Audi E-tron (2019–2022) apžvalga

Audi E-tron (2019–2022) apžvalga

Naudotas „Audi E-tron“ universalas – ar vis dar verta rinktis?

Modelio istorija ir populiarumas

2019 metai pažymėjo „Audi“ elektrinių automobilių eros pradžią – būtent tada buvo pristatytas pirmasis gamintojo elektromobilis „E-tron“. Šis modelis tapo svarbiu žingsniu siekiant didesnio „Audi“ vardo žinomumo elektrinių automobilių pasaulyje.

Per keletą metų „E-tron“ įgijo daugybę gerbėjų dėl savo komforto, išskirtinės kokybės ir gausios technologinės įrangos. Kol buvo naujas, jis žavėjo kaip prestižinis pasirinkimas, o dabar patrauklumas išaugo dar labiau dėl sumažėjusių kainų antrinėje rinkoje.

Patogumas ir erdvė

Salone pasitinka prabanga – „E-tron“ turi tylų, kokybiškai izoliuotą vidų net važiuojant didesniu greičiu. Vietos tiek priekyje, tiek gale pakanka net ir aukštesniems keleiviams, o bagažinė talpi – bandymų metu po dangčiu tilpo aštuoni lagaminai. Priekyje rasite papildomą mažą skyrių, tinkamą, pavyzdžiui, įkrovimo laidams.

Į akis iš karto krinta ir dvi lietimui jautrios ekrano panelės: pagrindinis 10,1 colio ekranas, kuris valdo informacijos ir pramogų sistemą, o žemiau – 8,6 colio klimato kontrolės valdymui. „Virtual Cockpit“ prietaisų skydelio ekrane vairuotojas mato svarbiausią informaciją vienoje vietoje. Ekranų nauda akivaizdi parkuojantis arba sustojus – tačiau vairuojant dėmesį tenka skirti atrandant tinkamą vietą paspaudimui, todėl kartais valdymas tampa mažiau intuityvus.

Važiuoklė ir dinaminės savybės

Didžiausia „E-tron“ stiprybė – komfortiškas važiavimas. Pneumatinė pakaba veiksmingai sugeria kelio nelygumus, o pasirinkus „Comfort“ režimą automobilis rieda itin švelniai. Geriausias komforto ir stabilumo balansas pasiekiamas su „Technik“ ir „Sport“ komplektacijų 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Net ir su didesniais 21 colio ratais bei sportine „S Line“ pakaba bendra važiavimo kokybė išlieka gera.

Nors „E-tron“ sveria daugiau nei 2,5 tonos, jis stebėtinai stabiliai įveikia posūkius. Plati padangų dalis suteikia gerą sukibimą, o tiksli vairavimo sistema ir efektyvi pakaba lemia nedidelį kėbulo svyravimą net važiuojant dinamiškai.

Variklių pasirinkimai ir charakteristikos

Pagrindinė „E-tron“ variklių gama – keturių varančiųjų ratų „Quattro“ sistemos su skirtingomis galios versijomis:

  • 50 Quattro 71 kWh (230 kW) pasižymi 313 AG galia ir iki 100 km/h įsibėgėja per 6,8 s.
  • 55 Quattro 95 kWh (300 kW) – jau 408 AG ir 100 km/h pasiekia per 6,6 s.
  • E-tron S (S Vorsprung Quattro 95 kWh, 370 kW) išvysto net 503 AG – iki 100 km/h pagreitėja vos per 4,5 s.

Pastarasis yra greičiausias visoje serijoje, tačiau vis tiek nusileidžia kai kuriems konkurentams pagal dinamiką.

Komplektacijos ir įranga

Pradinės „Technik“ ir „Sport“ komplektacijos suteikia gausią bazinę įrangą: šildomas priekinės sėdynes, dalinę odinę apmušalą, dviejų zonų automatinį klimatą, LED žibintus, el. valdomus ir šildomus veidrodėlius, elektrinę bagažinės dangtį, parkavimo jutiklius, galinio vaizdo kamerą bei oro pakabą.

„S Line“ pasiūlo sportinį kėbulo paketą, 21 colio ratlankius, adaptyvią pakabą, intymesnį interjerą. Prabangos viršūnė – „Vorsprung“ variantas: milžiniški 22 colių ratai, panoraminis stogas, elektriniai ir šildomi abu sėdynių eiliai, virtualūs veidrodėliai, pažangi garso sistema ir saugumo pagalbinės sistemos.

Naujų konkurentų ir alternatyvų apžvalga

Nuo pirmųjų „E-tron“ dienų rinkoje atsirado daugybė stiprių konkurentų, tokių kaip BMW iX3, Jaguar I-Pace ar Mercedes EQC. Net ir pačios „Audi“ gamoje dabar yra daugiau elektrinių modelių – „GT“ ir „Sportback“, o nuo 2022 metų „E-tron“ tapo žinomas kaip „Audi Q8 e-tron“.

Eksploatacinės išlaidos ir patikimumas

Naudoto „E-tron“ kainos prasideda nuo maždaug 18 720 eurų už 2019 m. „50“ variantą su nedidele rida bei bazine arba „Sport“ komplektacija. „S Line“ 2020 m. automobiliai kainuoja apie 21 060 eurų, o už 2021–2022 m. modelius teks sumokėti iki 25 740 eurų.

Važiavimo nuotolis ir realios sąlygos

Oficialiai 50 Quattro gali nuvažiuoti iki 319 km, o realybėje – apie 240 km. 55 Quattro modelis nuotolį padidina iki oficialių 409 km, o galingas e-tron S pagal gamyklinius duomenis įveikia 359 km. Pastarieji rodikliai yra pakankami daugumai kasdieninių poreikių, tačiau kai kurie konkurentai, pavyzdžiui, „Ford Mustang Mach-e Extended Range RWD“, siūlo kur kas įspūdingesnį 610 km nuotolį.

Techninės priežiūros ir draudimo ypatumai

„Audi E-tron“ suteikiama trijų metų, 96 560 km garantija, o akumuliatoriui – net aštuonerių metų arba 160 934 km. Draudimo klasė šiam automobiliui aukšta, todėl draudimas gali būti brangus.

Eksploatacinis patikimumas

Remiantis faktine naudotojų patirtimi, „E-tron“ patikimumas – vidutinis. Dažniausiai automobilių savininkai mini problemas su elektrine sistema, įkrovimu bei informacijos ir pramogų įranga (ekranų užšalimas). Taip pat pasitaiko perspėjamųjų signalų skydelyje, kurie dažnai reikalauja kreipimosi į servisą.

Klientų aptarnavimo atsiliepimai įvairūs: kai kuriems pavyko greitai gauti reikiamą pagalbą, kiti susidūrė su ilgais remonto laukimo terminais ir išaugusiomis išlaidomis, ypač jei gedimai buvo susiję su elektros įranga.

Kokį naudotą E-tron rinktis?

Ieškantiems aukso vidurio logiška pradėti nuo „Sport“ komplektacijos – ji siūlo visas reikalingas funkcijas. Tačiau jei prioritetas – didesnis nuvažiuojamas atstumas, verta pasvarstyti apie investiciją į „55 Quattro“, nes skirtumas tarp 319 ir 409 km oficialaus nuotolio gali būti reikšmingas realiame naudojime.

Mūsų rekomenduojamas variantas – „Audi E-tron 55 Quattro Sport“.

Pagrindiniai konkurentai

Verta atkreipti dėmesį į „Jaguar I-Pace“ – jis žavi panašiu komfortu ir netgi pasižymi žemomis kainomis tarp naudotų elektromobilių. Šis modelis išsiskiria ir galios pasirinkimų gausa, bei tikrai nuvažiuojamu atstumu. Ieškantiems ryškesnio, technologiškai pažangesnio SUV, verta apžvelgti ir „Tesla Model X“, kuri ne tik pasiūlys erdvę ir pažangiausias technologijas, bet ir nustebins dinamika.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *