Pernai Kia maloniai nustebino mus patvirtindama, kad naujasis K4 hečbekas bus skirtas JAV rinkai. Dabar jis jau čia. Kia pristatė gamybinį 2026 metų K4 hečbeką Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje, ir patvirtino, kad JAV pardavimai prasidės vėliau šiais metais. Kas sakė, kad hečbekai nebegaminami?
Tai Kia atsakas į tokias hečbeko versijas kaip Honda Civic, Mazda3, Toyota Corolla ir, galbūt, šiek tiek mažesniu mastu Acura Integra. Pirkėjai gali rinktis krosoverius, bet Kia mato pakankamai rinkos galimybių pasiūlyti K4 hečbeką šioje šalyje.
Tai labai išskirtinis hečbekas, turintis „plaukiančio stogo” dizainą, o galinių durų rankenos išsiskiria į C-stulpą ir tampa nematomos. Švelniai nuleidžiamas stogas suteikia, pagal Kia teiginius, geriausią galvos aukštį gale tarp konkurentų, o K4 taip pat turi daugiau vietos kojoms gale nei visi konkurentai. Vis dėlto, jo bagažo talpa, kuri yra 630 litrų, negali varžytis su 703 litrų Honda Civic hečbeko talpa. Nepaisant to, K4 yra 28 cm trumpesnis nei sedanas.
Galimos variklio parinktys
Kaip ir sedanas, K4 hečbekas bus siūlomas su dviem varikliais: 147 arklio galių 2,0 litro atmosferiniu keturių cilindrų varikliu ir 190 arklio galių 1,6 litro turbokompresoriniu keturių cilindrų varikliu GT-Line Turbo versijoje. Pirmasis derinamas su nuolatine kintama transmisija, o antrasis – su aštuonių greičių automatine pavarų dėže. Abi GT-Line ir GT-Line Turbo versijos turės unikalią sportinę pakabos reguliavimą bei 18 colių ratlankius ir kitus sportiškus stiliaus elementus.
Salono ypatybės
Be galinės bagažinės erdvės, interjeras iš esmės nesiskiria nuo K4 sedanų, su dvigubais 12,3 colių ekranais prietaisų skydo ir informacinės pramoginės sistemos. Į standartinę įrangą įeina daugybė vairuotojo pagalbos sistemų, tokių kaip adaptyvioji kruizo kontrolė ir eismo juostos išlaikymo asistentas, o GT-Line Turbo versijoje galima pasirinkti Kia puikią greitkelio vairavimo pagalbą.
Kia dar nepatvirtino informacijos apie versijas ir kainodarą, tad nežinome, ar K4 hečbekas atitiks tą pačią schemą kaip ir sedanas. Bet tikėtina, kad hečbekas kainuos šiek tiek daugiau nei sedanas, kurio pradinė kaina šiuo metu yra 23,165 eurų ir padidėja iki 31,860 eurų už pilnai įrengtą GT-Line Turbo versiją.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.