BMW 6 serijos Gran Coupé – tai automobilis, sklandžiai apjungiantis kupė eleganciją ir keturių durų sedano kasdienį patogumą. Šis modelis išsiskiria iš konkurentų ne tik išvaizda, bet ir tuo, kad naudoti egzemplioriai rinkoje nėra pernelyg brangūs, ypač lyginant su jų naujo modelio kainomis.
Bendras vaizdas
6 serijos Gran Coupé siūlo solidų komfortą ir puikiai tinka tolimoms kelionėms. Salone – kokybiškos medžiagos, patogios sėdynės ir prabanga, prie kurios pripranta šios klasės automobilių vairuotojai. Priekyje vietos daug, sėdėsena žemai, o elektrinis reguliavimas leidžia lengvai pasirinkti patogiausią poziciją. Tiesa, galinių keleivių vieta kiek ribota – tiek dėl atlošų, tiek dėl ankštesnių durelių angų. Viskas apgalvota iki smulkmenų – oda, dizainas, surinkimas atitinka aukščiausius standartus.
Nors tai iš principo gran turizmo automobilis, sportiško vairavimo pojūčio nereikėtų tikėtis – posūkiuose jis jaučiasi stabilus, tačiau nėra toks aštrus kaip tikri sportiniai sedanai. Pakaba gali būti gana tvirta, tačiau komforto lygis net ilgesnėse kelionėse išlieka malonus. Stabilumas greitkelyje užtikrina ramią ir užtikrintą kelionę.
Variklių pasirinkimas ir dinamika
Variklių gama prasideda dviem šešių cilindrų motorais su turbokompresoriumi: 640d dyzelinas ir 640i benzinas. Abu šie variantai itin dinamiški, tačiau benzininis 640i turi kiek daugiau galios. Jie abu spurtuoja nuo 0 iki 100 km/h maždaug per 5,4 sekundes ir gali pasiekti maksimalų, elektronikos apribotą, 250 km/h greitį.
Galingesniuose modeliuose rasime 650i su dvigubu turbokompresoriumi turbo V8 varikliu. Šis 4,4 litro motoras pasiekia 444 AG ir leidžia iki 100 km/h įsibėgėti vos per 4,6 sekundės. M6 versija dar ryškesnė – 552 AG, arba net iki 592 AG su Competition paketu, garantuoja įspūdingus rezultatus. Didžiausia šių automobilių stiprybė – subalansuota važiuoklė, užtikrinanti ir komfortą, ir pakankamą kontrolę vairuotojui.
Įranga ir komplektacijos
Modeliai siūlomi tik su SE ir M Sport apdailomis. Pagrindinis SE variantas jau standartiškai turi tokias prabangos detales kaip 18 colių ratlankiai, dviejų zonų klimato kontrolė, tempomatas ir odinis salonas. M Sport versija išsiskiria sportiškesniu kėbulo paketu, pabrėžiančiu dinamiškas linijas.
Išlaidos ir eksploatacija
Naudoti rinkoje – kokių kainų tikėtis?
Naudotas 6 serijos Gran Coupé galima įsigyti už 14 040–16 380 eurų, tačiau tokie variantai dažniausiai bus su didele rida. Jeigu domina gerai išlaikytas modelis su pilna aptarnavimo istorija, verta dairytis į 2012–2013 metų automobilius, kurių kaina sieks apie 18 720 eurų. 2013–2014 metų modeliai kainuos 21 060–23 400 eurų, ypač jei jie perkami iš nepriklausomų salonų. Už 23 400–29 250 eurų bus galima rasti 2015–2016 metų egzempliorių, o 2018–2019 metų geros būklės automobiliai gali kainuoti apie 35 100 eurų.
Ekonomiškumas ir mokesčiai
- Degalų sąnaudos: Iš visų versijų ekonomiškiausias yra 640d dyzelinas – vidutinės oficialios sąnaudos siekia 5,7 l/100 km (CO2 – 152 g/km, 18 colių ratlankiai). Tuo tarpu 640i benzininis variklis naudos vidutiniškai 7,8 l/100 km (CO2 – 178 g/km). V8 variklius renkantis tenka susitaikyti, kad realios sąnaudos gali siekti virš 11,8 l/100 km.
- Kelių mokestis: Visi 6 serijos Gran Coupé, registruoti po 2017 m. balandžio, turi aukštesnį metinį kelių mokestį dėl didesnės nei 46 800 eurų pradinės kainos. Tačiau ir anksčiau registruoti modeliai išsiskiria nemažomis eksploatavimo išlaidomis.
- Priežiūra ir draudimas: Oficialių atstovybių remonto ir aptarnavimo kainos aukštos, tačiau galima rinktis ir nepriklausomus specialistus. Taip pat draudimo įmokos yra didesnės nei daugeliui kitų sedanų.
Ką verta rinktis?
Nors 640i benzininis variklis pasižymi puikia eiga, labiausiai subalansuotas modelis kasdieniam naudojimui – 640d dyzelinas SE komplektacijos variantas. Jis siūlo optimalų santykį tarp dinamikos, ekonomiškumo ir gausios standartinės įrangos. M Sport komplektaciją verta rinktis tik tuo atveju, jei gaunate itin gerą pasiūlymą arba ieškote akcentuoto sportiškumo.
Alternatyvos
Norintiems stilingos išvaizdos ir komforto verta pasidomėti Audi A7 Sportback – šis modelis pasižymi unikalia išvaizda, aukštos kokybės salonu ir puikiu valdymu. Kitas vertas dėmesio pasirinkimas – Mercedes-Benz CLS. Tai būtent šis automobilis pradėjo didelių keturių durų kupė madą, o šiuolaikinės versijos vilioja elegantiškomis linijomis ir komfortišku važiavimu. Vienintelis trūkumas – ribota galinės sėdynės erdvė galvos lygyje.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.