Ultra pagal senesnį NEDC ciklą vartoja vos 4 L/100 km, o galingesni 2.0 TDI 190 variantai – apie 4,5 L/100 km. Ekonomiškiausias benzininis variantas – 1.4 TFSI – demonstruoja 5,5 L/100 km pagal NEDC ciklą. Naujame WLTP cikle benzininiai varikliai deklaruoja šiuos rodiklius: 35 TFSI – 6,8 L/100 km, 40 TFSI – 6,9 L/100 km, 45 TFSI – 7,9 L/100 km. Dyzeliai, priklausomai nuo versijos, vartoja 5,2–6 L/100 km.

Kelių mokestis

Automobiliai, registruoti iki 2017 m. balandžio, apmokestinami pagal CO2 emisijas. Vėlesni modeliai taikomas fiksuotas mokestis – 228 eurų per metus. Naujiems automobiliams, kurių bazinė kaina virš 46 800 eurų, penkerius metus taikomas papildomas 497 eurų mokestis kasmet.

Draudimas ir aptarnavimas

Audiai – gana brangūs aptarnavimo atžvilgiu, ypač autorizuotuose servisuose. Pasibaigus 3 metų garantijai, galima rinktis fiksuotų kainų aptarnavimo paslaugas – mažiausio remonto kaina nuo 192 eurų, kapitalinio – nuo 373 eurų (pagal 2.0 dyzelio variklio pavyzdį). Draudimo klasė vidutinė šio segmento universalui.

Patikimumas

2015–2024 metų Audi A4, remiantis naujausiais savininkų atsiliepimais, pasižymi nevienodu patikimumu. Dažnai pasitaikydavo elektros gedimų, ypač įvairiose pramogų sistemose arba įspėjamosiose lemputėse. Kai kuriems vairuotojams teko susidurti su netiksliai veikiančia automatine pavarų dėže, dyzelinės versijos dažniau kentė dėl DPF filtro ir variklio perspėjimų. Aptarnavimų kokybė taip pat nevienoda – dalis vairuotojų liko patenkinti, kiti nuvylė lėtas remontas ir nenoras gilintis į defektus.

Kuri Audi A4 Avant verta rinktis?

Variklių pasirinkimas

1.4 TFSI benzininiam varikliui būdingas švelnus darbas, tačiau norint išspausti galingumą, reikia stipriai sukti variklį. Tuo metu 2.0 TDI 150 dyzelinis – efektyvus, tyliai veikiantis ir ekonomiškas, bet aplenkiant pritrūksta galios. Dėl to optimaliausias pasirinkimas – 2.0 TDI 190: tiek įprasto našumo, tiek efektyvesnis Ultra variantas dažniausiai siūlomas ir mechanine, ir automatine pavarų dėže. Šis variklis subalansuoja našumą, efektyvumą ir rafinuotumą lyginant su konkurentais, o su quattro pavara šis automobilis tampa ypač universalus.

Komplektacija

Sport komplektacija pateikia puikią šildomų sportinių sėdynių, LED apšvietimo, navigacijos ir kokybiškos garso sistemos kombinaciją. Be to, dėl standartinės pakabos ir 17 colių ratlankių šis variantas yra kur kas patogesnis už S line ar Black Edition versijas.

Mūsų rekomenduojamas derinys – 2.0 TDI 190 Sport.

Kokias alternatyvas verta svarstyti?

  • BMW 3 serijos Touring (2012–2019) – itin smagus važiuoti, puikus valdymas, bet M Sport versijų komfortas prastesnis be pritaikytų amortizatorių.
  • Mercedes-Benz C-Class Estate (2014–2021) – artimas komforto ir interjero lygis kaip Audi, bet važiavimo patirtis ne tokia įtraukianti, o kartais gali varginti kelio triukšmas ar nelygos.

Visumoje, Audi A4 Avant siūlo išties universalų paketą tiems, kurie nori komforto, talpos ir žinomos vokiškos kokybės. Antrinėje rinkoje šis modelis išlieka viena patraukliausių investicijų šeimai ir tiems, kam reikia praktiško, bet stilingo automobilio kasdienai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *