Pirmiausia sužinosime daugiau apie 3.0 variklio specifikacijas, o tada pasinersime į GMC 3.0 dyzelinio variklio problemas. Galiausiai daugiau sužinosime apie šio variklio patikimumą. Taigi, pasinerkime į temą.
Pagrindinės GMC 3.0 dyzelinio variklio specifikacijos
Prieš pasinerdami į GMC 3.0 dyzelino problemas, pažvelkime į šio variklio specifikacijas. Specifikacijos yra svarbios, ypač tiems, kurie nori įsigyti sunkvežimį su vienu iš šių variklių. Taigi, prieš pereidami prie problemų, trumpai juos aptarkime. GMC 3.0 variklis yra GM Duramax dyzelinių variklių šeimos dalis. Šis variklis buvo sukurtas kaip degalus taupantis variklis, skirtas būti darbiniu arkliu pilno dydžio pusės tonos pikapams, taip pat viso dydžio visureigiams, kuriuos siūlo GMC. Mes kalbame apie GMC Sierra ir GMC Yukon. Tačiau daugiau apie programas aptarsime vėliau. Kalbant apie šio variklio konstrukciją, tai yra tinkamas modernus dyzelinis variklis. Jis turi šešis cilindrus, o bendras darbinis tūris yra 3,0 l. Blokas pagamintas iš aliuminio lydinio, kuris yra labai tvirtas ir sutaupo apie 25% svorio, palyginti su ketaus. Variklis taip pat turi kaltinį plieninį alkūninį veleną ir kaltinius plieninius stūmoklių kotus. Šio variklio cilindro galvutė yra DOHC, o tai reiškia, kad jis įgyvendina dvigubo viršutinio skirstomojo veleno išdėstymą. Viename cilindre yra keturi vožtuvai, du įsiurbimui ir du išmetimui. Taip pat yra daugybė modernių dyzelinių technologijų, tokių kaip DPF, EGR, „Common Rail“ degalų įpurškimas ir kintamos geometrijos turbina. Bet čia yra šio variklio specifikacijų sąrašas.
- Konfigūracija: inline-6
- Talpa: 3,0L
- Skersmuo: 84 mm
- Eiga: 90 mm
- Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
- Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
- Suspaudimo laipsnis: 15,0:1
- Turbokompresorius: Taip
- Degalų įpurškimas: Common Rail
- Arklio galios: 277 AG
- Sukimo momentas: 460 lb-ft (623 Nm)
Dažnos GMC 3.0 dyzelinio variklio problemos
Įprastos GMC 3.0 dyzelinio variklio problemos:
- Alkūninio paleidimo problemos
- Purkštuko gedimas
- HPFP gedimas
- EGR gedimas
- DPF gedimas
- Alyvos siurblio diržo problemos
Sužinojome daugiau apie įprastas GMC 3.0 dyzelinio variklio problemas, o dabar pereikime prie šių problemų ir sužinokime daugiau apie šias problemas.
Alkūninio paleidimo problemos
Pirmoji ir dažniausiai pasitaikanti problema yra labai keista problema, atsirandanti šiuose varikliuose, ypač ankstyvuosiuose varikliuose. Tai problema, kai variklis nuolat sukasi ir neužsiveda arba ilgainiui užsiveda. Tikroji šios problemos priežastis dar nėra žinoma, tačiau daugelis žmonių mano, kad tai sukelia alkūninio veleno padėties jutiklis arba ratas, iš kurio jutiklis gauna rodmenis. Daugelis žmonių pakeičia ratą ir skambina per dieną, daugeliu atvejų tai išsprendė problemą. Kai kurie žmonės išsprendė problemas pridėdami poveržlę tarp jutiklio ir jo montavimo padėties, kad jutiklis gautų tinkamą rodmenį. Kitos galimos priežastys, pasak GM, yra laidų, degalų siurblio ir kitų dalykų, kurie greičiausiai nesukels tokios problemos. Nors tai tikrai varginanti problema, kurią reikia spręsti kasdien. Taigi, jei prieš užvesdamas variklis sukasi daug, įsitikinkite, kad nuo jo nesiartinate, nes tai gali būti gana brangu.
Purkštuko gedimas
Dyzelinio kuro purkštuko gedimai yra dar viena dažna problema, kamuojanti 3.0 GMC variklį. Šie varikliai naudoja „Common Rail“ dyzelino įpurškimą. Common Rail dyzelino įpurškimui naudojami labai aukšto slėgio dyzelino purkštukai, kurie dažnai gali sutrikti ir sukelti problemų. Jie gali sugesti dviem būdais: jie gali užsikimšti arba iš jų gali nutekėti kuras. Abu šie atvejai yra problema, nes jums reikia tobulo purškimo modelio, kad jūsų variklis veiktų tinkamai. Šios problemos sprendimas yra paprastas, jūs arba perstatykite purkštukus, arba juos pakeisite. Purkštukų atstatymas yra daug pigesnis nei jų keitimas, nes ne tik turėsite juos pakeisti, bet ir perprogramuoti naujus purkštukus prie variklio. Tai reiškia, kad naujasis purkštuvas neveiks iš karto jūsų varikliui. Tai iš esmės yra keletas varginančių problemų, kai reikia turėti dyzelinį variklį. Dabar pereikime prie kitų GMC 3.0 dyzelinių problemų.
HPFP gedimas
Kita problema mūsų sąraše yra HPFP gedimas. Taigi, kas yra HPFP ir kodėl jis sugenda? Na, HPFP yra aukšto slėgio kuro siurblys. Tai yra antrinis kuro siurblys, esantis variklio skyriuje. Šis HPFP yra būtinas, kad purkštukai gerai veiktų. Šis siurblys suspaudžia kurą tinkamu slėgiu. Tačiau šie siurbliai garsėja tuo, kad sugenda ir sukelia daug galvos skausmo savininkui. Jie gali sugesti įvairiais būdais, jie gali mesti kodus ir patikrinti variklio lemputę, gali skleisti verkšlenimą ir taip pat gali nutekėti kuras. Visos šios situacijos reiškia, kad turite pakeisti šį komponentą. O pakaitalai nėra pigūs, nes kainuoja gerą centą.
EGR gedimas
Šio variklio EGR problemos taip pat yra gana dažnos ir gali kilti dažnai. Taigi, kas yra EGR ir kodėl tai yra problema? Na, EGR yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas. Tai išmetamųjų teršalų įtaisas, kuris kai kurias išmetamąsias dujas nukreipia į įsiurbimo kolektorių, kad sumažintų NOx dalelių kiekį. Šis EGR yra labai linkęs kauptis anglies dioksidu, o tai sugadins vožtuvą. Net jei jį išvalysite, jis vis tiek gali sugesti, nes gali sugesti viduje. Štai kodėl būtina reguliariai valyti šiuos EGR vožtuvus, kad jie būtų geros būklės. Be to, dėl EGR aušintuvo gali kilti problemų, jis gali suktis ir atsirasti nuotėkių. Dažniausi šios EGR sistemos simptomai yra apytikslė tuščioji eiga, prastas veikimas, blogas išmetamųjų teršalų kiekis, šlubavimo režimas ir patikrinimo variklio lemputė.
DPF gedimas
DPF taip pat gali būti šių GMC 3.0 variklių problema. Taigi, kas yra DPF ir kodėl tai yra problema? DPF yra dyzelino kietųjų dalelių filtras, tai dar vienas išmetamųjų teršalų įtaisas, tačiau šis įrenginys sumontuotas išmetimo sistemoje. DPF surenka suodžius savo kūne, o tada, kai DPF prisipildo, į išmetamąsias dujas įpurškiamas dyzelinas ir tai suodžiai užsidega. Šis procesas vadinamas DPF regeneracija. Ir daugelis žmonių nežino, kad šis regeneravimas turi būti atliktas, kai DPF prisipildo. Turite važiuoti automobiliu didesniu apsisukimų dažniu 30 minučių greitkelyje, kad regeneruotų DPF ir sugrąžintumėte įprastą režimą. Priešingu atveju jis užsikimš ir sukels problemų. Tokiais atvejais rankinis valymas yra vienintelis būdas išspręsti problemą.
Alyvos siurblio diržo problemos
Paskutinė problema mūsų 3.0 GMC variklio problemų sąraše yra alyvos siurblio diržo problema. Taigi, kas yra alyvos siurblio diržas ir kodėl tai yra problema? Na, tai yra specialus diržas, kuris yra sumontuotas alyvos siurbliui vairuoti. Tai šlapias diržas, padengtas variklio alyva. Šio diržo problema yra ta, kad, skirtingai nei grandinės, kurios anksčiau buvo naudojamos šiam tikslui, jo tarnavimo laikas yra ribotas. Taigi, galime pasakyti, kad tai baisus dizainas. Jau nekalbant apie tai, kad norint pasiekti šį diržą ir jį pakeisti, transmisija turi būti nuimta. Kas yra labai brangus dalykas.
Kuriuose modeliuose yra GMC 3.0 dyzelinis variklis?
Šie GMC, Chevy ir Cadillac modeliai gali būti montuojami su GMC 3.0 dyzeliniu varikliu:
- 2021 m. – dabartinis GMC Yukon / Yukon XL
- 2019 m. – dabartinis GMC Sierra 1500
- 2021 m. – dabartinis „Chevy Suburban“.
- 2021 m. – pristatomas „Chevy Tahoe“.
- 2019 m. – pristatykite „Chevy Silverado 1500“.
- 2021 m. – pristatomas „Cadillac Escalade“ / „Escalade ESV“.
DUK
Kokios yra GMC 3.0 dyzelino problemos?
Įprastos šio variklio problemos yra ilgo švaistiklio problemos, purkštukų gedimai, HPFP gedimai, EGR ir DPF užsikimšimas ir alyvos siurblio diržo problemos.
Ar 3.0 GMC dyzelinis variklis yra patikimas?
Taip, jis yra gana patikimas, tačiau jame yra nemažai brangių dalių, kurias reikia pakeisti pasibaigus jų eksploatavimo laikui. Dėl to šio variklio priežiūra yra labai brangi, nes kalbame apie tūkstančius dolerių, išleistų remontui.