Bandomasis važiavimas Microlino: Elektrinė Isetta

Bandomasis važiavimas Microlino: Elektrinė Isetta

Kas čia įlipa, patiria kelionę laiku su užtikrinta šypsena: kaip elektrinė revoliucinės BMW Isetta interpretacija, „Microlino“ tampa elektromobilių kartos „Smart“. Bandomasis važiavimas, duomenys, nuvažiuojamas atstumas, kainos

Atrodo, kad tai yra šeimos verslas: pagrindiniai „Microlino“ kūrėjai yra Wim, Oliver ir Merlin Ouboter – verslus tėvas su dviem sūnumis. Tačiau nereikia nuvertinti bendrovės, kurią jie įkūrė. „Micro Mobility Systems AG“ yra žinomas ir į Šveicariją registruotas verslas, kuris generuoja milijonines pajamas.

Į jų produktų asortimentą įeina įvairių spalvų ir modelių vaikams skirti paspirtukai ir elektriniai paspirtukai – tai nedideli su kojomis valdomi paspirtukai su elektriniu varikliu, kuriuos galima rasti daugelyje didmiesčių. Be to, įvairūs aksesuarai mobiliesiems žmonėms, tokie kaip šalmai, krepšiai ir dar daugiau.

Didžiausias mažas „Micro Mobility AG“ produktas vis dėlto yra „Microlino“: tai automobilis, primenantis legendinę „Isetta“, kurį BMW leido įperkamai individualiai mobilumui penkiasdešimtaisiais metais. Keturų ratų, 2,52 metro ilgio kabinos tipo automobilis su dviejų vietų sėdyne ir minimalistišku elektriniu varikliu. Žavus retrospektyvinis modelis, kurio saloną galima pasiekti per priekinę atverčiamą durį.

Microlino lite galima įsigyti nuo 17 990 eurų

Vystymo metu projektas keletą kartų keitė partnerius arba buvo priverstas juos keisti. Dėl šios painiavos atsirado Microlino klonas, iš pradžių išleistas pavadinimu Artega Karo, vėliau – kaip Evetta, parduodamas „Electric Brands“ bendrovėje. Tačiau tas laikotarpis praėjo: dabar Heseno bendrovė nebėra rinkoje. Norėdami būti žingsniu priekyje nenaudingos konkurencijos, Microlino paskutiniuose vystymo žingsniuose buvo visiškai pertvarkytas ir pagerinta jo smūgio struktūra. Dėl to mažasis automobilis gavo naują savarankišką kėbulą, o plastikinės dangos buvo pakeistos į metalines. Automobilis gaminamas Italijoje pagal užsakymo sutartį su mažu gamintoju.

Tai tikra gaila, kad už šį mažylį automobiliuką reikia didžiulės pinigų sumos. Šiuo metu Microlino siūlomas už pradinę kainą 17 990 eurų (Lite versija). Jei maksimali likvedinimo greitis 45 km/h nepakankamas, teks sumokėti mažiausiai 19 490 eurų už 90 km/h versiją su mažiausiu iš trijų akumuliatorių; didesni akumuliatoriai kainuoja 2000 arba 3000 eurų daugiau, todėl brangiausia versija kainuoja 22 490 eurų.

Tai nėra pigus pasiūlymas: Citroën ë-C3 modelį galima gauti už 23 300 eurų. O panašų kaip Microlino Silence Nanocar, kurį „Nissan“ parduoda Vokietijoje, galima įsigyti už 11 995 eurų (45 km/h) ir 13 995 eurų (70 km/h).

Microlino akumuliatoriai turi 5,5, 10,5 arba 15 kWh talpą. Remiantis gamintojo duomenimis, tai reiškia, kad nuvažiuojami atstumai yra 93, 177 arba 228 kilometrai.

Barokinis elektromobilis su šiuolaikine technologija

Microlino lengva atpažinti kaip Isettos palikuonį. Į tai įeina prie šonų pritvirtinti LED žibintai. Arba: net nepaisant jo „kaip antenos“ primenančių prie šonų pritvirtintų LED žibintų. Nors Microlino visai nesunobliuskas, tai yra 2,52 metro ilgio ir 1,47 metro pločio modelis – ratus su 13 colių skersmens galima vadinti ratukais. Kaip Isetta, Microlino priekyje platesnis nei gale. Ir kaip penkiasdešimtųjų metų Isetta, jis turi tik vienas duris automobilių priekinėje dalyje.

Kas per tas duris įeina ir per pastovų vairavimo stiebą įsikimba į ištisinę sėdynę, peržengia laiko ribą – ir patenka į dabartį: aukščiau vairo yra nedidelis ekranas, o Isetta 2.0 valdomas per prietaisų skydelyje esantį jutiklinį ekraną – ir, žinoma, šiuolaikinė Isettos versija juda tik elektra.

Microlino: elektrinis variklis su 17 AG

Akumuliatorių paketas yra po automobilio podersu, tarsi po sėdyne. Testiniame automobilyje sumontuota 10,5 kWh talpos baterija užpildoma 80 proc. per keturias valandas, naudojant didžiausią 2,2 kW krovimo galingumą, teigia konfigūratorius. Retroautomobilis varomas užpakalinias variklis su 12,4 kW/17 AG, kurio maksimalus greitis iki 90 km/h. Daugiau šiai L7E kategorijai nėra leidžiama. Kadangi leidimas riboja svorį iki 750 kg, užpakalinias variklis nesunkiai valdo šį dvivietį automobilį, pasiekdamas 50 km/h greitį per 5 sekundes ir lengvai važiuodamas miesto eisme.

Tačiau Microlino neturi sportinių funkcijų, tokių kaip Fiat 500e, net jei nuspausite turbo mygtuką. Galiausiai, šis automobilis skirtas miesto mobilumui, retai naudojamas kaimo vietovėse, o greitkelyje jaučia diskomfortą.

Miesto aplinkai Microlino puikiai tinka: jis kompaktiškas, greitas ir lengvai suranda vietą stovėjimui – net jei reikia statyti skersai. Aukštesniame greityje jis tampa triukšmingesnis. Ir šiek tiek vibracinis. Atsižvelgiant į L7e apribojimus ir jo svorio sumažinimo faktorių, subtilios pakabos su sudėtingomis daugialenkių ašimis ar didelės garso izoliacijos kiekis lygtinai jums bus tik svajonė.

Be oro pagalvių ir ESP

Microlino įrangoje teks padaryti kai kurias kompromisijas: nors Ouboter didžiuojasi antrojo dizaino saugos celė gerokai stabilesne nei anksčiau buvusioja struktūroje, bet oro pagalvės ar ESP už tokią kainą nėra įtrauktos. Ir šioje (L7e lengvojo automobilio) kategorijoje jos nėra privalomos. Todėl saugumas negali būti lyginamas su „tikro“ lengvo automobilio ir NCap testo pagal automobilio standartus nėra būtinos pabandymas išvengti tokio tipo transporto priemonėms.

Be to, nėra nei ventiliatoriaus greičių, nei klimato kontrolės su temperatūros nustatymu. Arba šildo pilna galia, arba ne. Sėdynės šildymo serijinė versija, bent jau kurį laiką, taip pat neatneša. Užtat – priklausomai nuo versijos – stoglangis suteikia šiek tiek kabrioletiško pojūčio vasaros metu.

Antrasis ar trečiąsias automobilis miestui

Minimalios mobilumo koncepciją dideliems miestams yra gerai žinoma iš Opel Rocks-e ir jo techninių brolių Citroën ir Fiat. Tačiau šveicarai savo automobilį sprendė protingiau. Rüsselsheimo kurtais automobiliais su 45 km/h ribojimu dažniau vairuotojams kelia nusivylimą nei džiaugsmą, o smagus plastikinis kubas mieste tampa ir kliūtimi, ir malonumo šaltiniu, tuo tarpu L7e Microlino versija su iki 90 km/h greičiu gali lengvai važiuoti sauskelyje.

Todėl Microlino gali patraukti dėmesį dizaino mėgėjams (turintiems pakankamai pinigų sąskaitose). Potencialiai taip pat kaip antras ar trečias automobilis.

Pardavimas ir servisas Vokietijoje

Iš pradžių Microlino pardavimo ir serviso situacija Vokietijoje buvo gana neaiški. Dabar aišku, kad jis ne tik užsakomas internetu, bet ir visoje šalyje yra autopardavėjų, kur automobilį galima apžiūrėti, bandyti važiuoti, užsakyti ir, jei reikia, remontuoti. Šiuo metu (2024 m. gruodį) Vokietijoje yra apie 30 tokių partnerių.

Techniniai duomenys, nuvažiuojami atstumai, kainos

Techniniai duomenys (gamintojo parametrai) Micro Microlino (5,5 kWh) (nuo 06/24) Micro Microlino (10,5 kWh) (nuo 06/24) Micro Microlino (15 kWh) (nuo 06/24)
Variklio tipas Elektro Elektro Elektro
Didžiausia galia kW (sisteminė galia) 12 12 12
Didžiausia galia AG (sisteminė galia) 17 17 17
Pastovios galingumo momentai (sisteminė galia) 89 Nm 89 Nm 89 Nm
Variklio tipas Galiniai ratai Galiniai ratai Galiniai ratai
Maksimalus greitis 90 km/h 90 km/h 90 km/h
Nuvažiuojamas atstumas WLTP (elektra) 93 km 177 km 228 km
CO2 emisija bendra (WLTP) 0 g/km 0 g/km 0 g/km
Akumuliatoriaus talpa (bruto) kWh 5,5 10,5 15,0
Įkrovimo galia (kW) AC:2,2 AC:2,2 AC:2,2
Bagažinės talpa įprastai 230 l 230 l 230 l
Svoris (ES) 496 kg 513 kg 530 kg
Leidžiamas svoris 254 kg 237 kg 220 kg
Ilgis x plotis x aukštis 2 519 mm x 1 473 mm x 1 501 mm 2 519 mm x 1 473 mm x 1 501 mm 2 519 mm x 1 473 mm x 1 501 mm
Pagrindinė kaina 19 490 eurų 21 490 eurų 22 490 eurų

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *