„Audi SQ8” iki šiol yra patobulintos „Audi Q8” serijos gelbėjimo priemonė. Kaip ir standartiniai modeliai, tai nekels problemų dėl geriausių visureigių sąrašo, kurį pagal sutartį privalome paminėti. Tačiau dėl S klasės pneumatinės pakabos, veiksmingos aktyvios apsaugos nuo riedėjimo technologijos ir sukimo momentą keičiančio galinio diferencialo jis bent jau atrodo labiau išspręstas. 500 AG V8 taip pat nekenkia. Kaip ir įprastame „Audi Q8”, patobulinimas apsiriboja tam tikrais vaizdiniais patobulinimais, įskaitant išmanų HD matricos LED priekinių žibintų su lazeriu tolimųjų šviesų rinkinį ir „skaitmeninius OLED” galinius žibintus geriausiuose modeliuose. Tačiau didelių inžinerinių patobulinimų nėra, o jėgos agregatas iš esmės yra toks pat, kaip 2020 m. rudenį, kai benzininė V8 versija pakeitė dyzelinį SQ8 TDI. Nepaisant to, tai greitas, erdvus visureigis kupė, turintis išskirtinumo užuominą, palyginti su akivaizdžia „Porsche Cayenne Coupe” alternatyva, nes jos retenybės. Dar greičiau atnaujintas RS Q8 turėtų pasirodyti 2024 m.
Privalumai: Daug galios, daug geriau vairuojamas nei įprasta versija, erdvus
Minusai: Tik aukščiausios kokybės „Vorsprung” turi visą važiuoklės komplektą, sidabriniai išorės akcentai šiek tiek klouniški
Kas naujo?
„Audi” pakeitė SQ8 išvaizdą su nauju priekinių ir galinių buferių komplektu, atnaujintais žibintais ir didesnėmis grotelių angomis. Aplink minėtas groteles su daugybe sidabrinio plastiko, jis atrodo šiek tiek animacinis, tačiau kiti vairuotojai tikrai mato, kad tai ateina. Galinėje dalyje esantis difuzorius taip pat yra galingesnis. Žibintai yra siauresni, o tai padidina SQ8 plotį. „Vorsprung” modeliuose yra nauji HD matricos LED priekiniai žibintai su keturiais dienos žibintų nustatymais ir atitinkamais keturiais tinkinamais OLED galiniais žibintais. Daugiau apie juos galite perskaityti mūsų standartinėje Audi Q8 apžvalgoje.
Kokios specifikacijos?
SQ8 variklis yra 4,0 l V8 turbininis variklis, kuris kartu su 500 AG užtikrina nemažą 568 svarų pėdų sukimo momentą. To pakanka, kad su quattro keturių ratų pavara ir aštuonių greičių transmisija 0-62 mylių per valandą per 4,1 sekundės būtų galima išvyti daugiau nei 2240 kg, o greitis – bent 155 mylių per valandą. Tikriausiai nesate nusiteikę per daug rūpintis efektyvumu, jei žiūrite į vieną iš jų, tačiau oficialūs skaičiai rodo, kad jis veiks 22,4-22,8 mpg WLTP. Atvirai kalbant, pasisekė jį ištraukti iš paauglystės. Oficialus CO2 kiekis yra 281-285 g/km. Abiem atvejais skirtumas yra tarp Black Edition ir Vorsprung; abu standartiškai rieda ant 23 colių lengvojo lydinio ratlankių, tačiau „Vorsprung” papildomas komplektas daro žalą. Variklis naudojamas kitur įvairiuose greituose „Audi” ir „Porsche Cayenne S”, nors „Porsche” sureguliavimas yra prastesnis ir yra 0,6 sekundės lėtesnis iki 62 mylių per valandą.
Kaip važiuoja?
Geriau nei įprastas Q8 – tai palengvėjimas. Tačiau turėtume tai pripažinti nurodydami, kad atrinkome tik JK Vorsprung specifikaciją atitinkančią transporto priemonę, ty su visais važiuoklės žaislais. Pigesnis „Black Edition” neturi aktyvaus stabilizavimo ir „quattro Sport” diferencialo, tačiau turi S-specifinį pneumatinės pakabos reguliavimą ir galinių ratų vairavimą. Jei norite greitai vairuoti šį aukštą, 2,2 tonos sveriantį visureigį, lažintume, kad aktyvioji apsaugos nuo riedėjimo technologija yra būtina. Sukant SQ8 atliekant greitus, didelius posūkius, šios sistemos žaidybinis pasipriešinimas šiaip neišvengiamiems kūno judesiams yra akivaizdžiai sėkmingas, skatinantis kiekvieną paskesnį posūkį veržtis stipriau. Tai nėra visiškai laisva, bet suteikia jums tiek, kad jaustumėtės tarsi stengiatės – ramina, o ne varžo. Nepriklausomai nuo šio elemento, kita gera žinia yra kūno kontrolė dėl iškilimų. S pneumatinė pakaba daug tvirčiau sukimba nei standartinė Q8 versija, o tai reiškia, kad ji daug ryžtingiau susidoroja su paviršiaus įsiskverbimu. Taigi, nors jis yra tvirtas, jis iš tikrųjų yra patogesnis dėl mažesnio slampinėjimo pojūčio, palyginti su standartiniu automobiliu. Tačiau tai neprilygsta dviejų kamerų oro sistemai, kuri dabar sumontuota „Cayennes”, kuri siūlo daug didesnį komforto ir valdymo diapazoną. Aštuonių greičių transmisija taip pat jaučiasi šiek tiek išsekusi ir SQ8 – o ne Cayenne ar Q8 TDI. Kaip ir benzininį V6, kartais atrodo, kad jį pribloškia staigūs reikalavimai, o pigiai jaučiamas plastikinių mentelių komplektas ant vairo galo vargu ar skatina jį susigriebti rankiniu būdu. Vis dėlto V8 skamba puikiai, o kai pavarų dėžė susitvarko, galima pasiekti sparčią pažangą.
O kaip interjeras?
Neskaitant sportinių sėdynių, labai sunku atskirti šią versiją nuo likusios Q8 asortimento, kai atsiduriate viduje. Tai yra gera konstrukcijos kokybė ir erdvi galinė sėdynė, tačiau vargu ar jaučiatės ypatingai pasirinkę S modelį. Tai reiškia, kad jis kenčia nuo tos pačios dviejų ekranų informacijos ir pramogų sistemos bei klimato kontrolės sistemos. Skirtingai nuo beveik bet kurios kitos rinkoje esančios jutiklinio ekrano sąsajos, norint ją suaktyvinti, reikia stipraus, o ne švelnaus glamonėjimo. Tai apsunkina ir taip sudėtingą užduotį kelyje. Beveik visus valdiklius sudėjus ant plokščių, besiūlių skydelių, taip pat neįmanoma sukaupti tinkamos raumenų atminties, todėl norint net sureguliuoti vairavimo režimą, reikia nukreipti žvilgsnį nuo kelio.
Prieš perkant (apdaila ir konkurentai)
SQ8 Black Edition yra gausiai aprūpintas tvariniais patogumais, beveik lygiai toks pat ir išorėje – neskaitant apšvietimo, išoriniai vizualiniai skirtumai apsiriboja 23 colių lengvojo lydinio ratlankių spalva ir anglies pluošto durų veidrodėlio trūkumu. kepurės – ir kainuoja beveik 20 000 svarų mažiau nei SQ8 Vorsprung. Tačiau jei norite pasinaudoti visomis SQ8 vairavimo galimybėmis, turėsite rasti papildomų pinigų. Atminkite, kad „Audi” taip pat prideda daugybę priedų, todėl jūs mokate tik 20 didelių už aktyvų stabdymo stabilizatorių ir „quattro Sport” galinį difuzorių. Įspūdingi pavyzdžiai – 360 laipsnių kamerų sistema, elektrinės užuolaidėlės nuo saulės galinių šoninių langų, visų sėdynių, išskyrus centrinę galinę, šildymas, priekinių sėdynių ventiliacijos ir masažo funkcija, panoraminis stogas ir kai kurios papildomos saugos technologijos. Nepamirškite ir tų HD matricos LED priekinių žibintų ir skaitmeninių OLED galinių žibintų. Atrodo pikta, kad už 97 245 svarų sterlingų „Black Edition” kainą nepritaikoma prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema. Tačiau jūs gaunate keturių zonų klimato kontrolę, „Bang&Olufson” hifi ir daug odos. Be vidinio „Cayenne” visureigio ir „Cayenne Coupe” konkurentų, SQ8 pirkėjai taip pat turi apsvarstyti keletą greitų ir patogių BMW, taip pat greitų ir prabangių „Range Rover” – įkraunamas hibridas „RR Sport 550e” puikiai tiktų.
Verdiktas
Jei jums tinka Q8, siūlome įsigyti SQ8 versiją. Ne todėl, kad jis greitesnis – o tai tikrai yra – bet todėl, kad juo daug maloniau vairuoti. Tačiau, palyginti su konkurentų iš tinklo įkraunamų hibridų pasiūlymais, jis vis dar atrodo kaip anachronizmas, o ribotas šio veido patobulinimo pobūdis leidžia manyti, kad net „Audi” mano, kad ji turi kepti didesnę žuvį. Jei tai būtų mūsų pinigai, tai būtų „Cayenne S E-Hybrid”. Tiktų kupė arba visureigis. Jūs gaunate geresnę dinamiką, didesnį komfortą ir didelį važiavimo atstumą tik elektra kartu su maksimalia 512 AG galia. SQ8 yra greitesnis tiesia linija ir turi daugiau erdvės keleiviams gale, tačiau „Porsche” beveik netrūksta nei viename, nei kitame skyriuje, o viduje jis jaučiasi daug ypatingesnis. Pabaiga.