Jei ieškote naudoto Audi A6 sedano, verta žinoti, kad 2011–2018 metų modelis išlaiko tradicinį šio modelio išskirtinumą – prabangą ir eleganciją. Ši karta pasiūlė ir dar daugiau privalumų, nes tapo lengvesnė, ekonomiškesnė, dinamiškesnė bei pigesnė eksploatuoti nei pirmtakai.
Stilius ir komfortas
Audi A6 visada išsiskyrė savo klasika, erdve ir kokybe. Šis automobilis tinka tiems, kurie ieško solidžios išvaizdos, patogumo bei geros kainos ir kokybės santykio. Interjere daug dėmesio skirta detalėms – sėdynės apvilktos oda, priekis ir galas aprūpinti parkavimo jutikliais, o vairuotojas ras daugybę nustatymų, leisiančių prisitaikyti sėdėjimą pagal poreikius. Gale erdvės užtenka dviem keleiviams, tačiau dėl aukšto tunelio vidurio keleiviui vietos gali kiek trūkti.
Bagažinė erdvi, o atlenkiama galinė sėdynė leidžia patogiai vežti ilgesnius daiktus.
Varikliai ir dinamika
Dauguma naudotų A6 šioje kartoje turi 2,0 l dyzelinį variklį, kuris gali pasiūlyti 129 kW (175 AG) arba nuo 2014 m. atnaujintą 137 kW (187 AG) Ultra versiją. Taip pat dažni šešių cilindrų 3,0 TDI variantai: 148 kW (201 AG), 180 kW (242 AG), vėliau atnaujinti iki 165 kW (215 AG) ir 197 kW (268 AG), o dvi BiTDI versijos siūlo net 227 kW (309 AG) ir 232 kW (316 AG).
Benzininių modelių pasirinkimas šiek tiek ribotas. Galima rasti ekonomišką 1,8 l (137 kW/187 AG) arba 2,0 l (182 kW/248 AG) variklius. Trumpai buvo siūlomas 2,0 l hibridinis variantas (154 kW/208 AG) bei galingas 3,0 l V6 (218 kW/296 AG). Yra ir tikri sportiniai modeliai su 4,0 l V8: S6 (331 kW/444 AG), RS6 (412 kW/552 AG) ir RS6 Performance (445 kW/597 AG).
Važiavimas ir valdymas
Pagrindinis šio modelio išskirtinumas – priekiniai varantieji ratai, kuomet pagrindiniai konkurentai naudoja galinių ratų pavarą. Visgi, Audi A6 galima rinktis ir su keturiais varomaisiais ratais (quattro), todėl puikiai tinka visų metų sezonams – tiek priekiniais, tiek visais ratais varomi modeliai pasižymi saugumu ir pravažumu. Riedėjimo komfortas yra aukšto lygio, tačiau S line modeliai su sportine pakaba gali būti kiek kietesni važiuojant lėčiau.
Įranga ir komplektacijos
Pagrindinė SE komplektacija komplektuojama gana dosniai – čia rasite odines sėdynes, dviejų zonų klimato kontrolę, palydovinės navigacijos sistemą, priešakinius ir galinius parkavimo jutiklius, tempomatą, 43 cm (17 colių) lengvojo lydinio ratlankius bei automatinius žibintus ir valytuvus. 2014 m. šviesos buvo atnaujintos į ryškius ksenoninius žibintus.
S line papildomai įtraukia sportišką eksterjerą ir interjerą, didesnius (46 cm/18 colių) ratlankius, sportinę pakabą bei geresnės kokybės odą. Nuo 2012 m. visuose modeliuose buvo Bose garso sistema bei DAB radijas, o nuo 2014 m. papildomai siūlyta keturių zonų klimato kontrolė, LED žibintai su dinaminiais posūkio signalais. Black Edition modeliai turi juodus kėbulo apdailos elementus vietoj chromo.
Kuro sąnaudos ir eksploatacija
Ekonomiškiausias 2,0 TDI Ultra dyzelinis variklis pagal gamintojo duomenis vartoja vos 4,3 l/100 km. Net ir 3,0 TDI variklis su priekiniais varomais ratais rodo 4,4 l/100 km, o galingas keturių varomų ratų BiTDI – apie 6,3 l/100 km. 1,8 TFSI benzininio modelio sąnaudos – 5,9 l/100 km, o hibridinio varianto – 6,4 l/100 km. Sportiniai S6 ir RS6 modeliai lyginant sunaudoja apie 9,6 l/100 km.
Norintiems mažesnių mokesčių verta rinktis 2,0 TDI Ultra su 113 g/km anglies dvideginio emisijomis arba priekiniais ratais varomą 3,0 TDI (122 g/km). Galingasis BiTDI rodys didesnes emisijas – 166 g/km. Tarp benzininių versijų mažiausią emisiją turi 1,8 TFSI – 138 g/km, hibrido – 145 g/km, o visi V8 siekia 225 g/km.
Priežiūros, draudimo ir eksploatacijos išlaidos
Mokestis už automobilio kelių naudotojo mokestį priklauso nuo emisijų. Visiems modeliams, pirmą kartą registruotiems po 2017 m. balandžio 1 d., taikomas vienodas metinis mokestis su papildoma suma, jei naujo automobilio kaina siekė daugiau nei 46 800 eurų. Techninės priežiūros kaina vyresniems nei trijų metų automobiliams – nuo 240 eurų už smulkią apžiūrą ir nuo 427 eurų už didesnį aptarnavimą (modeliams iki 2,0 l), didesnių variklių modeliai kainuoja brangiau. Draudimo grupė – aukštesnė nei analogiškų BMW ar Mercedes modelių: baziniai 2,0 l dyzeliniai prasideda nuo 33 grupės, galingi BiTDI – 44 grupėje, o RS6 – 50 grupėje.
Ką rinktis?
Net bazinis 2,0 TDI dyzelinis variklis pasižymi pakankama galia ir ekonomiškumu, tad jis dažniausiai rekomenduojamas kaip optimalus variantas. Jei norite daugiau pajėgumo, 3,0 TDI (215 AG) patenkins net reikliausių poreikius, o dviejų turbinų 268 AG ir 316 AG modeliai pasiūlys dar įspūdingesnę dinamiką.
Benzininių modelių pasiūla menka, bet jei pavyktų rasti 1,8 TFSI, verta rinktis būtent šį variklį. Kalbant apie įrangą, patartina žvalgytis į SE komplektacijos modelius – juose jau yra viskas, ko reikia kasdieniam naudojimui. S line automobiliai atrodo įspūdingai, tačiau sportiška pakaba ne visiems patiks žvyrkeliais ar nelygiu keliu.
Verta stebėti variantus su papildomu „Technology Pack“, nes čia gausite didesnį multimedijos ekraną, pažangesnę navigaciją ir papildomas pagalbines sistemas (pvz., adaptuojamą tempomatą, eismo juostos palaikymą, aklosios zonos stebėjimą, automatinį avarinį stabdymą).
Kainos ir pasirinkimas
Seniausi, 2011 m., modeliai su didesne rida prasideda nuo maždaug 6 400 eurų. Už 9 900–11 200 eurų galima rasti mažesnės ridos 2011–2012 m. variantų su tvarkinga serviso istorija. Patrauklus, 2013–2014 m. A6 kainuoja apie 11 700–15 200 eurų. Už nuo 16 965 iki 19 305 eurų paprastai siūlomi 2015 metų ar kiek didesnės ridos 2016 metų A6. Jei norite pačio naujausio, 2018 m. A6 – teks išleisti apie 22 815 eurų.
Alternatyvos
Lyginamų automobilių rinkoje dominuoja BMW 5 serija – šis sedanas garsėja rafinuotu interjeru, puikiomis valdymo savybėmis ir ekonomiškais, tačiau galingais varikliais. Mercedes-Benz E klasė taip pat pasižymi komfortu, sklandžiu važiavimu, patikima technika ir turtinga bazine įranga, nors vairavimo džiaugsmas šiek tiek nusileidžia BMW.
Audi A6 yra puikus pasirinkimas tiems, kuriems svarbūs komfortas, kokybė ir ekonomiškumas, ir ieškantiems prestižo be didelių kompromisų.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.