Kuris kompaktiškas automobilis yra sportiškiausias?

Kuris kompaktiškas automobilis yra sportiškiausias?

VW Golf, Audi A3 ir BMW 1 serija šiandien pasižymi savimi pasitikinčia išvaizda: ryškios linijos, plati provilys, dinamiškos detalės. Dizainas aiškiai perteikia sportiškumo idėją. Tačiau kiek jis pasireiškia važiuoklės elgsenoje? Išsamus techninių koncepcijų ir kasdienių patirčių žvilgsnis atskleidžia skirtumus tarp įvaizdžio ir realybės, nepamirštant kasdienio funkcionalumo.

Techninės detalės: priekinis varomasis, lengvas hibridas, minkšti nustatymai

Visi šie trys modeliai yra sukurti pagal modernią koncepciją, kurioje prioritetas teikiamas efektyvumui ir komfortui. BMW 1 serija, nuo tada, kai buvo pakeistas modelis, naudoja priekinio varančiojo tako platformą, kurią dalijasi su Mini. Audi A3 ir VW Golf tradiciškai turi priekinį varantįjį mechanizmą. Varikliai yra keturių cilindrų dyzeliai su 2,0 litro darbinio tūrio, papildomai su moderniais dvigubos sankabos pavarų dėžėmis.

Ypatingą funkciją turi BMW 120d: integruota lengva hibridinė sistema papildomai turi 15 kW (20 AG) papildomos galios. Tai pagerina automobilio važiavimo savybes, ypač paspartinimo ir tarpinių bėgimų metu.

  • Priekinio varomojo tako architektūra visuose trijuose modeliuose
  • Dėmesys efektyvumui, kasdieniniam naudojimui ir komfortui
  • Papildoma hibridinė parama BMW 120d geresnėms važiavimo savybėms

BMW: buvę vairavimo malonumo simboliai kasdieniam testui

BMW 120d vis dar išsiskiria dinamiškais talentais. Slalomo testuose jis pasirodo judrus ir gauna naudos iš standžios važiuoklės reguliavimo. Vairo sistema suteikia tikslią jauseną, padedama didelėmis pavarų perjungimo mentelėmis ant vairo. Kasdieniniame naudojime pastebima šiek tiek pakelta sėdėjimo padėtis, kuri šiek tiek nukrypsta nuo tradicinės sportiškos BMW jausenos. Nepaisant to, 120d pasižymi galingu įsibėgėjimu, geriausiais pagreičio rodikliais ir mažu kuro sunaudojimu, palaikomu švelnios hibridinės sistemos. Vairuotojai, vertinantys greitus tarpinius bėgimus, bus tikrai patenkinti BMW.

Audi ir VW: komfortas vs. dinamika

Audi ir VW sportiškumą interpretuoja savaip. Audi A3 traukia dėmesį maloniu ir intuityviu valdymu, standžia sėdėjimo padėtimi ir subalansuotu važiuoklės reguliavimu. Jis orientuotas į komfortą, neprarandant sportiškumo. Ypač galinėje dalyje jis siūlo daugiau vietos nei konkurentai ir išlieka patogus važiuojant prastesniais keliais.

VW Golf išsiskiria plataus diapazono važiuoklės nustatymais. Jo adaptuojama važiuoklė per režimą „Individual” gali būti tiksliai suderinta pagal asmeninius pageidavimus. Vairuotojas gali nuspręsti, ar nori važiuoti patogiau, ar šiek tiek sportiškiau. Papildomai taškai dedami už pasirenkamas Ergo-Active sėdynes, kurios pasižymi tiek komfortu, tiek ergonomika aukštu lygiu.

Tiesioginiame palyginime Audi A3 ir VW Golf siūlo nuoseklų bendrą paketą, kuriame dominuoja važiavimo komfortas ir kasdieninio naudojimo galimybės, tačiau sportiškos savybės taip pat nėra pamirštos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *