Audi A6 (nuo 2018 m.) apžvalga

Audi A6 (nuo 2018 m.) apžvalga

Audi A6 visada garsėjo nuoseklia evoliucija nuo savo ištakų, kai dar buvo žinomas kaip Audi 100. Dabar šis modelis siūlo ne tik išvaizdą, kuri iš pirmo žvilgsnio primena ankstesnius variantus, bet ir naujausias technologijas, padedančias dar labiau išryškinti komfortą, efektyvumą ir modernumą. Šiuolaikiniam Audi A6 būdingas aliumininis važiuoklės karkasas ir visiems varikliams taikoma dalinė hibridinė technologija.

Technologinės naujovės ir komfortas

Audi A6, debiutavęs 2018 m., išsiskiria išmaniosiomis sistemomis ir optimaliai subalansuotu važiavimu. Nors dizainas labai artimas ankstesniam modeliui, naujas A6 gavo inovacijų iš tokių modelių kaip A7 Sportback ir prabangesnio A8 – visa tai tam, kad kasdienis vairavimas būtų dar malonesnis.

Priklausomai nuo versijos, automobilis gali turėti net 48 V hibridinę sistemą šešių cilindrų varikliams arba 12 V – keturių cilindrų versijose. Dėl šios sistemos stabdant yra kaupiama energija, kuri vėliau panaudojama, o stabdymo bei paleidimo funkcijos veikia platesniame greičių intervale. Tokie techniniai sprendimai leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir išmetamo CO2 kiekį.

Variklių pasirinkimo įvairovė

Audi A6 galima rinktis su keliomis benzininio ir dyzelinio kuro versijomis. Benzino mėgėjams siūlomas 3,0 l V6 variklis su dviem turbokompresoriais (45 TFSI arba 55 TFSI modifikacijos). Dyzelinių variklių gama prasideda nuo 2,0 l 40 TDI su 204 AG ir baigiasi galingu 3,0 l 50 TDI, išvystančiu 280 AG. Taip pat buvo pasiūlytas silpnesnis 3,0 l 45 TDI variantas.

Be to, daugelis modifikacijų turi quattro visų varančiųjų ratų sistemą, išskyrus bazinį 2,0 TDI, kuris gali būti varomas tik priekiniais ratais. Hibridinis 50 TFSIe modelis leidžia vien elektra nuvažiuoti iki 55 km.

Kasdienis naudojimas ir vairavimo įspūdžiai

  • Puikus komforto jausmas net esant prastai kelio dangai
  • Erdvus salonas bei kokybiškos medžiagos
  • Mažai pašalinių garsų – tiek kelio, tiek vėjo triukšmo
  • Visuose modeliuose pastebimas išbaigtumas, bet patikimumo lygis palyginti žemas
  • Benzininiai varikliai gali būti gana imlūs degalams
  • Ne visi konkurentai tokie elegantiški, tačiau kai kurie pasižymi geresniu valdymu

Važiuojant Audi A6 išsiskiria ramybe ir puikia izoliacija nuo aplinkos triukšmo. Ypatingai tylus – keturių cilindrų dyzelis, o salono apdaila palieka ilgalaikį solidumo įspūdį. Net bazinė Sport versija pasižymi ergonomiškomis elektra reguliuojamomis sėdynėmis ir vairu, puikiu prietaisų skydeliu bei gausia įranga. Jeigu pasirenkamas papildomas Technologijų paketas – vairuotoją pasitinka skaitmeninis 12,3 colio ekranas vietoje įprastų analoginių prietaisų.

Pakabos pasirinkimai ir valdymas

Pirkėjams buvo siūlomi net keturi skirtingi pakabų tipai: standartinė plieninė, sustiprinta ir pažeminta S line pakaba, adaptyvioji pakaba su reguliuojamais amortizatoriais bei pneumatinė (oro) pakaba. Pastaroji užtikrina aukščiausią komfortą, tačiau pravažiuojant aštresnius nelygumus gali sukelti garsų smūgį.

Net ir posūkiuose didelės masės Audi A6 jaučiasi itin manevringas. Kai kurie automobiliai turi keturių vairuojamųjų ratų technologiją, leidžiančią dar labiau sutrumpinti apsisukimo spindulį ir pagerinti manevringumą.

Erdvė ir praktiškumas

Sėdint priekyje erdvės užtenka net labai aukštiems žmonėms, o gale keleiviai džiaugiasi didesne nei daugumos konkurentų kojų ir galvos erdve. Nors centrinis tunelis šiek tiek riboja vietą trečiam keleiviui, bagažinė stebina talpa ir patogia forma. Tai – viena iš didžiausių ir universaliausių klasėje.

Išlaidų skaičiavimas

Kiek kainuoja naudotas Audi A6?

2018 m. laidos Audi A6 galima rasti už 14 040–16 380 eurų, priklausomai nuo būklės. 2019 ar 2020 metų modelių galima tikėtis už 17 550–19 890 eurų, o 2021 arba 2022 metų automobilis kainuos apie 22 230–29 250 eurų. Naujesni, 2023 ir 2024 metų, automobiliai kainuoja 29 250–37 440 eurų.

Eksploatacinės išlaidos

  • 2,0 TDI variklio vidutinės degalų sąnaudos – apie 6,0 l/100 km (testuota: 6,0 l/100 km), leidžianti šiam modeliui varžytis su pagrindiniais konkurentais. Dyzelinio V6 sąnaudos – ne ką didesnės, tačiau V6 benzininiams sąnaudos gerokai viršija vidurkį.
  • Oficialiai 40 TFSI vidutiniškai sunaudoja 7,1 l/100 km, 40 TDI – 5,6 l/100 km, 45 TFSI quattro – 7,6 l/100 km, o 50 TFSIe hibridas pagal gamintoją – tik 1,0 l/100 km.
  • Metinis kelių mokestis – 222 eurų (arba 210 eurų hibridiniams). Jeigu automobilis naujas kainavo daugiau nei 46 800 eurų, papildomai 480 eurų kasmet nuo antro iki šešto naudojimo metų.
  • Eilinis techninis aptarnavimas (2,0 l varikliui): nuo 216 eurų už mažesnio apimties darbus arba 415 eurų už pilną aptarnavimą. Galingesnių versijų priežiūra kainuos šiek tiek daugiau – 252 ir 479 eurų.
  • Draudimo klasės šiek tiek aukštesnės nei artimiausių konkurentų. Pavyzdžiui, 2,0 l dyzelis priskiriamas 33 grupei, o galingiausias 3,0 l BiTDI – net 44, RS6 – 50 grupei.

Kurią Audi A6 versiją rinktis?

2,0 TDI keturių cilindrų dyzelis išsiskiria subtilumu – kartais sunku suvokti, kad važiuojate būtent su dyzeliniu varikliu. Tai ekonomiškiausias, pigiausias ir puikiai subalansuotas pasirinkimas tiek mieste, tiek užmiestyje, jei tik nesate didelio sportiškumo mėgėjas.

Rekomenduojama rinktis Sport komplektaciją, kadangi joje suderinti visi esminiai komforto ir technologijų elementai, kuriuos tikėtumėte gauti iš prabangesnio automobilio.

Kokie dar automobiliai verti dėmesio?

Ieškant alternatyvų naudotam Audi A6, verta atkreipti dėmesį į BMW 5 seriją, kuri jau seniai laikoma etalonu šioje klasėje. Viduje gausu erdvės, medžiagos kokybiškos, o valdymas – dinamiškas, tačiau ekonomiškas.

Mercedes-Benz E klasė taip pat nenuvilia – čia siūlomi galingi ir sklandžiai veikiantys varikliai bei gausi bazinė įranga. Važiavimo komfortas šio automobilio stiprioji pusė, nors, įvertinus visumą, BMW vis dar išsiskiria vairavimo malonumu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *