Jei paprastas Ferrari 458 Italia jums atrodo per nuobodus ir nėra pakankamai įspūdingas, pažiūrėkite į tai. Tiesiog nuostabus 458 Spider. Automobilis viešai debiutuos rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje, o netrukus po to bus parduodamas už maždaug 180 tūkst. Be to, kad šis automobilis yra smegenys užšaldomas, jis taip pat yra pirmasis pasaulyje. Kodėl klausi? Kadangi tai pirmasis vidutinio variklio sulankstomas kietasis viršus, taip pat norėčiau atkreipti dėmesį į pirmąjį pasaulyje sulankstomą kietąjį viršų, kurio dugnas nėra didžiulis. Vidutinis variklis, apdailintas profilis pasiekiamas dėl neįtikėtinai sumaniai sulankstomo stogo, kuris leidžia kompaktiškai laikyti apverstą tiesiai už sėdynių.
Taigi, 458 išlaikė savo puikų profilį nuėmus stogą, tačiau ar jis prarado savo našumo pranašumą nešdamas papildomus 50 kg svorio? Variklis išlieka tas pats 4,5 litro V8, sukantis iki ausies būgnelio, kuris sprogo 9000 aps./min. Galia vis dar perduodama per atlenkiamą pavarų dėžę, nepaprastai painų elektroninį diferencialą ir gluminančią kompiuterių programinės įrangos rinkinį. Visa tai prilygsta 0–62 laikui, lygiai tiek pat, kiek kietojo viršaus 3,4 sekundės. Tai prilygsta tam, kiek laiko užtrunka perskaityti šį sakinį. Taigi, remiantis viskuo, neatrodo, kad automobiliui trukdė neštis papildomas svoris! „Ferrari“ salone taip pat maloniai įrengė vėjo deflektorių, leidžiantį keleiviams surengti civilizuotą diskusiją apie jachtas ir mokesčių slėpimą važiuojant iki 125 mylių per valandą greičiu, kai stogas nuleistas.
Dabar apie keleivius, kas bus idealūs 458 Spider pirkėjai? Žaismingi, šiek tiek anoreksiški modeliai, žaidžiantys berniukus, besiblaškančius su tėčio patikos fondu Žydrojoje pakrantėje? Šie žmonės, kad ir kokie erzintų, puikiai tiktų 458 įvaizdžiui. Tačiau tikėtina, kad Brianas, išėjęs į pensiją stomatologas iš Norfolko, nusipirks 458 Spider ir važiuos juo ne didesniu nei 65 mylių per valandą greičiu iki golfo klubo, kad parodytų savo bičiulius. Niekas žemėje negali sugadinti seksualaus „Ferrari“ žavesio labiau nei šiek tiek pūkuotas plikantis vyras „Pringle“ džemperiu. Tačiau „Ferrari“ galėjo netyčia išgelbėti 458 nuo gresiančios Briano nuosavybės pasmerkimo. Lygiai taip pat puikus, bet šiek tiek lėtesnis ir storesnis „Ferrari California“ modelių asortimente yra kartu su naujuoju „Spider“.
Šis automobilis, nors ir buvo eksploatuojamas ilgiau, gali privilioti tokius pirkėjus kaip Brajanas nuo „Spider“ dėl lengvesnio, tingaus, apvalaus įvaizdžio. Vien šis automobilis gali tiesiog išgelbėti 458 įvaizdžiui neabejingam „Ferrari“ puristui tarp mūsų. Tik laikas parodys.
Taigi kol kas tiesiog mėgaukimės Spider grožiu ir dėkojame automobilių dievams, kad tokius automobilius vis dar galima svajoti, suprojektuoti ir pastatyti vis protingesnėje rinkoje. Tegul 458 Spider ir jo kietas viršus brolis puošia mažo berniuko lovų sienas ilgus metus, kaip ir man F40.