Panašu, kad šiais laikais Ford 1.0 EcoBoost variklis yra visur, bent jau „Ford“ transporto priemonių asortimente. Gavome daugybę prašymų giliai pasinerti į šį variklį ir štai mes darome būtent tai.
Pagrindinės Ford 1.0L EcoBoost specifikacijos
1,0 l EcoBoost variklis buvo pristatytas 2012 m. ir šis variklis buvo sukurtas daugiausia Europos rinkoms, tačiau kurį laiką buvo parduodamas ir Amerikoje be didesnio pasisekimo, nes šie maži varikliai JAV nėra tokie patrauklūs kaip Europoje. pavyzdys. 1,0 l EcoBoost yra įdomaus dizaino. Šiame variklyje yra atviro denio blokas, pagamintas iš ketaus. Dėl to variklis yra labai stiprus, palyginti su aliuminio varikliais. Dėl ketaus variklis įšyla greičiau nei aliuminis. Be to, alkūninis velenas taip pat pagamintas iš ketaus. Vienintelis dalykas, pagamintas iš aliuminio variklio viduje, yra stūmokliai. Ir tai suprantama, nes šie komponentai nėra labai paveikti šilumos, kaip yra blokas. Galvutės konstrukcija yra dvigubo viršutinio skirstomojo veleno išdėstymas (DOHC) su 4 vožtuvais viename cilindre. Iš viso šiame variklyje yra 12 vožtuvų. Taip pat yra kintamas vožtuvo laikas, kuris yra Ti-VCT arba dvigubas kintamasis vožtuvo laikas. Kadangi yra kintamas vožtuvų laikas tiek įsiurbimui, tiek išmetimui. Įdomu tai, kad šis variklis naudoja tiesioginį įpurškimą ir turbokompresorių. Abi šios technologijos leidžia šiam varikliui sukurti daug galios mažoje pakuotėje. Nepaisant to, čia yra visos 1,0 l EcoBoost variklio specifikacijos.
- Konfigūracija: eilinis-3 cilindras
- Talpa: 1,0L
- Skersmuo: 71,9 mm
- Eiga: 82 mm
- Bloko medžiaga: ketaus
- Galvos medžiaga: aliuminis
- Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
- Suspaudimo santykis: 10,0:1
- Kintamasis vožtuvo laikas: Taip
- Turbokompresorius: Taip
- Arklio galios: 100 – 125 AG
- Sukimo momentas: 130–150 svarų-pėdų (170–200 Nm)
Dažnos Ford 1.0L EcoBoost variklio problemos
Įprastos Ford 1.0L EcoBoost variklio problemos:
- Anglies kaupimasis
- HPFP gedimai
- Galvos tarpiklio gedimas
- Alyvos nutekėjimai
- Aušinimo skysčio nutekėjimas
Dabar išsamiau aptarkime šias problemas. Kodėl jaučiame pareigą toliau diskutuoti šiais klausimais? Turite sužinoti, kaip ir kada atsiranda šios problemos, taip pat kokie simptomai pasireiškia ir kokios rimtos šios problemos. Taigi, išsamiau aptarkime kiekvieną iš šių problemų.
1. Anglies susidarymas
Vienas didžiausių rūpesčių, susijusių su 1,0 l EcoBoost, yra anglies sankaupa, kuri susidaro variklio viduje. Taigi, kodėl tai yra problema? Na, šiame variklyje naudojama tiesioginio įpurškimo sistema, o kiekvienas variklis, veikiantis tiesioginiu įpurškimu, yra linkęs į įsiurbimo angas susidaryti anglies. Taip yra todėl, kad tiesioginis įpurškimas naudojamas kitokiu degalų įpurškimo būdu. Skirtingai nuo senesnių variklių, kurie naudojo prievado įpurškimą. Taigi senesniuose angos įpurškimo varikliuose benzinas nuolat valė vožtuvus. Tiesioginio įpurškimo atveju taip nėra. Variklio viduje labai daug išgaruoja ir ilgainiui šie riebūs garai pradeda lipti prie vožtuvų ir susidaro didelis netvarkingas dumblas. Šios problemos sprendimas yra juos valyti rankiniu būdu. Metodų šiam darbui atlikti nėra daug. Vienintelis būdas, kuris veikia 100%, yra graikinių riešutų pūtimo metodas. Taikant šį metodą, graikinių riešutų kevalai susprogdinami į įsiurbimo angas ir šie kevalai išvalo įleidimo angas nieko nepažeisdami. Toyota sugebėjo išspręsti šias problemas savo dinaminės jėgos varikliuose įdiegdama antrą eilę purkštukų, kurie valo vožtuvų lizdus. Taip pat yra cheminis metodas, kuris yra šiek tiek mažiau veiksmingas. Bet kuriuo atveju abu metodai yra brangūs. Laimei, šių įleidimo angų nereikia dažnai valyti. Išvalykite juos kas 60 000 mylių (apie 96 561 km) ir viskas bus gerai. Jei jų neišvalysite, vožtuvai gali nustoti veikti dėl dumblo ir teks iš naujo apdailinti visą cilindro galvutę. Kuris yra brangesnis. Dabar pereikime prie kitų „Ford 1.0L EcoBoost“ variklio problemų.
3. HPFP gedimai
Kita gana dažna 1.0L EcoBoost variklio problema – situacija, kai sugenda aukšto slėgio kuro siurblys. Taigi, kas yra HPFP? Na, tai yra specialus antrinis kuro siurblys. Pirminis siurblys yra dujų bake, o antrinis siurblys yra variklio skyriuje. Šis siurblys suspaudžia degalus ir sukuria didelį slėgį, todėl tiesioginis įpurškimas veikia tinkamai. Gali atsitikti taip, kad šis siurblys gali sugesti ir sukelti problemų. Verta paminėti, kad šis HPFP yra mechaniškai varomas papildoma skiltele ant skirstomojo veleno. Be to, viduje yra specialus vožtuvas, kuris reguliuoja srautą į siurblį. Kai siurblys sugenda, jis pradės skleisti triukšmą, nutekėjimą, o įprastas reiškinys yra P0251 kodas. Gaila, kad tai labai brangus pakaitalas. Taigi, saugokitės šių HPFP siurblio problemų.
3. Galvutės tarpiklio gedimas
Galvutės tarpinės yra dar vienas didelis 1,0 l EcoBoost variklio košmaras. Taigi, kas yra galvos tarpiklis ir kodėl jis sugenda? Nežinantiems – kiekvienas automobilis turi bent vieną galvos tarpinę. Šiuo atveju turite vieną iš šių tarpiklių. Tai yra tarpiklio medžiaga, kuri dedama tarp cilindro galvutės ir bloko denio. Jis skirtas sandariai laikyti ir neleisti skysčiams susimaišyti. Kas gali atsitikti konkrečiai su šiuo varikliu, yra galvos tarpiklio gedimas, nes variklis perkaito. Dėl to cilindro galvutė deformuojasi. Tokiu atveju automobilis gali sunaudoti aušinimo skysčio arba gali atsirasti aušinimo skysčio nuotėkių. Bet kuriuo atveju tai gana erzinanti problema. Daugiausia dėl to, kad tai gana brangu. Turite iš naujo padengti cilindro galvutę ir pakeisti šią tarpinę, kuri gali kainuoti kelis šimtus dolerių. Dabar pereikime prie kitų „Ford 1.0L EcoBoost“ variklio problemų.
4. Alyvos nutekėjimas
Kitas rūpestis dėl šio variklio yra alyvos nuotėkis. Šie varikliai yra žinomi dėl to, kad iš kelių vietų teka alyva. Šie alyvos nutekėjimai dažniausiai atsiranda dėl skirtingų tarpiklių arba O žiedų aplink variklį. Dažniausia vieta yra alyvos bakas ir vožtuvo dangtis. Tačiau jie taip pat gali būti iš priekinio arba galinio pagrindinio sandariklio. Prieš pirkdami turėtumėte stebėti, ar variklyje nėra matomų nuotėkių.
5. Aušinimo skysčio nutekėjimas
Kitas nuotėkio tipas, dažnai pasitaikantis šiame 1,0 l EcoBoost variklyje, yra aušinimo skysčio nuotėkis. Iš šio variklio gali smarkiai nutekėti aušinimo skystis. Konkrečiai, varikliai, pagaminti iki 2014 m., turi problemų su apatine aušinimo skysčio žarna, kuri gali plyšti per pusę ir leisti visam aušinimo skysčiui nutekėti. Tokiu atveju variklis smarkiai perkais ir turėsite pakeisti galvos tarpiklį. Taigi, jei šis variklis buvo pagamintas iki 2014 m., turėtumėte įsitikinti, kad ši sugedusi žarna buvo pakeista nauja atnaujinta. Tokiu būdu išvengsite daugelio galimų problemų, kurių ištaisymas gali lengvai kainuoti šimtus dolerių.
Kuriuose Forduose yra 1,0 l EcoBoost variklis?
- Ford Focus
- Ford Fiesta
- Ford C-Max
- Ford B-Max
- Ford EcoSport
- Ford Mondeo
- Ford Transit Courier
- Ford Puma mHEV
- Ford Fiesta mHEV
- Ford Focus mHEV
Kokios yra „Ford 1.0L EcoBoost“ variklio problemos?
Šis variklis turi daug problemų. Ypač ankstyvieji modelio metai. Tokios problemos kaip perkaitimas, dėl kurio gali sugesti galvutės tarpiklis, problemos dėl anglies nuosėdų, alyvos nutekėjimo, aušinimo skysčio nutekėjimo, aukšto slėgio kuro siurblio gedimai ir daug kitų smulkių problemų. Štai kodėl šis variklis yra rizikingas verslas ir kai kuriose srityse labai nepatikimas. Štai kodėl verta to tiesiog vengti, bent jau vengti pirmųjų poros gamybos metų, nes šie varikliai turi daugiausiai problemų.
Ar Ford 1.0L EcoBoost variklis yra patikimas?
Na, tai abejotina, nes variklis nėra iš geriausių. Kaip dizainas, jis žada daug, bet kalbant apie pristatymą, galime pasakyti, kad jo trūksta, palyginti su kitais eilėje-3 varikliais. Štai kodėl mes rekomenduojame vengti šio variklio, nes jis turi problemų dėl perkaitimo, aušinimo skysčio praradimo, alyvos nuotėkio ir aukšto slėgio kuro siurblio gedimų. Jei galite, venkite pirmųjų kelerių gamybos metų. Pasirinkite naujesnį modelį, nes šie modeliai yra patikimesni visais aspektais, palyginti su originaliais, išleistais 2012 m.