Audi A8 (2003–2010 m.) apžvalga

Audi A8 (2003–2010 m.) apžvalga

Ieškantiems prabangaus, talpaus automobilio, Audi A8 dažnai tampa puikia alternatyva nenorintiems rinktis BMW, Mercedes ar Jaguar markės modelių. Šis didelis sedanas pasižymi išskirtinėmis savybėmis, kurios patraukia tiek patyrusius vairuotojus, tiek norinčius komforto ir dinamiško važiavimo derinio.

Aliuminio kėbulas ir inovacijos

Audi A8 išskirtinumas – pažangus aliuminio kėbulas, dėl kurio automobilis sveria mažiau už daugumą konkurentų. Šis konstrukcinis sprendimas ne tik pagerina automobilio dinamiką, bet ir prisideda prie efektyvesnio degalų naudojimo. Be to, daugelis A8 modelių komplektuojami su visų varančiųjų ratų pavara ir adaptacine pneumatinės pakabos sistema. Vairuotojui galima pasirinkti vieną iš keturių pakabos nustatymų, taip prisitaikant prie kelio dangos ar važiavimo stiliaus.

Erdvumas ir komfortas

Salone gausu vietos visiems keleiviams, o bagažinė – itin talpi. Retesnė ilgos ratų bazės versija dar labiau padidina erdvę galiniams keleiviams, tad net aukštesni keleiviai jausis patogiai. Apdailos kokybė dažnai lenkia ar bent jau prilygsta pagrindiniams klasės konkurentams – naudojamos medžiagos patvarios ir malonios liesti.

Važiuoklė ir dinamika

Net ir baziniai šio modelio variantai pasižymi puikiomis valdymo savybėmis – vairuojant atrodo, tarsi automobilis būtų gerokai mažesnis nei atrodo iš išorės. Sportiški variantai išlieka itin greitaveikiai, tačiau net ir ekonominiai dyzeliai ar benzinai gali maloniai nustebinti tiek dinamika, tiek tylumu. Dėl puikios garso izoliacijos kelio triukšmo beveik nesigirdi, o lengvas vėjo ūžesys yra vienintelis girdimas garsas.

Išlaikymo ir eksploatacijos išlaidos

Kainos kritimas ir aptarnavimas

Audi A8 vertė antrinėje rinkoje mažėja gan sparčiai. Tai aktualu pirmiesiems savininkams, tačiau pirkėjams, ieškantiems naudoto automobilio, tai – galimybė įsigyti aukščiausios klasės sedaną už patrauklią sumą. Vis dėlto, išlaikyti tokį automobilį nėra pigu. Draudimas varijuoja: mažesnės variklio galios modeliai priskiriami 18 draudimo grupei, o galingesni – 20 grupei. Kai kurios draudimo bendrovės gali atsisakyti drausti dėl sudėtingo ir brangaus aliuminio kėbulo remonto, o kitos – padidins draudimo kainą.

Aptarnavimas automobilio taip pat kainuoja nemažai – patikimesnis yra Audi specialistų pasirinkimas. Tai gali pasirodyti brangiau, bet užtikrina tinkamą priežiūrą.

Degalų sąnaudos

  • 3.0 dyzelinas – apie 7,35 l/100 km
  • 3.2 benzininis – maždaug 8,4 l/100 km
  • 4.2 dyzelinas – panašiai kaip 3.2 benzininis modelis – 8,4 l/100 km
  • 6.0 litrai – apie 14,1 l/100 km

Iš visų variantų 3.0 dyzelinis ir 3.2 benzininis varikliai išsiskiria ekonomiškumu ir kiek mažesnėmis eksploatacinėmis sąnaudomis. Likusieji modeliai labiau tinka ieškantiems išskirtinės galios ir turintiems didesnį biudžetą.

Kurį Audi A8 rinktis?

3.0 litro dyzelinis modelis laikomas kompromisu tarp ekonomiškumo, dinamikos ir prieinamumo. Šis variantas ne tik pasižymi maža degalų sąnaudų norma, bet ir išlaiko vertę geriau nei kai kurie kiti A8 variantai. 3.2 V6 benzininis motoras patrauklus ieškantiems balansos tarp dinamiško važiavimo ir racionalių pirkimo bei priežiūros išlaidų.

Komplektacija ir įranga

Visi A8 modeliai siūlo gausią standartinę įrangą: odiniai sėdynės, navigacijos sistema, raktų neturintis užvedimas. Mieste parkavimą palengvina parkavimo jutikliai, ypač ilgesnėje, ilgų ratų bazės versijoje.

Kokios yra alternatyvos?

Renkantis naudotą Audi A8 verta pagalvoti ir apie kitus verslo klasės sedanus. Tarp alternatyvų – prabangių prekių ženklų modeliai, kurie siūlo panašias komforto ar valdymo savybes. Taip galėsite atrasti automobilį, geriausiai atitinkantį Jūsų poreikius ir lūkesčius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *