BMW 4 serijos kabrioleto (2014–2020) apžvalga

BMW 4 serijos kabrioleto (2014–2020) apžvalga

BMW 4 serijos kabrioletas – tikras pasirinkimas tiems, kurie ieško stilingo vokiško keturviečio su sportišku charakteriu. Nors šis modelis jau spėjo įsitvirtinti naudotų automobilių rinkoje, jis išlaiko populiarumą tarp vairuotojų, vertinančių komfortą ir vairavimo malonumą atvirame ore.

Bendras vaizdas

2013 metais BMW pristatė 4 serijos kabrioletą, kuris tapo logišku tęsiniu po tos pačios serijos kupė modelio debiuto. Abi šios versijos pakeitė anksčiau gamintus 3 serijos kupė ir kabrioletą. Pakeistas pavadinimas padėjo aiškiau atskirti augantį modelių asortimentą.

Kabrioletą išskiria sulankstomas metalinis stogas, leidžiantis mėgautis tiek atviro oro džiaugsmais, tiek kupė lygiu rafinuotumu. Negana to, toks stogas užtikrina didesnį saugumą nei audinės įprasta konkurentų stogų konstrukcija.

Privalumai ir trūkumai

  • Gausa standartinės ir papildomos įrangos
  • Patogus važiavimas net ilgesnėse kelionėse
  • Tvirtas, gerai izoliuotas kietas stogas
  • Maža bagažinė, ypač kai stogas nuleistas
  • Kai kurie konkurentai dinamiškesni vairavimui
  • Ribota vieta gale – galiniams keleiviams ne itin patogu

Stiliaus ir konstrukcijos ypatumai

4 serijos kabrioletas dvelkia elegancija, ypač su efektingu, mechanizuotu metalo-stogu, kuris atsidarant ar užsidarant primena tikrą spektaklį. Palyginti su tokio pat dydžio Audi A5 ar Mercedes-Benz C klasės kabrioletais, BMW pasižymi didesniu saugumu nuo galimų vagysčių. Tačiau metalinis stogas yra sunkesnis, užima daugiau vietos bagažinėje bei negali būti valdomas važiuojant greičiau nei 12,8 km/val. Jeigu tai kliūtis – verta pasvarstyti kitus variantus.

Papildomas svoris taip pat atsiliepia automobilio valdymui – kabrioletas ne toks vikrus kaip tos pačios serijos kupė. Nepaisant to, BMW vis dar atsiliepia sportiško vairavimo mėgėjams ir išlieka tarp geriausių savo klasėje.

Varikliai ir važiavimo ypatumai

Dėl didesnio svorio geriausia rinktis šešių cilindrų variklius, jei norisi daugiau galios – pavyzdžiui, 430d ar 435i versijas. Taip pat egzistuoja galinga M4 modifikacija, turinti net 444 arklio galias. Tačiau populiarūs ir keturių cilindrų varikliai – 420i, 428i, 420d bei 425d, kurių pasirinkimas leis džiaugtis mažesnėmis eksploatavimo išlaidomis.

420d dyzelinis variklis išsiskiria gera trauka nuo žemų sūkių, tačiau jis kiek triukšmingesnis. Važiuojant su 430i ar 440i benzininiais varikliais, įspūdingai tylu net tada, kai stogas nuleistas. Taip pat verta rinktis automatinę pavarų dėžę dėl komforto; mechaninė gali pasirodyti kiek grubi.

Vėjo triukšmas mažas, tačiau su atviru stogu galinėse sėdynėse vėjo gūsiai jaučiami smarkiau. Kelių triukšmas girdimas pakankamai stipriai, nepriklausomai nuo stogo padėties. Vairavimo tikslumas ir komfortas išlaikomi net M Sport versijoje, kur standi pakaba sėkmingai susitvarko su nelygiais keliais.

Komfortas ir praktiškumas

Pirmosiose eilėse sėdintys keleiviai puikiai apsaugoti nuo vėjo net važiuojant didesniu greičiu, tačiau gale vietos mažai, o naudojant vėjo deflektorių apskritai atsisakoma galinių sėdynių. Lyginant su Mercedes-Benz C klasės kabrioletu, BMW atrodo ne taip praktiškai.

Atnaujinimai ir pokyčiai

2016 metais modelis buvo atnaujintas – 428i pakeitė 430i, o 435i tapo 440i. Visose modifikacijose standartiškai pradėti montuoti LED žibintai, patobulinta pakaba, o už papildomą kainą buvo siūlomas skaitmeninis prietaisų skydelis.

Kainų ir eksploatacijos apžvalga

Kiek kainuoja naudotas BMW 4 serijos kabrioletas?

Rinkoje už 14 040–15 210 eurų įsigysite 2014–2015 metų automobilį su apie 160 000 km rida. Gerai išlaikytų 2015–2016 metų modeliai kainuoja 16 380–18 720 eurų, 2017-ųjų su nedidele rida – apie 19 900–23 400 eurų. Už 23 400–29 250 eurų jau galima ieškoti 2018 ar 2019 metų modelio.

Bene visi naudoti kabrioletai bus M Sport komplektacijos, nes ši versija sudarė daugumą pardavimų. Nors buvo ir SE, Modern, Sport, Luxury versijų, laikui bėgant liko tik Sport ir M Sport.

Kaip keičiasi eksploatavimo išlaidos?

Ekonomiškiausias bus 420d dyzelis – oficialiai jis sunaudoja apie 4,7 l/100 km, o realiomis sąlygomis vidurkis siekia apie 6,2 l/100 km. Su tokiu modeliu metinis kelių mokestis siekia apie 135 eurus.

430d dyzelis per metus kainuos 157–175 eurus, tuo tarpu 435i benzininis gali atsieiti 281–327 eurus. Degalų sąnaudos atitinkamai siekia apie 7,1 l/100 km ir 9,4 l/100 km. Naujesni modeliai pagal WLTP standartą: 420i – apie 8,0 l/100 km, 440i – 8,5 l/100 km, 420d – 6,1 l/100 km, tai pat 430d apie 7,2 l/100 km, o sportiškasis M4 – net 12,1 l/100 km.

Registruoti po 2017 m. balandžio kabrioletai apmokestinami fiksuotu tarifu – šiuo metu tai sudaro 175 eurus per metus. Jei automobilio kaina naujam viršija 46 800 eurų, papildomai teks mokėti prabangos mokestį – 380 eurų per metus.

Praktikos požiūriu verta ieškoti automobilio, kuriame užsakyta BMW penkerių metų techninės priežiūros programa – ją leidžiama perkelti kitam savininkui. Nors fiksuotų aptarnavimo intervalų nėra, paprastai kasmet darytas vizitas servise užtikrins automobilio patikimumą.

Specialistų rekomendacijos

Dėl didelio svorio BMW 4 serijos kabrioletas išsiskiria galingesnių šešių cilindrų variklių poreikiu, tačiau jų kainos ir sąnaudos gali būti nemažos. Nemažai pirkėjų visgi renkasi 420d, kuris kainuoja pigiau ir yra ekonomiškas, nors ir šiek tiek lėtesnis bei triukšmingesnis.

Tarp komplektacijų labiausiai patartina rinktis M Sport – pigesnės verijos gana retos ir dažnai nuvertėja greičiau. Visuose modeliuose rasite būtinius privalumus: dviejų zonų klimatizavimą, iDrive multimediją, Bluetooth ryšį, parkavimo jutiklius bei odines sėdynes, o M Sport modeliai papildomai turi sportiškesnį apdailą, didesnius ratlankius ir standesnę pakabą.

Mūsų favoritas – BMW 4 serijos kabrioletas 420d M Sport komplektacijoje.

Alternatyvos

Keturvietės kabrioletės, panašios į šią BMW seriją, rinkoje kone neturi tiesioginių konkurentų pagal valdymo kokybę. Tačiau Audi A5 Cabriolet ir Mercedes-Benz C klasės kabrioletas siūlo šiek tiek daugiau erdvės galiniams keleiviams, o jų konstrukcija su audiniu leidžia išsaugoti didesnę bagažinę.

Be to, verta pasvarstyti apie mažai nuvažiavusį 3 serijos kabrioletą, kuris gali būti patrauklus kaip pigesnis, tačiau ne ką mažiau kokybiškas pasirinkimas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *