Firefly: Kaip „Nio“ siekia pritraukti vartotojus su savo prieinama prekės ženklo linija

Firefly: Kaip „Nio“ siekia pritraukti vartotojus su savo prieinama prekės ženklo linija

„Nio“ pradeda naują žingsnį siekdami užkariauti Europiečių simpatijas. Po to, kai kiniška technologija sužavėdavo mus baterijų keitimo inovacijomis, bet kainos buvo pakankamai aukštos, tai dabar jie siekia pasikeisti situaciją. „Firefly“ metamas iššūkis „Mini“ ir kitiems panašiems gamintojams.

30 000 eurų už mažąjį elektromobilį

Su „Firefly“ modelis siekia Opel Corsa matmenis, nes jis yra apytiksliai keturių metrų ilgio. Nepaisant šios trumpos ilgio, automobilis viduje išlieka erdvus, panašus į didesnius modelius. Dizainas išsiskiria – žaismingas, bet ne per daug, šviežias, tačiau ne itin futuristinis, ypač su trijų taškų žibintais, kurie suteikia unikalumą. Mažasis automobilis nebebus itin pigus, jo pradinė kaina apie 30 000 eurų, tačiau palyginus su Kinijos rinkos kainomis, tai bus dvigubai brangiau. Vis dėlto, už šią sumą siūloma daugiau nei dauguma konkurentų: pradedant nuo „Citroën C3“ ir „Hyundai i20“, bei ypač „Leapmotor T03“, šis modelis pasižymi turtingu funkcijų spektru, įskaitant klimatizuojamas sėdynes ir elektrinį galinį dangtį.

Daug vietos bagažinėje ir priekyje („frunk“)

Automobilyje taip pat netrūksta vietos: 2,62 metrų ratų bazės dėka priekyje jaučiamės kaip vidurinės klasės automobilyje, o dėl sujungtų sėdynių įspūdis yra patogus kaip ant sofos. Galinėje dalyje taip pat pakanka vietos, kad suaugusieji galėtų patogiai keliauti net į tolimesnius maršrutus. Esant poreikiui daugiau erdvės, bagažinėje telpa 404 litrai, kurią galima išplėsti iki 1235 litrų. Priekinė bagažinė („frunk“) yra 92 litrų, didesnė nei daugelyje vidurinės klasės modelių. Vidaus interjere yra dvi dešimtys mažų talpų ir slėptuvių, puikiai tinkančių laikyti įvairiems smulkiems daiktams.

Geros važiavimo savybės, minimalus apsisukimo rata

Automobilis taip pat aprūpintas pažangiuoju elektronikos sistemos sprendimu bei pramogų režimais. Nors prietaisų skydelis yra mažesnis nei išmanusis telefonas, pagrindinis ekranas yra patogus valdyti daug svarbių funkcijų, įskaitant navigaciją bei išmanųjį įkrovimo planavimą. Pagalba yra „Lumo“ – virtualus asistentas, kuris dalinasi informaciją balsu „ChatGPT“ pagalba ir gali atsakyti į įvairiausius klausimus. Autonominė automobilių sistema apima „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“.

Nors „Firefly“ nėra itin pigus, tačiau jis yra prieinamas. Su 143 AG galios varikliu ir 200 Nm sukimo momentu, jis per 8,1 sekundės pasiekia 100 km/h greitį. Maksimalus greitis siekia 150 km/h. Variklis, montuojamas gale, leidžia pasukti automobilį 9,40 metrų apsisukimo ratą, todėl jis yra itin manevringas.

„Firefly“ su 330 kilometrų nuotoliu

Baterija, kuri naudoja LFP elementus, yra šiek tiek mažesnė, tačiau pakankama: 41,2 kWh rezervuaras leidžia nuvažiuoti 330 kilometrų pagal WLTP. Tai gali būti šiek tiek per mažai žiemos sąlygomis ir važiuojant greitkeliais. Įkrovimas greitai neįvyks, AC tiekia iki 11 kW, o DC iki 100 kW, tai beveik analogiška el. Opel Corsa ar Peugeot 208 greičiui. Deja, mažesnė „Firefly“ baterijų keitimo sistema negali būti naudojama kaip kituose „Nio“ modeliuose.

Išvada

Elegantiškas dizainas, puikios važiavimo savybės ir ganėtinai nemažas kaina, tačiau automobilis turi daug naudingų savybių. Nors jis pagamintas Kinijoje, garsiau jis atliepia europiečių skoniui, nes buvo sukurtas Europos komandoje Miunchene.

„Firefly“: techninė informacija

„Firefly“ techniniai duomenys/ matmenys
Ilgis/ Plotis/ Aukštis 4,00/ 1,86/ 1,56 m
Bagažinės dydis/ „Frunk“ 404/92 l
Variklio galia 105 kW/143 AG
Maks. sukimo momentas 200 Nm
Greitėjimas 0-100 km/h 8,1 s
Didžiausias greitis 150 km/h
Norvegijos kelio sąnaudos pagal WLTP 14,5 kWh/100 km
WLTP nuvažiuojamas atstumas 330 km
Baterijos talpa bruto/ neto 42,1 / 41,2 kWh
Įkrovimo galia AC/ DC 11 kW/ 100 kW
Kaina apie 30 000 eurų

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *