Ketvirtosios kartos Kia Sportage vidutinio dydžio SUV buvo patobulintas po 2018 m. kaip pagerinta MK4 ‘QL’ serijos modelio versija, kuri buvo parduodama iki 2021 m. Šis atnaujintas modelis pasiūlė dvi naujas dyzelinio variklio galimybes, išmanesnį dizainą ir labiau išvystytą medijos jungiamumą. Tačiau pagrindinės priežastys, kodėl daugelis žmonių mėgsta šį automobilį, išliko nepakitusios.
Sportage yra vienas iš automobilių, kurie atgaivino Kia markę per pastaruosius keletą metų. Šis modelis kartais sudarė net ketvirtadalį naujų automobilių pardavimų. Tai puiki žinia naudotų automobilių pirkėjams, nes tai reiškia, kad rinkoje bus daugybė pasirinkimų. Be gausaus pasiūlos, ketvirtos kartos šeimos SUV yra stilingas, praktiškas, nebrangus ir daugelis jų vis dar yra padengti Kia septynių metų nuo naujo garantija.
Apžvalga
Stilingas Kia Sportage turi erdvų ir praktišką interjerą bei yra puiki vertė perkant naudotą.
- Erdvus ir praktiškas interjeras
- Gera vertė naudotam automobiliui
- Tikslus vairavimas
- Dyzelinis variklis gali būti triukšmingas
- Vidutinis važiavimo komfortas ir valdymas
- Kai kuriuose modeliuose nėra automatinės avarinės stabdymo sistemos
Varikliai
Pradiniuose modeliuose buvo pasirinkimas tarp dviejų dyzelinių variklių: 114 AG 1.7 litro (geriausiai parduodamas modelis) arba 2.0 litro su 134 AG arba 182 AG. Taip pat buvo siūlomi du benzininiai varikliai: 128 AG 1.6 litro ir galingesnis 174 AG turbininis 1.6 litro variklis. Variklių asortimentas buvo šiek tiek atnaujintas kaip dalis 2018 m. facelift’o, bet pagrindinis pakeitimas buvo naujas 1.6 litro dyzelinis variklis su 114 AG ir 134 AG versijomis, kuris pakeitė 1.7, ir kai kuriuose modeliuose 48V mild-hybrid technologija, skirta pagerinti kuro ekonomiją nuo 2019 m. pabaigos.
Apdaila ir įranga
Įranga yra šešių lygių: 1, 2, 3, 4, First edition (vėliau KX-5 ir tada GT-Line S) ir GT-Line. Visuose 2.0 litro dyzeliniuose variantuose, dėl priežasčių žinomų tik Kia, buvo pridedamas ‘KX-‘ priešdėlis prieš kiekvieno numerio apdailos lygį, nors jie neturėjo papildomos įrangos. Laimei, ši paini vardų struktūra buvo atsisakyta po facelift’o.
Pagrindinis 1/KX-1 Sportage yra aprūpintas 16 colių lengvojo lydinio ratlankiais, priekiniais rūko žibintais, kalno starto pagalba ir nusileidimo kontrole kaip standartinė įranga, o viduje yra oro kondicionavimas, USB ir Bluetooth jungtys, DAB radijas ir kruizo kontrolė.
Paaukštinus iki 2/KX-2 apdailos, rasite 17 colių ratlankius, stogo bėgius, galinius parkavimo jutiklius, automatinius valytuvus ir žibintus bei platesnį saugos sistemų spektrą, o viduje yra dviejų zonų klimato kontrolė, galinio vaizdo kamera ir Kia 7 colių jutiklinės ekranas su navigacija ir išmaniojo telefono integracija.
3/KX-3 apdaila turi prabangas, tokias kaip 8 colių jutiklinis ekranas, panoraminis stoglangis ir aštuonių garsiakalbių JBL garso sistema, o 4/KX-4 pridėjo ventiliuojamas sėdynes, šildomą vairą, elektriškai reguliuojamas priekines sėdynes, priekinius parkavimo jutiklius, adaptyvius bi-ksenoninius žibintus (visi LED nuo facelift’o) ir keyless entry/start sistemą, kartu su autonomine stabdžių sistema ir aklosios zonos stebėjimo sistema.
KX-5 modeliai turi elektrinį bagažinės dangtį, automatinę parkavimo pagalbą, belaidį telefono krovimo sistemą ir dviejų tonų odinį apmušalą, o GT-Line modeliai pridėjo agresyvią kėbulo komplektą išorėje ir daug GT-Line lipdukų ir įdėklų viduje. GT-Line S iš esmės yra pre-facelift KX-5 Sportage pagal įrangą, bet su sportiškesniu GT-Line stiliumi.
Važiavimas ir valdymas
Kėbulo svyravimai yra gerai kontroliuojami posūkiuose, ir yra geras sukibimo lygis. Nors vairavimas yra malonus ir valdymas yra saugus bei nuspėjamas, Sportage, kaip ir daugelis kitų SUV šioje klasėje, nėra ypač smagus vairuoti.
Važiavimas taip pat yra kompetentingas, nors jis iš tikrųjų jaučiasi šiek tiek tvirtesnis nei vienas ar du jo konkurentai, ir gali būti labai neramus ant nelygių kelių paviršių, ypač modeliuose su didesniais 19 colių ratais.
Rafinuotumas taip pat geras, ypač greitkeliuose, su mažu vėjo ir kelio triukšmu, nors dyzeliai skleidžia šiurkštų garsą miesto gatvėse.
Interjeras ir praktiškumas
Viduje, Sportage turi gerą vairavimo poziciją, kuri tinka visų formų ir dydžių vairuotojams. Vaizdas yra geras, o prietaisų skydelis ir aplinkinės vietos yra padengtos tinkamais plastikiniais paviršiais, su kai kuriais matiniu ir kai kuriais blizgiais paviršiais. Jis jaučiasi tvirtai surinktas, ir visi valdikliai yra logiškai išdėstyti, nors kai kurie konkurentai yra klasiškesni viduje.
Priekine sėdynių erdvė yra pakankama, o du galinės sėdynės keleiviai turi pakankamai vietos galvai ir kojoms, o trys suaugusieji gali sėdėti šalia vienas kito trumpesnėms kelionėms.
Sportage turi didelę bagažinę su mažu krovimo slenksčiu ir didelę anga.
Eksploatacinės išlaidos
Kokį naudotą Kia Sportage 4×4 gausiu už savo biudžetą?
Už maždaug 10 500 € galite įsigyti ankstyvą šios kartos Sportage su daug kilometrų. Padidinus biudžetą iki 11 500–13 800 €, turėsite pasirinkimą iš įvairių 2017 m. apdailos variantų, o 13 800–17 300 € diapazonas suteiks jums gerą 2018, 2019 ar 2020 m. automobilį (kai kuriais atvejais), įsigytą iš nepriklausomo arba franšizės pardavėjo.
2019 m. pavyzdys su aukšta specifikacija gali kainuoti apie 17 300 € arba daugiau.
Kaip eksploatuoti Kia Sportage 4×4?
Kuro sąnaudos: Neabejotinai, dyzeliniai varikliai yra ekonomiškiausi, su vidutinėmis kuro sąnaudomis 4,6 l/100 km teigiamam 114 AG 1,7. Geriausias benzininis variklis yra bazinis 128 AG 1,6, su vidutiniu 6,3 l/100 km, tačiau tie skaičiai buvo apskaičiuoti pagal senesnį NEDC standartą, kuris buvo mažiau tikslus realiomis sąlygomis nei šiuolaikiniai WLTP testai.
Naujesnis 1.6 litro dyzelinis variklis pasirodė 2018 m. ir galėjo būti dviejų skirtingų charakteristikų: 114 AG versija, kuri pasiekia 5,3 l/100 km, arba 134 AG alternatyva, kuri sunaudoja 5,7 l/100 km. Didesnis 182 AG 2.0 litro dyzelinis variklis yra daug mažiau ekonomiškas, jei jis yra susietas su keturiais ratais varoma sistema ir automatine pavarų dėže, ir pasiekia tik 6,9 l/100 km. Galingiausias turbininis 174 AG 1.6 variklis sunaudoja daugiausiai kuro – 8,8 l/100 km.
CO2 emisijos: Variklis su mažiausiomis CO2 emisijomis iki 2017 m. balandžio mėn. mokesčių pasikeitimo yra 114 AG 1,7 litro dyzelinis variklis su 119 g/km, o 134 AG 2,0 litro variklis gamina 139 g/km. Varikliai su automatine pavarų dėže ar keturiais ratais varoma sistema išmeta daugiau CO2. Savarankiškai keičiantis 2.0 litro dyzelis pakyla iki 154 g/km, o galingiausias dyzelis su abiem išmeta 166 g/km. Du benzininiai varikliai nepasiekia žemų dyzelinių modelių skaičių, todėl tikitės mokėti nemažai kelių mokesčio. 128 AG 1.6 turi 156 g/km, o 174 AG turbininis 1.6 dar daugiau – 177 g/km.
Kelių mokestis: Kelių mokestis visiems modeliams, registruotiems iki 2017 m. balandžio 1 d., priklausys nuo emisijų, kurias variklis gamina (žr. aukščiau esantį punktą), o pavyzdžiai, registruoti po šios datos, turės tą patį fiksuotą mokesčio tarifą už automobilius, kurių kaina naujiems mažiau nei 40 000 €. Dabartiniai tarifai yra 215 € per metus už kelių mokestį ir 465 € už prabangos automobilio mokestį.
Aptarnavimo išlaidos: Kia aptarnavimo išlaidos palyginus su konkurentais yra palyginti geros, nors verta paminėti, kad turbininis benzininis modelis bus žymiai brangesnis prižiūrėti nei ne-turbininis benzinas. Taip yra todėl, kad turbinio benzino modelis turi trumpesnius aptarnavimo intervalus tik 16 000 km arba 12 mėnesių, o ne 32 000 km ir 12 mėnesių, kaip dyzeliai ir ne-turbininiai benzininiai modeliai.
Draudimas: Draudimo grupės svyruoja tarp 12 už pradinio lygio 1,7 litro dyzelį iki 25 už aukščiausio lygio 2,0 litro dyzelį.
Patikimumas: Kia Sportage savininkai pranešė apie stiprų patikimumą mūsų kasmetinėje What Car? Patikimumo apklausoje, daugumai automobilių rodančių gerą patikimumą.
Mažos problemos buvo pastebėtos, tokios kaip oro kondicionavimo sistemos gedimai ir durų girgždesiai ankstyvuose modeliuose, tačiau šios problemos buvo retos tarp respondentų.
Kia Sportage septynių metų garantija yra reikšmingas veiksnys, suteikiantis papildomą užtikrintumą savininkams – net ir tiems, kurių automobiliai yra be gedimų.
Mūsų rekomendacijos
Kurį naudotą Kia Sportage 4×4 turėčiau pirkti?
Variklis: Bazinis 1.6 litro benzininis variklis jaučiasi šiek tiek silpnas, ir nors turbininis 1.6 važiuoja labai maloniai, jis vis tiek nesuteikia tiek galios, kiek dyzeliniai varikliai. Dyzeliai prasideda nuo 1.7 litro, kuris yra sklandus ir energingas, jei tik šiek tiek šiurkštus mažu greičiu. Net ir žemesnės galios iš dviejų 2.0 dyzelių jaučiasi galingi, o aukštesnės galios modelis yra labai gyvas. Abu vėlesni 1.6 litro dyzeliai yra patobulinimas senesnio 1.7, ir jų mild-hybrid technologija yra naudinga priedas, nes padeda pagerinti kuro ekonomiją, tačiau papildomas išlaidos, reikalingos norint įsigyti naujesnę versiją, šiuo metu nėra vertos.
Specifikacija: Rekomenduotume pasirinkti 2 apdailos Sportage, nes tai suteikia jums naudingas technologijas, tokias kaip atbulinės eigos parkavimo jutikliai ir atsarginė kamera, kartu su kai kuriomis pageidaujamomis saugos funkcijomis, tokiomis kaip kelio juostos palaikymo pagalba ir kelio ženklų atpažinimo programinė įranga.
Mūsų mėgstamiausias Kia Sportage: 1.7 CRDi 2
Alternatyvos
Kokias alternatyvas turėčiau apsvarstyti, jei galvoju apie naudotą Kia Sportage 4×4?
Nissan Qashqai jau daugelį metų yra mėgstamas. Tai automobilis, kuris tam tikra prasme pradėjo šeimos SUV revoliuciją, ir naudotas jis vis dar geras vairuoti su prabangiu ir praktišku interjeru. Jis turi gerą važiavimą ir puikią rafinuotumą bei žada mažas eksploatavimo išlaidas.
Seat Ateca tapo klasės lyderiu kaip SUV, kurį malonu vairuoti. Jis taip pat turi erdvų interjerą ir gerą variklių asortimentą. Jis yra praktiškas, gerai važiuoja, nors ir šiek tiek tvirtai, ir atrodo gerai.
Kia Sportage (QL) 2016 – 2022 vairuotojų atsiliepimai
Nuostabus SUV
Tadas, 2015 Kia Sportage LX 4dr SUV (2.4L 4cyl 6A)
Pastaruosius 3 mėnesius tyrinėjau automobilius ir SUV, laukdamas atsiskaitymo. Išbandžiau keletą modelių ir po daugybės atsiliepimų skaitymo bei „YouTube“ vaizdo įrašų žiūrėjimo, nusprendžiau įsigyti naudotą „Kia Sportage LX FWD“ su 20,000 mylių rida ir man labai patinka šis mažas SUV. Apsvarstėme „Hyundai“, „Chevrolet“, „Ford“, „Mazda“, „Honda“, „Toyota“, „Nissan“, „Dodge“, „Mitsubishi“ ir „Kia“. Įsigijome šį automobilį pigiau nei visus kitus, o garantija yra 5 metai arba 60,000 mylių, net ir naudotam automobiliui. Ką tik vykome į kelionę į Kaliforniją, kur buvo lietus, vėjas ir šaltis, ir jis puikiai važiavo. Iš Talsos į šiaurės Kaliforniją nuvažiavome 1886 mylias už 133 dolerius, vidutiniškai suvartodami nuo 26 iki 33 mpg, važiuodami vidutiniškai 70-80 mph. Keliaujant atgal, per San Franciską, Los Andželą ir Las Vegasą, vidutinės degalų sąnaudos buvo 27-33 mpg. Vidutinės degalų sąnaudos buvo 29.7 mpg, kas yra gana gerai, atsižvelgiant į tai, kad važiuojame greičiu, kuris kartais siekia 85 mph. Važiavimas nėra kitoks nei bet kurio kito SUV, triukšmas irgi tas pats, kelio pojūtis taip pat. Elektroninė vairo stiprintuvo sistema buvo naujiena man, bet greitai pripratau. Kampai buvo geri, drėgnas sukibimas taip pat geras. Kai kurie atsiliepimai teigė, kad traukos ir valdymo yra prasti, bet aš neturėjau jokių problemų lietingais, šlapiais keliais važiuojant 65 mph. Galia buvo tinkama, juk tai 4 cilindrų variklis, ne V8. Jei norite daugiau galios, nusipirkite „Viper“ ar „Corvette“. Manau, šis SUV už kainą ir išvaizdą turėtų būti tarp trijų geriausių. Sumokėjau 18,000 dolerių ir esu labai labai patenkintas savo sprendimu įsigyti šį „Kia“ vietoj kitų SUV, kuriuos apžiūrėjau.
Įvertinimai:
- Saugumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Technologijos: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Interjeras: ⭐⭐⭐⭐
- Komfortas: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Vertė: ⭐⭐⭐⭐⭐
Smagus vairuoti, bet nuviliančios degalų sąnaudos
Edvinas, 2016 Kia Sportage LX 4dr SUV AWD (2.4L 4cyl 6A)
Nusipirkau vieną iš šių automobilių prieš mėnesį. Norėjau mažesnio SUV savo šeimai – man, mano žmonai ir dviem mažiems vaikams. Viduje komfortas yra gana geras, o vairaratis mums labai patinka (labai patogus). Važiavimo kokybė yra tvirta, bet man patinka, nesuprantu, kaip kas nors gali norėti „laisvos“ pakabos/važiavimo. Neseniai turėjome didelę sniego audrą, ir automobilis puikiai laikėsi, net neprisijungus AWD. Automobilis labai lengvai vairuojamas, tik du skundai: degalų sąnaudos nėra tokios geros, kaip norėčiau – vidutiniškai apie 22 mpg. Antrasis skundas yra tas, kad sunku matyti kitus automobilius keičiant juostas. Apskritai, esu gana patenkintas ir manau, kad tai buvo gana geras pirkinys, rekomenduočiau jį visiems.
Įvertinimai:
- Saugumas: ⭐⭐⭐⭐
- Technologijos: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Interjeras: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Komfortas: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Vertė: ⭐⭐⭐⭐
Stilingas ir sportiškas SUV
Rolandas, 2016 Kia Sportage LX 4dr SUV (2.4L 4cyl 6A)
Nusipirkau 2016 metų „Kia Sportage“ ir buvau maloniai nustebintas „Sportage“ valdymo ir judrumo. Daugelis automobilių naudoja žodį „Sport“, bet retai pateisina lūkesčius. Buvau labai sužavėtas „Sportage“ sportišku važiavimu ir valdymu. Turiu modelį prieš atnaujinimą, kuris man patinka (naujas stilius ne taip). Neturėjau jokių problemų su automobiliu ir keliavau su juo kelis kartus, jis puikiai laikėsi. Sėdynės yra patogios ilgoms kelionėms. Sritys, kuriose „Sportage“ nelabai blizga, yra degalų sąnaudos. Jei MPG būtų šiek tiek geresni, tai būtų beveik tobulas automobilis.
Įvertinimai:
- Saugumas: ⭐⭐⭐⭐
- Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐
- Interjeras: ⭐⭐⭐⭐
- Komfortas: ⭐⭐⭐⭐
- Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Vertė: ⭐⭐⭐⭐⭐