BMW 6 serijos Gran Turismo – tai bandymas suderinti stilių ir praktiškumą, kurie dažnai eina skirtingais keliais. Šiame modelyje prabangi kupė išore sugretinama su netikėtai talpiu salonu ir bagažine, todėl jis tampa įdomiu pasirinkimu ieškantiems išskirtinumo – ypač rinkoje ieškant naudoto automobilio.
Trumpa apžvalga
Nors BMW 6 serijos GT galbūt nepakelia vairavimo džiaugsmo į naujas aukštumas, jo kryptinga išvaizda nereiškia kompromisų interjero erdvei ar komfortui. Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie vertina kokybišką saloną, didelę bagažinę ir šiuolaikines technologijas.
Patrauklus dizainas kartu su erdve
6 GT modelio išorė išsiskiria elegancija, tačiau tikrasis jo pranašumas atsiskleidžia viduje – vietos čia pakanka ir priekyje, ir gale sėdintiems, o bagažinė, kurios talpa siekia 610 litrų, lenkia daugelį tiesioginių konkurentų. Į galą lengvai tilps didelis lagaminų kiekis, o nulenkiamos galinės sėdynės (40/20/40) leidžia transportuoti ilgesnius daiktus.
Salonas: kokybė ir technologijos
Interjeras perima 5 serijos bruožus – išskirtinė apdailos kokybė, naujausios medžiagos bei elegantiškas apšvietimas. Standartiškai montuojama „iDrive Professional“ multimedijos sistema su 10,3 colio ekranu, kurią galima valdyti tiek liečiamuoju ekranu, tiek pulteliu centre. Tai viena patogiausių ir geriausiai išdirbtų sistemų savo klasėje.
Sėdimos vietos ir komfortas
Priekinių sėdynių komfortas stebina – jos minkštos, bet pakankamai laikomos. Nors šoninės atramos galėtų būti šiek tiek ryškesnės, daugumai vairuotojų bus patogu rasti idealią padėtį.
- Tiek priekyje, tiek gale vietos netrūks net aukštesniems keleiviams.
- Tris suaugusius antroje eilėje galima pasodinti be nepatogumų.
Varikliai ir dinamika
6 serijos GT siūlo aiškų variklių pasirinkimą: du benzininiai (630i – keturi cilindrai ir 640i – šeši cilindrai) bei du dyzeliniai (620d ir 630d). Galingiausias – 640i (335 AG) – ypač gerai traukia jau žemose apsukose, tačiau ir 630d su 195 kW leidžia mėgautis greitu įsibėgėjimu: nuo 0 iki 100 km/h – vos per 6,1 s. Be to, abiejų modelių greitis ribojamas iki 250 km/h.
Benzininiai varikliai pasižymi sklandžiu veikimu, dėl aštuonių laipsnių automatinės pavarų dėžės. Tuo metu, taupesnis 630d leis sutaupyti kasdien – jo degalų sąnaudos siekia apie 4,9 l/100 km, o galingas 640i – apie 8,0 l/100 km.
Visuose 640i įdiegta xDrive keturių varomųjų ratų sistema, tačiau 620d ir 630d modeliams tai buvo papildoma įranga. Ji padeda išlaikyti sukibimą net sudėtingesnėmis sąlygomis, tačiau svarbu pažymėti, kad dėl kėbulo dydžio šiam automobiliui trūksta manevringumo posūkiuose, palyginti su 5 serija.
Kaina ir eksploatacija
Naudoto BMW 6 serijos GT kainos prasideda nuo maždaug 29 250 eurų už 2017 ar 2018 metų 620d SE versiją, nuvažiavusią apie 80 000 km. Turint papildomai apie 2 340 eurų, galima ieškoti 630d M Sport varianto arba benzininio 630i ar net 2019 metų automobilio. Galingiausias 640i dažniausiai kainuoja nuo 36 270 eurų, o 2020 metų modeliai – arti 46 800 eurų.
Sąnaudos, draudimas, aptarnavimas
- 630d džiugins ekonomiškumu – 4,9 l/100 km, net ir esant puikiam dinamiškumui.
- Benzininis 640i vidutiniškai sunaudoja 8,0 l/100 km.
- Kelių mokestis – 182 eurų per metus visiems GT modeliams, tačiau jei naujo kaina viršijo 46 800 eurų, už 2–6 automobilių gyvavimo metus papildomai teks mokėti po 392 eurus kasmet.
- Draudimo grupės – nuo 40 iki 50, todėl draudimas kainuos nemažai.
- Aptarnavimo kainos – gana aukštos, kaip ir daugeliui prabangių modelių.
Kuris modelis geriausias?
Ieškantiems geriausio kainos ir kokybės santykio, verta rinktis 630d M Sport – jis ne tik ekonomiškas, bet ir suteikia pakankamai galios daugeliui situacijų. SE lygio versijų rasti sunku, tačiau M Sport modeliai populiarūs ir jų kainos daug nesiskiria.
Kokios alternatyvos?
Šio modelio konkurentai – Audi A7 ir Mercedes-Benz CLS: abu pasižymi panašiu stilingu siluetu bei praktiškumu. Be to, verta atkreipti dėmesį į BMW 5 seriją, kuri ant kurios pagrindo ir sukurtas GT – naudotų automobilių pasiūla gausesnė, o pasirinkimas pagal variklius ir apdailos versijas platesnis.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.