BMW 335d F30 problemos: ką būtina žinoti savininkams

BMW 335d F30 problemos: ką būtina žinoti savininkams

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-03-25

BMW 3 serijos F30 335d, turintis galingą 3,0 litro šešių cilindrų dyzelinį variklį, pasižymi įspūdingu sukimo momentu ir kuro efektyvumu, todėl jis yra populiarus pasirinkimas tiems, kurie nori našumo, neaukodami ekonomijos. Tačiau, kaip ir bet kuris automobilis, 335d turi savo įprastų problemų, apie kurias turėtų žinoti savininkai. Supratimas apie šias problemas gali padėti išlaikyti jūsų automobilio našumą ir ilgaamžiškumą, taip išvengiant brangių remontų.

BMW 3 serijos F30 335d variklio problemos

BMW 335d F30 varomas N57 variklio, 3,0 litro turbo dyzeliniu šešių cilindrų varikliu, kuris siūlo puikų našumą ir kuro efektyvumą. Nepaisant savo privalumų, N57 variklis turi keletą problemų, kurios gali paveikti automobilio patikimumą.

EGR aušintuvo gedimai

Viena iš dažniausiai pasitaikančių N57 variklio problemų 335d yra EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) aušintuvo gedimas. EGR aušintuvas atsakingas už išmetamųjų dujų temperatūros sumažinimą prieš jas recirkuliuojant atgal į variklį. Laikui bėgant, aušintuvas gali pradėti leisti, o tai sukelia aušinimo skysčio nuostolį ir, sunkiais atvejais, variklio perkaitimą.

Gedimo požymiai apima baltas dūmas iš išmetimo, aušinimo skysčio nuostolį be matomų nuotėkų ir perkaitimą. Jei EGR aušintuvas visiškai sugenda, tai gali sukelti didelę variklio žalą, todėl svarbu šią problemą spręsti nedelsiant. EGR aušintuvo keitimas yra įprastas remontas aukštos ridos 335d modeliams.

Laiko grandinės problemos

N57 variklis BMW 335d taip pat žinomas dėl laiko grandinės problemų. Laiko grandinė atsakinga už variklio camshaft’ų ir crankshaft’o sinchronizavimą, užtikrinant, kad variklio vožtuvai atsidarytų ir užsidarytų tinkamu laiku. Laikui bėgant, laiko grandinė gali išsitempti arba įtempėjai gali nusidėvėti, sukeldami variklio barškėjimą, ypač šaltų paleidimų metu.

Jei laiko grandinė sugenda, tai gali sukelti katastrofišką variklio žalą. Todėl svarbu kuo greičiau spręsti bet kokius laiko grandinės nusidėvėjimo požymius. Laiko grandinės ir įtempėjų keitimas yra brangus, tačiau būtinas remontas, norint išlaikyti variklio patikimumą.

Turbo įkroviklio problemos

BMW 335d N57 variklis turi dvigubą turbo įkrovimo sistemą, kuri užtikrina puikų galios tiekimą ir kuro efektyvumą. Tačiau, kaip ir visi turbo įkrovikliai, laikui bėgant gali pasitaikyti problemų, ypač kai automobilis sukaupia didelį kilometrų skaičių.

Turbo įkroviklio wastegate problemos

Viena iš dažnų problemų su 335d turbo įkrovikliais yra wastegate problemos. Wastegate kontroliuoja, kiek išmetamųjų dujų praleidžiama pro turbo įkroviklį, reguliuodama padidėjimą. Laikui bėgant, wastegate mechanizmas gali nusidėvėti arba užstrigti, sukeldamas padidėjimo nuostolius ir sumažindamas variklio našumą.

Gedimo požymiai apima barškėjimą iš variklio, ypač esant mažoms greitoms arba idle, ir pastebimą galios sumažėjimą. Jei wastegate visiškai sugenda, tai gali sukelti turbo įkroviklio perkaitimą ir gedimą, kas reikalauja brangaus remonto.

Turbo įkroviklio alyvos nuotėkos

Dar viena problema su 335d turbo įkrovikliais yra alyvos nuotėkos. Turbo įkrovikliai priklauso nuo nuolatinio alyvos tiekimo, kad būtų užtikrinta tepalavimas ir aušinimas, tačiau laikui bėgant, sandarikliai gali nusidėvėti, sukeldami alyvos nuotėkas. Jei šios problemos nebus sprendžiamos, alyvos nuotėkos gali sukelti turbo įkroviklių gedimą, sukeldamos didelę variklio žalą.

Alyvos nuotėkos požymiai apima mėlyną dūmą iš išmetimo, alyvos dėmes po automobiliu ir sumažėjusią alyvos lygį. Jei pastebite bet kurį iš šių simptomų, svarbu patikrinti turbo įkroviklius ir, jei reikia, juos remontuoti arba keisti.

Dyzelinių dalelių filtro (DPF) problemos

Dyzelinių dalelių filtras (DPF) yra esminis BMW 335d emisijų sistemos komponentas, skirtas sulaikyti ir pašalinti suodžius iš išmetamųjų dujų. Tačiau DPF laikui bėgant gali užsikimšti, ypač jei automobilis daugiausia naudojamas trumpiems važiavimams, kurie neleidžia DPF tinkamai regeneruotis.

DPF užsikimšimas

Kai DPF užsikemša, tai gali sukelti įvairias problemas, įskaitant sumažėjusį variklio našumą, padidėjusią kuro sąnaudas ir variklio patikros lemputės įsižiebimą. Sunkiais atvejais, užsikimšęs DPF gali sukelti variklio įėjimą į limp režimą, apribojant galios, kad būtų apsaugotas variklis.

Norint išvengti DPF užsikimšimo, svarbu reguliariai važiuoti didesniais greičiais, leidžiančiais DPF regeneruotis ir sudeginti sukauptus suodžius. Jei DPF tampa stipriai užsikimšęs, gali prireikti jį išvalyti arba pakeisti, kas gali būti brangus remontas.

DPF slėgio jutiklio gedimai

DPF slėgio jutiklis stebi slėgio skirtumą tarp išmetamųjų dujų, patenkančių į DPF, ir išeinančių iš jo. Jei jutiklis sugenda, tai gali sukelti variklio neteisingą DPF būklės interpretavimą, sukeldamas klaidingus įspėjimus ir potencialiai sukeldamas DPF ankstyvą gedimą.

Gedimo požymiai apima variklio patikros lemputę, sumažėjusią variklio galią ir padidėjusias kuro sąnaudas. DPF slėgio jutiklio keitimas yra būtinas, kad DPF veiktų tinkamai ir būtų išvengta rimtesnių problemų.

Kuro sistemos problemos

BMW 335d kuro sistema skirta atlaikyti dideles slėgio ir dyzelinio variklio reikalavimus. Tačiau laikui bėgant gali kilti keletas įprastų problemų kuro sistemoje.

Didelio slėgio kuro siurblio (HPFP) gedimas

Didelio slėgio kuro siurblys (HPFP) yra svarbus BMW 335d kuro sistemos komponentas, atsakingas už kuro tiekimą tinkamu slėgiu variklio kuro purkštukams. Tačiau HPFP gali anksti sugriūti, sukeldamas įvairias problemas.

Gedimo požymiai apima ilgus paleidimus, galios praradimą pagreitinant ir variklio užsidegimą. Kai kuriais atvejais variklis gali patekti į limp režimą, kad apsaugotų save nuo tolesnės žalos. HPFP keitimas yra įprastas remontas aukštos ridos 335d modeliams ir būtinas norint atkurti automobilio našumą ir patikimumą.

Kuro purkštukų problemos

BMW 335d N57 variklio kuro purkštukai atsakingi už tikslų kuro kiekio tiekimą į degimo kamerą. Tačiau laikui bėgant purkštukai gali užsikimšti arba sugesti, sukeldami netolygų veikimą, prastą kuro ekonomiją ir variklio užsidegimą.

Jei purkštukai visiškai sugenda, tai gali sukelti variklio veikimą per turtingai arba per skurdžiai, potencialiai sukeldami variklio žalą. Reguliarus priežiūra, įskaitant aukštos kokybės kuro ir kuro priedų naudojimą, gali padėti išvengti purkštukų problemų. Jei pastebite bet kuriuos purkštukų gedimo simptomus, svarbu juos patikrinti ir, jei reikia, pakeisti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *