Ar planuojate įsigyti naudotą „Chevy Colorado“ su 2,9 l varikliu ir norite sužinoti daugiau apie GM 2,9 l variklio problemas? Tai tikriausiai ne pati geriausia idėja, skaitykite ir sužinosite kodėl.
Pagrindinės GM 2.9L variklio specifikacijos
Prieš pasineriant į 2,9 l variklio specifikacijas, verta paminėti, kad šis variklis priklauso GM Atlas variklių šeimai. Atlas šeimos programa prasidėjo 1995 m. ir šie varikliai buvo sukurti naujos kartos vidutinio dydžio GM sunkvežimiams ir visureigiams. Šie varikliai buvo surinkti Flinte, Mičigano valstijoje, taip pat Tonavandoje, Niujorke. Tiksliau sakant, 4 eilės varikliai, tokie kaip 2,9 l, buvo surinkti Niujorke. Buvo keletas šių variklių rūšių. Būtent į eilutę-4, į eilutę-5 ir į eilutę-6. Variklis, kuris mus domina, yra 2,9 l. 2,9 l variklis žinomas kodiniu pavadinimu LLV arba Vortec 2900 ir buvo gaminamas 2009–2012 m. Štai paprastos šio variklio specifikacijos:
- Konfigūracija: inline-4
- Darbinis tūris: 178,3 kub. (2 921 cc)
- Cilindro anga: 95,5 mm
- Cilindro eiga: 102 mm
- Cilindro galvutė: DOHC
- Redline: 6300 aps./min
- Galia: 185 AG (138 kW)
- Sukimo momentas: 190 lb-ft (258 Nm)
Dažnos GM 2,9 l variklio problemos
Įprastos GM 2.9L variklio problemos:
- Droselio korpusą reikia išvalyti
- O2 jutiklio gedimai prieš srovę
- MAP jutiklio gedimai
- Uždegimo žvakių ir ritės gedimai
- Variklio vožtuvų gedimai
- Laiko grandinės problemos
- Išmetimo kolektoriaus įtrūkimai
- Serpentino diržo įtempiklio gedimai
Trumpai išvardijome dažniausiai pasitaikančias GM 2.9L variklio problemas, dabar panagrinėkime šias problemas nuodugniai ir pažiūrėkime, kada ir kaip jos atsiranda, taip pat šių problemų sukeliamus simptomus.
Droselio kūno problemos
Buvo pastebėtos 2,9 l variklio droselio korpuso problemos. Droselio korpusas yra specialus komponentas, esantis prieš įsiurbimo angą. Šis komponentas maitina variklį oru, kad jis tinkamai veiktų. Deja, pranešta, kad šie droselio korpusai sugedo. Visų pirma dėl anglies telkinių. Anglies nuosėdos prilimpa prie droselio korpuso ir galiausiai suterš komponentą. Yra galimybė, kad nuimsite droselio korpusą ir nuvalysite jį angliavandenių valikliu. Tai įmanoma, jei yra nedidelių nuosėdų. Bet jei droselio korpusas yra visiškai padengtas anglimi, vienintelis būdas išspręsti šią problemą bus pakeisti jį nauju. Su šia problema susiję simptomai bus variklio kontrolinė lemputė, variklio uždegimo sutrikimai, galios trūkumas ir variklio tuščiosios eigos problemos.
O2 jutiklio gedimai prieš srovę
Prieš srovę O2 jutiklio gedimai taip pat dažni šiuose 2,9 l varikliuose. Taigi, kas yra prieš srovę esantis O2 jutiklis? Prieš srovę esantis O2 jutiklis taip pat žinomas kaip oro ir degalų santykio jutiklis. Šis jutiklis padeda reguliuoti jūsų sunkvežimio oro ir degalų santykį. Tai būtina, jei norite, kad sunkvežimis veiktų normaliai ir nekiltų problemų. Verta paminėti, kad yra du O2 jutikliai, vienas yra prieš srovę, o kitas – pasroviui. Prieš srovę, kaip minėjome, padeda reguliuoti A/F santykį, o antrasis O2 jutiklis yra pasroviui, šis jutiklis montuojamas po katalizinio konverterio. Sugedus prieš srovę veikiančiam jutikliui, užsidegs kontrolinė variklio lemputė, prastas degalų taupymas, supuvusio kiaušinio kvapas, dvejonės, juodi dūmai iš išmetimo sistemos ir šlubavimo režimas. Šios problemos sprendimas yra pakeisti komponentą nauju ir problema išnyks.
MAP jutiklio gedimai
Taip pat buvo pastebėtos problemos su MAP jutikliu GM 2.9L variklyje. Bet kas yra MAP jutiklis? MAP jutiklis yra kolektoriaus absoliutaus slėgio jutiklis. Šis jutiklis yra sumontuotas ant įsiurbimo kolektoriaus ir turi paprastą užduotį stebėti slėgį įsiurbimo angos viduje. Tai darydamas šis MAP jutiklis padeda reguliuoti oro ir degalų santykį ir padeda varikliui tinkamai veikti. Šis jutiklis, kaip ir MAF, yra labai svarbus varikliui. „Chevy Colorado“ yra tai, kad šių konkrečių jutiklių gedimų yra daugiau nei keli. Kartais sugenda jutiklis, o kartais sugenda laidai. Taigi, jutiklio laidai turi būti perjungti arba pakeisti. Laimei, jį pakeisti nėra sunku ar brangu. Šio jutiklio simptomai yra mažos degalų sąnaudos, variklio lemputė ir grubus variklio darbas.
Uždegimo žvakių ir ritės gedimai
Šiame variklyje taip pat buvo pastebėti uždegimo žvakių ir ritės gedimai. Taip atsitinka ir yra visiškai normalus dalykas, nes tai yra vienkartiniai komponentai, kurių tarnavimo laikas yra ilgas. Kai tik pasieksite 60 000 mylių. Yra didelė tikimybė, kad šiuos komponentus savo automobilyje turėsite pakeisti. Kai šie komponentai sugenda, pastebėsite variklio patikros lemputę, variklio uždegimo sutrikimus, variklį tuščiąja eiga, mažą variklio galią ir negalėsite užvesti variklio.
Variklio vožtuvų gedimai
Kita labai dažna šio variklio problema yra variklio vožtuvų problema. Kai kurių cilindrų vožtuvai gali nutekėti. Kai vožtuvas nuteka, jis nuteka suspaudimas. Taigi, jei yra nuotėkis, dažnai susiduriate su tam tikro cilindro variklio uždegimo sutrikimais. Tai daugiausia sukelia netinkami vožtuvai arba netinkami vožtuvo koto sandarikliai. Šios problemos sprendimas – atnaujinti cilindro galvutę ir pakeisti sugedusius vožtuvus. Daugelis savininkų kovoja su šia problema savo Kolorado valstijoje ar kanjone. Štai kodėl prieš pirkdami turėtumėte atlikti suspaudimo testą. Rekomenduojame tai, nes bet kokie reikalingi darbai apima cilindro galvutės nuėmimą ir kapitalinį remontą. Tai jums kainuos mažiausiai 1500 USD. Tačiau daugeliu atvejų tai yra dar brangesnė, nes šiais laikais darbas yra labai brangus.
Laiko grandinės problemos
Šiems varikliams gali kilti problemų dėl paskirstymo grandinės. Paskirstymo grandinė yra esminis komponentas, esantis už paskirstymo dangčio. Ilgai naudojant ir piktnaudžiaujant, ši grandinėlė bus linkusi temptis, o kai ji pakankamai išsitemps, pradėsite girdėti barškėjimą. Jei nepaisysite šių garsų, pradėsite sugadinti variklį. Grandinė gali šokinėti, o variklio vožtuvai ir stūmokliai susidurs, sukeldami didžiulį sunaikinimą cilindro viduje. Jei taip atsitiks, greičiausiai turėsite pakeisti visą variklį nauju. Taigi, neignoruokite tokių simptomų kaip barškantys garsai, sklindantys už laiko nustatymo dangtelio.
Išmetimo kolektoriaus įtrūkimai
Kita labai dažna šių GM variklių problema yra išmetimo kolektorius. Išmetimo kolektorius gali įtrūkti arba įtrūkti varžtai, laikantys kolektorių. Tai dažna problema, kai kalbama apie sunkvežimius, nes sunkvežimiai naudojami darbui. Taigi, palyginti su automobilių išmetimo kolektoriais, jie įkaista daug labiau ir praeina daug šilumos ciklų. Šios problemos sprendimas, jei kolektorius turi įtrūkimų, yra pakeisti komponentą naudotu, kuriame nėra įtrūkimų. Arba įsigyti naują, kuris gali būti brangesnis.
Serpentino diržo įtempiklio gedimai
Šiame variklyje taip pat buvo pastebėti serpantininio diržo įtempiklio gedimai. Taigi, kas yra serpantino diržas? Serpantino diržas yra diržas, varantis jūsų variklio priedus. Šis diržas žinomas daugeliu pavadinimų. Pavyzdžiui, generatoriaus diržas, priedų diržas arba pavaros diržas. Nepaisant to, įtempiklis, palaikantis šio diržo įtempimą, linkęs sugesti, todėl sklinda beldimas. Sprendimas yra pakeisti įtempiklį.
Kuriuose modeliuose yra GM 2,9 l variklis?
Dabar pažiūrėkime, kuriuose modeliuose yra 2,9 l variklis. Šis variklis buvo įtrauktas į GMC ir Chevy sunkvežimius, taip pat į vieną Isuzu modelį. Kuris iš esmės buvo pervadintas Chevy Colorado.
- 2007 – 2012 Chevy Colorado
- 2007 – 2012 GMC kanjonas
- 2007 – 2009 Isuzu i-290
Kokios yra bendros GM 2,9 l variklio problemos?
Įprastos šio variklio problemos yra vožtuvų problemos. Vožtuvai dažniausiai sugenda ir sukelia uždegimo pertrūkius, mažą suspaudimą ir kitus erzinančius simptomus. Paskirstymo grandinė taip pat linkusi užgęsti ir pradėti barškėti. Be to, serpantininis diržo įtempiklis yra dar vienas dažnas gedimo taškas. Be to, nėra jokių kitų rimtų problemų.
Ar GM 2.9L variklis yra patikimas?
Taip, 2,9 l GM variklis yra gana patikimas, jis turėtų lengvai nuvažiuoti bent 200 000 mylių. Tačiau verta paminėti, kad šių variklių vožtuvai gali sugesti ir sukelti nuotėkį. Dėl to sumažės kompresija ir nepaaiškinama variklio patikros lemputė bei uždegimo sutrikimai.